European Car Coroporation LLC reviews

European Car Coroporation LLC reviews

Very low
1.2

Snyd og bedrag se link i teksten nedenunder

Advarsel fra forbrugerombudsmanden:

Bil-pris.com er et fup-firma

Jeg hoppede også i fælden, og lagde som så mange andre heller ikke mærke til at en vurdering ville koste 399,- (står et stykke ned på siden, så jeg ikke kunne se prisen - skal stå tydeligt på en hjemmeside hvad en tjenesteydelse koster)
Jeg skrev ved en fejl det forkerte telefonnummer hvilket gjorde at der blev påført en dame på sjælland . Med det samme gjorde jeg dem opmærksomme på denne fejl via mail. Alligevel dumpede der en vurdering ind af døren med det forkerte navn på (damen på sjælland). Har skrevet frem og tilbage med dem, og nu er de stoppet med at svare. Jeg har netop fået rykker nummer 2 og er blevet truet med inkasso.
HOLD JER VÆK!!

Skjulte gebyrer - og FDM advarer mod firmaet!

Siden overholder ingen danske love. Fortrydelsesret oplyses ikke. Undgå enhver konktakt med firmaet - som har mange navne. http://fdm.dk advarer utvetydigt mod firmaet.

Pas på de har flere sites

Får 1 stjerne, fordi man ikke kan give 0.
Pas på der er flere sites som "tilbyder" med denne "service"

Som sagt ikke pengene værd. Man kan finde samme oplysninger gratis på nettet.

What a load of crap.

OK, I admit it - I fell for it...
Damnit. Haven't paid them though.

crapppppp

ja tak nu har de så bare skiftet navn til www.bil-vurdering.com og har lige snydt og bedraget endnu en dansker der er en ærlig person..
hvornår bliver disse sider lukket ned.???????????????????

udnytter folk adfærd på nettet.

vi er vant til bare at klikke på alt muligt for det koster jo ikke noget..
svindlerne her udnytter det.
ved at de har skrevet på siden det koster 350kr at klikke ja og så sender de regningen til det tlfnr du har opgivet, måske din nabo's tlfnr hvis du ikke kan lide dem.
man skal være godtroende for at ville betale dem de penge.
servisen er gratis andre steder på nettet.

Luk de sider ned er jo kun ude på at tage røven på folk!

Kan kun være enig i alt hvad der er skrevet herinde, det en stor gang fusk!

Opdagede på side 2 at det var en betalbar service og besluttede ikke at bestille noget som helst, men alligevel er der kommet noget de mener er en gyldig regning. Den lever som alt andet ved denne hjkemmeside heller ikke op til de krav der er ved handel i DK!

BETAL ALDRIG TIL DEM.

Jeg har kigget nærmere på denne side og bliver du fanget af deres bondefangeri så nægt at betale også selvom de truer med bål og brand. Altså betal ikke, da det er dem der er på den forkerte side af loven. Til dem der står bag denne side kan jeg kun sige kiss my ass. Husk betal dem ikke.......

klasse 1. snyderi

PAS PÅ Auto-pris-com

start betyder ikke bestiller.
fælde og klasse 1 snyderi

solomon jonson
ballerup

De tager røven på dig.. PAS PÅ DETTE SVINDELFIRMA

Det er svindel, jeg trykkede ikke på start knappen, men lukkede bare siden da jeg så at de ville opkræve 399,- så jeg har ikke bestilt noget ved det skodfirma.....

Bondefangeri af værste skuffe!!!

På anstændige e-handelsider sættes en bestilling først i kraft når alt er udfyldt og man har trykket på en knap, hvor man BEKRÆFTER sin bestilling. Med andre ord skal der for kunden ikke herske tvivl om hvad man har bestilt og under hvilke betingelser.

Her er det modsatte tilfældet.

DVS: UANSTÆNDIG FUP OG SVINDEL

PAS PÅ DERUDE - Plattenslageri

Jeg er også en af de mange uheldige, der for tidlig fik trykket på den famøse START-knap efter at have udfyldt de få oplysninger om min bil, som jeg i øvrigt ikke lige står for at sælge.
At man så også straks fraskriver sig sin fortrydelsesret - jf. svindelfirmaets betingelser - er frustrerende. Om den holder i "byretten" (jf. Forbrugeraftalelovens §18, stk 4) kan der rejses stærk tvivl om, da firmaet kun imod bedre vidende kan hævde, at en "vurderingsmand" - åbenbart for enhver - øjeblikkelig efter trykket på START pr automatik påbegynder vurderingen og dermed tilsidesætter al fortrydelsesret. En sådan adfærd er jo SVINDEL!
Firmaets ydelse har som forventet vist sig værdiløs og urealistisk!!
Hvis nogen har kendskab til juridisk vurdering af det konkrete forhold, så sig endelig til.
Vi må have stoppet den plattenslager!

