Rockabilly Style reviews

Rockabilly Style reviews

Good
8.3

Helt fantastisk

Jeg bestilte nogle varer en eftermiddag og modtog dem (+ en lille overraskelse) allerede dagen efter. Jeg havde brug for at returnere en af varerne og ringede til butikken for at få svar på mine spørgsmål, og servicen var helt i top; venlig og hjælpsom. Og refunderingen forløb også uden problemer. Jeg har netop handlet her to gange i denne uge og er i gang med at ombytte en kjole. Jeg vil klart handler her igen, og kan anbefale andre at gøre det samme. Der er et fedt udvalg og kvaliteten er helt i orden.

Super service!

Jeg har netop modtaget mine varer fra rockabilly-style. Jeg var usikker på hvilken størrelse jeg skulle vælge, men fik hurtig hjælp på mail fra rockabilly-style.dk. Jeg fik mine varer 2 dage efter bestilling, og varerne levede fuldt op til forventningerne. Desuden var der , gratis, vedlagt et flot hårspænde, sød lille gestus.
Jeg giver rockabilly-style mine bedste anbefalinger.

Helt i top

Jeg bestilte en kjole og den blev sendt samme dag. Så kan man da ikke andet end være tilfreds!!!

Har indtil videre kun bestilt én gang, men...

....det er ikke den sidste!
Lækkert udvalg og ikke mindst på størrelse siden, så tusind tak for, at os, der har lidt ekstra om maven også kan finde smukke 50'er kjoler :)
OG nem og hurtig levering - er super tilfreds og denne Rockabilly-side er min nye favorit :)

FANTASTISK service og flotte, gode kvalitets varer!

Så fantastisk god kundeservice. venlig, forstående, varm og personlig behandling. Finder den rigtige vare til kunden så der er fuld tilfredshed. Rigtig god kvalitet til forbavsende pris!

Kan meget varmt anbefales. Er bestemt nu på listen over "stambutikker"!

Is Rockabilly Style your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?