Rabatzoom reviews

Rabatzoom reviews

Very low
2.9

STOP SÅ DET SPAM!!!!

Jeg er ved at blive sindssyg over de daglige og nogle gange flere gange om dagen mails fra "Jenni" der lover diverse gaver etc.
Jeg er selvfølgelig ik så dum at jeg klikker mig ind på nogle af de links de sender, vidste fra day one at det er spam, men hvordan fuck får man dem til at stoppe!?

Jeg har klagede til forbrugsombudsmanden, men det er stadig intet sket....

Kære "Janni Thomsen"

"Write as you were writing to a freind" - stod der.

Det er sku lidt svært, - idet jeg har lyst til at tage mit gamle bierhverv op igen, - og hacke mig vej ind i deres Servere, - og formatere samtlige deres harddiske, - men da det jo er ulovligt, - vil jeg nøjes med at advare ALLE andre imod den MINDSTE kontakt med disse individer,
- og "Janni" eller hvad du nu måtte hedde, - det nytter ikke at antage et efternavn der ligner mit, - vi bliver ALDRIG, hverken familie eller venner....

Lort

Spam spam og atter spam

Spam der hænger ved

Umulig at komme af med. Har prøvet at lægge i diverse spamfoldere / uønsket mm.
I outlook kan jeg få dem filtreret fra og over i "uønsket mail" men på min i-pad har jeg ikke fundet nogen løsning endnu

SPAM!

Det værste gang ævl.
Har aldrig tilmeldt mig...
Brevet starter fint med mit navn, men ender med at jeg hedder Anders...
Bare lad være med at klikke.

Spam

Spam, spam og spam. Umuligt at framelde sig..

sikke en omgang shit !

de bliver ved og ved og ved med deres crap

somebody stop them!

MAIL SPAM

Rabatzoom.com er mail spam
Don't trust!!

Mail SPAM!

Igen igen en mail spam firma adresse! Hvornår fatter de aber at det bare ikke er i orden at de sender deres ligegyldige lort til os!

Is Rabatzoom your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?