Reliftxs reviews

Reliftxs reviews

Low
4.5

Katastrofal behandling

Advarsel: hold jer fra at købe en prøvepakke fra reliftxs.com, da disse er nogle svindlere! Blev opkrævet 600 kr. efter frameldelse af prøven, samme dag som jeg som jeg meldte mig ud... Har forsøgt at kontakte firmaet, men det er umuligt at kontakte dem via. telefon!

Banditter, snyd og humbug!!!!

Jeg har bestilt en creme, 1 time efter skrev jeg til dem at jeg har fortrudt, hvor de skrev at de ikke vil opkræve flere penge af mig, og at mit abonnement er ophørt. Jeg fik tilsendt 2 breve med cremer, som jeg nægtede modtagelse af. De opkrævede de der 40 - 50 kr, fair nok, men 14 dage efter min afbestilling hævede de 600 kr på mit konto. Og nu er mor sur!!! Extrabladet, politiet og Kontant er blevet informeret!!! :-(

P.s. Jeg synes at Trustpilot er et rigtigt godt site, men jeg mangler at de også gør noget ved sagerne? Synes ikke at det er godt nok at komme af med sit galde. De burde handle som "kontant" på Dr 1??? ;-)

Start da jeres eget program?!? :-))

SVINDEL FIRMA - PAS PÅ

My wife bought 2 tester pots of cream and has since been charged for 1200 kr, we have had to close down the card and account to make sure they don't charge the amount again, or any other amount.

This is quite simply a "SCAM" company that is ripping customers off, pretending that people have registered to buy X products.

Do not do any business with them, if you do check out your bank account as you may see some surprises ! You have been warned.

ADVARSEL: pas på!

Jeg fik et fantastisk INTRODUKTIONStilbud ( annonce Facebook) fra reliftxs og dermaskincream til at prøve deres antiageing cream for ca 16 danske kroner. Betalte over nettet og fik produkterne ca 10dage senere.
MEN ca 2 uger senere fandt jeg ud af at disse firmaer, hver havde trukket ca 600 kr på samme konto dvs 1200 kr i alt.Jeg skrev til dem og var rasende og de skrev tilbage, at de fremover HVER MÅNED ville trække 1200 kr og så tilsende mig de to krukker creme.
Jeg har IKKE givet denne tilladelse og hvis nogen af jer har bestilt introduktionstilbuddet så tjek jeres konto. Min bank har en service, -indsigelse kaldet, - hvor de jager den slags bondefangere.....

Is Reliftxs your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?