3suisses reviews

ShowHide Rating distribution
Rating distribution

Reviews

About

Ne respecte pas ses données en matière de garantie de réparation.

Après avoir acheté un lecteur vidéo, rapidement une panne d'insertion et d'extraction des cassettes a été le motif du retour en réparations de l'appareil.
Revenu de réparations, il n'a pas fallu trois mois pour que la panne se reproduise.
Entretemps, 3 Suisses avait changé ses durées de garantie, et l'appel en garantie s'est transformé en une facture de réparation, à acdepter sous peine de non-restitution de l'appareil réparé.... Malgré les références aux catalogues et aux rubriques de garantie, aucun dialogue n'a été possible. J'ai donc payé la réparation sous contrainte, et ai immédiatement fait enlever mes coordonnées de chez 3 Suisses. C'est comme ça qu'on perd ses clients !

Zeker ruimte voor verbetering

De wrevel zit hem in de kleine dingetjes: bestellingen die volgens de website allemaal 'ruim in voorraad zijn' blijken plots niet voorradig. Gevolg: je mag talloze keren heen en weer hossen om je versnipperde bestelling op te halen. Daarbovenop al vaak gehad dat je in plaats van zeg maar een kleedje voor vrouwlief plots een pakje opent met drie t-shirts. Wel mooi dat ze slechtzienden tewerkstellen in de picking daar bij 3suisses :)
Ook qua betaling en omruiling/retours zit het nog niet goed: te vaak wordt je dan plots verrast door een betaling die bijkomend dient te gebeuren bij de krantenwinkel ... die daar dan ook nog soms eens een transactiekost voor aanrekent.
Gelukkig zijn ze wel al afgestapt van die cheques en wordt je nu via e-mail verwittigd van een terugbetaling op je rekening (of de mogelijkheid ertoe).

Des dizaines de commandes et tout s'est très bien passé.

Étant Shopping-addict et après une trentaine de commande passée sur le site 3Suisses.be, je n'ai eu aucun problème. La qualité de la marchandise et les délais de livraison ont toujours été respectés. Et comme j'aime les bons plans, j'ai toujours acheté à petit prix entre les promos + les bons de réductions et autres.
Rien à redire sur cette boutique.

GEEN AANRADER

Heb verschillende keren moeten mailen en bellen. Uiteindelijk heb ik de bestelling 6x overnieuw moeten plaatsen en kreeg geen mailtje dat een paar schoenen niet meer leverbaar was. Nu nog maar hopen dat ik t geld nog weer terug krijg. GEEN AANRADER!

Keurig

Nette afhandeling, je wordt via de mail op de hoogte gehouden en kunt status van bestelling online volgen

Een vaste waarde - steeds goed

3Suisses bestond al lang voordat er sprake was van internet. Dit postorder bedrijf heeft zich prima omgevormd tot een online top shop.
De collecties zijn uitgebreid en alles verloopt prima. De levering zou ietsje sneller mogen en je moet soms bijbetalen voor bepaalde opties (zoals betalen via overschrijving, snellere levering)

Is 3suisses your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

3suisses Details

About this company

Toute la mode et les tendances en habillement, vêtement mode et linge de maison. Les dernières nouveautés en multimédia et téléphonie. La boutique Bonnes Affaires...

Visit 3suisses

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.