VH Jørgen

Latterligt

Jeg hoppede også i og burde være klogere. Hele deres setup er dog lavet for at lokke folk til at købe en normalt gratis ydelse for 400 kr, hvor de først opdager det for sent!! Jeg havde ikke engang nået at udfylde oplysninger om stand, før jeg fik mail om, at de var gået igang. Fup firma med medarbejdere, der er så dårlige mennesker, at de sikkert ikke skammer sig!!

Pas på!!!

Jeg hoppede også i med begge ben. Lagde ikke mærke til at der var en pris på 399,- for en vurdering, som iøvrigt kom et døgn efter at jeg havde indtastet nogle ret overordende fakta omkring min bil. Fik så en regning 3 dage efter på beløbet. Ifølge Forbrugerloven har du 14 dages fortrydelsesret på Internethandel, men ifølge dette svindelfirma 3 timer eller mindre?
Jeg kan kun sige, at du skal advare dine venner på det kraftigste om at bruge dette firma, samt anmelde det til forbrugerstyrelsen og andre instanser, så vi kan få lukket det hurtigst muligt.

Der er håb..

Forløbet fra det tidspunkt hvor jeg var på Bil-pris.com ´s hjemmeside til nu har været tungt !! Jeg har sendt en del mails !! + kaldt op på telefonen i hvert fald 5 gange .
Men: Ved at tale med Claus Christensen på tlf. 36 96 95 76 her kl. 14.55. i dag, har jeg fået fuld kreditering. (Mail med henvisning til fakturanummeret. )

Bondefangere af værste skuffe

Min mor så en bannerannonce om gratis vurdering af sin gamle bil. Så sender de sgu en regning på 399 for noget som man kan slå gratis op på nettet. Vi skriver til dem og brokker os, og hver gang kommer der fuldstændigt enslydende standardsvar, som på ingen måde forholder sig til vores klagepunkter. De truer blot videre med bål og brand.
Læste et sted at andre har spurgt FDM og Forbrugerstyrelsen om råd. Begge anbefaler at man blot ignorerer regninger og rykkere fra dette uforskammede firma. Husk nu at vi som forbrugere har min 14 dages returret på noget der købes via nettet.
Sikke nogle klamphuggere - hold jer væk.

Bondefangeri !!!!

Det er det rene bondefangeri, det firma laver, så hold jer langt væk !!! Man betaler for noget som er gratis andre steder, fortrydelsesretten er ikke eksisterende, selvom de skriver det. Hele siden er gammeldags opbygget, og de har adresse i Tallin med dansk telefonmummer og dansk kontonummer. Har kun givet den 1 stjerne fordi man skal bedømme virksomheden....

HOLD JER LANGT VÆK FRA DENNE SIDE !!!!

Sjovt de bruger så meget krudt på at forsvare sig, både på nettet og på email.

Efterfølgende har min far været i kontakt med FDM, og de får cirka 10 anmeldelser om ugen på dette firma. De vil anmelde det til forbrugernævnet, men pga sommerferie i forbrugernævnet tager de først sagen den 1. august. Desværre siger de der nok ikke er ret meget at gøre da ingen advokater vil tage sagen. Håber sgu de får det svineri til bondefangeri stoppet hurtigst muligt !!!!

Overlusket Mega super bonde og alt muligt andet fangeri

Siden er jo oplagt lavet til at man skal falde i fælden,når man har trykket på start.Tilsynladende er der ingen fortilfælde på at nogen har fået annuleret bestillingen.De er ligeglade med om du udfylder punkterne på side 2,for nu kører pengemaskinen og vurderingen bliver lavet ud i det blå.Jeg var naiv at tro, fyldte man ikke siden ud trådte bestillingen ikke i kraft.Normalen er jo i enden af et købs forløb bekræfter man pris+betaling så man har en garanti for ikke at have bestilt noget uden at ane noget om prisen.Her fanger bordet med tryk på START! BINGO.Der siger sig selv det er en durkdreven opsætning.
Fakturen på 399kr.+værdiløs vurdering kom lynhurtig fraTallinn,Estland.
Man må sige de er hyber opfindsomme til at slå plat på andres bekostning,men i sidste ende er det her en lærestreg,jeg kunne have undværet.

Svindel og humbug

"Kom til" at trykke Start, og ja, så er det for sent... Men som flere bemærker, fanger bordet idet man klikker Start. Og inden man når at få fundet ud af hvordan man få det afbestilt er det allerede for sent. Og 14 dages fortrydelsesret eksisterer desværre ikke her. For så havde jeg godt nok benyttet dem, også set i lyset af at den vurdering, der så trods alt kom med posten, slet ikke lever op til hvad bilen skal koste. Den er vurderet for lavt, og det er ikke noget jeg bare siger, fordi jeg vil have mere for bilen. Den er nemlig vurderet højere af en rigtig forhandler.
Denne her slags foretagender burde ikke være lovlige. Jeg ved godt, at jeg måske burde have kigget mig bedre for, og sket er sket. Beløbet er betalt, men jeg vil fraråde alle at besøge bil-pris.com!

bil-pris.com Details

Visit European Car Coroporation LLC