Evarehuset reviews

Evarehuset reviews

Low
4.9

Hold jer væk! Rent fup!

Jeg plejer ellers at være meget påpasselig med, hvor jeg handler på nettet, men denne gang skulle det lige gå lidt hurtigt, og det kom jeg så til at betale for!

Man bestiller varen, får en lidt suspekt ordrebekræftelse, pengene bliver trukket, og man får aldrig sine varer!!
Har sendt flere emails, men har ikke fået noget svar.
Hold jer langt væk!

TYVERI!

Den 24. august købte jeg en blu-ray afspiller hos firmaet. Efter et par dage hæver firmaet pengene og jeg tror selvfølgelig at min vare er på vej. Men NEJ!
Ca. 2 uger senere skriver jeg en mail - uden at få svar. Jeg har efterfølgende skrevet 6 gange via mail uden at få svar. Min datter og jeg har skrevet over facebook til dem - også uden svar!
Kære e-varehuset, har I læst jeres egen forside? Der skriver I "Sikker handel og fuld returret". Ja, det kan I godt skrive, når I aldrig sender varerne. Svindel og humbug! Alle bør holde sig LANGT væk fra dette firma!!

S V I N D E L , S N Y D, R E N T F U P

Firmaet lover 48 timers levering.
Efter 5 dage mailer jeg"(der er ikke noget tlfnummer til firmaet)" og rykker for min bestilte vare.

Samme dag hæver de pengene for varen.

efter endnu en uge mailer jeg igen og rykker for varen.

Et par dage efter skriver jeg igen og nu beder jeg dem annullerer min ordre og tilbageføre pengene.

4 dage senere endnu en mail .

klager nu gennem firmaet der står for opkrævning af pengene (2co.com) og får herigennem et tlfnummer, men efter 5 opkald til en telefonsvarer, om at Jesper Sørensen ikke kan modtage dit opkald, opgiver jeg dette.

Samme dag sender endnu en mail om annullering af handel

Alt i alt 5 gange emailkontakt over 16 dage uden svar siger vist alt om firmaet

Is Evarehuset your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?