Meyersmalerier reviews

Meyersmalerier reviews

Acceptable
5.4

Bryder ophavsret og stjæler folks billeder!

FØJ at man ikke engang selv kan tage sine egen billeder når man laver kopismykker det er sgu da for dårligt! Denne butik bryder ophavsret og bruger billeder hun har stjælet direkte fra en hun foregav at ville købe noget af! Ureel og direkte ulovligt! FØJ!

Fusker - hold jer fra hende!

Update
I juli kunne jeg IGEN konstatere, at hun bruger et af mine billeder på hjemmesiden, UDEN at have fået lov.
D. 30/7-12 skriver 123hjemmeside til mig, at de har bedt brugeren slette billedet ELLER dokumentere at hun er ejer af billedet.
Mystik nok, så forsvandt billedet fra meyersmalerier.dk og 123hjemmeside.dk har ingen ejer-dokumentation fået....
Eller....det er måske ikke så mystisk igen, eftersom Mette IKKE ejer billedet!

Jeg har copyright loven på min side, så fatter ikke at du gider blive ved med at bruge mit billede/mine billeder...

Jeg bliver kaldt for et lille barn, misundelig og at jeg chikanerer hende.... Det må være den sorte samvittighed som får dig til at skrive disse ting - det kan kun være en skyldig, som ikke bare undskylder, men spyer med ondskabsfulde gloser.
Husk på Mette, når du peger på andre, så er der 3 fingrer som peger mod dig selv!
****
25/11-11
Denne sælger er en mega fusker....
Hun har lagde en bestilling på 39 par ørestikker hos mig tilbage i starten af oktober. Jeg har i rigtig lang tid forsøgt at kontakte personen, men uden held: "jeg ringer imorgen" eller intet svar overhovedet.
Nu har jeg så set på hendes hjemmeside, at hun er begyndt at lave de samme ørestikker og ydermere bruger mine billeder på sin side under påskud at hun selv har lavet dem.

Virker som om hun absolut ingen moralske skrupler har, sålænge det gavner HENDE.
Hvor er det usmagelig forretning.

Hold jer fra hende!

Is Meyersmalerier your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?