Cykel reviews

Cykel reviews

Good
7.8

Efter lidt problemer med et konkurrerede firma, skiftede vi til cykler.dk og fik hurtigt og professionelt hvad vi ønskede, og iøvrigt til samme pris.
Kan klart anbefales og vil selv bruge dem igen.

Bedste pris, hurtig levering.

På noget så simpelt som en cykelhjelm kan der være store prisforskelle.
Jeg kiggede flere modeller, men endte hele tiden på Cykel.dk's side når jeg kiggede efter prisen.

Let bestilling - Levering 2 dage efter.

God service og hurtig levering

Bestilte en vare lørdag og fik den tirsdag. God og overskuelig hjemmeside med et stort udvalg af bl.a. cykelhjelm.

Is Cykel your company?

Claim this company Learn more