Abc Tandlaegerne reviews

Abc Tandlaegerne reviews

Acceptable
6.0

Et dyrt bekendtskab

Jeg mangler en blivende tand i hver sin side af undermunden og har siden mit 18. år haft to guldbroer i undermunden.

Jeg fik [..] Abc-tandlægerne som tandlæge for 8 år siden. Fra starten var [..] meget opmærksom på, at der kunne være karies under broerne og at de derfor skulle skiftes. Dette afviste jeg og de næste 4 år reparerede [..] småhuller og udførte tandrensning.

Så fik jeg lidt småværk under den højre guldbro. Jeg indvilligede i at broen skulle fjernes og en overskydende tand skulle trækkes ud. Broen blev fjernet og [..] gik i gang med at trække tanden ud. [..] forsøgte i to-tre timer uden held, hvorefter [..] henviste mig til en tand-kirurg i Gentofte, som på 10 minutter trak tanden ud og trak næsten 3.000 kr. op af min lomme. Et par måneder efter konsulterede jeg [..], som tilbød at indsætte implantater, hvor broen havde været. Hvis [..] fok lov til at gøre det i begge sider, ville hun klare det for 25.000 kr. incl. tilskud fra Sygeforsikringen Danmark. [..] afgav et skriftligt tilbud.

Fra tandkirurgen var jeg blevet orienteret om, at indsætningen af transplantater krævede meget viden og akkuratesse, hvilket jeg kunne konstatere, at [..] ikke havde. Jeg besluttede mig derfor til at afvise tilbuddet.

Jeg havde været tilfreds med [..] håndtering af småhuller og tandrensning og valgte fortsat at anvende disse, [..] ekspertiseområder.

For en måneds tid siden rensede [..] mine tænder. Uden at udvise rettidig omhu benyttede [..] et stålværktøj og rev guldkanten på min tilbageværende bro op. Dette opdagede jeg først senere på dagen, da jeg skar min tunge på den skarpe kant.

Herefter opgav jeg [..] og søgte en anden tandlæge på Østerbro. Han sleb kanten væk udbedrede den forvoldte skade. Hans dom var, at broen nu skulle udskiftes p.g.a. den ødelagte guldkant. Så når dette mareridt er overstået, har [..] kostet mig omkrin 30.000 kr. og en masse spildt tid.

Sagen er indbragt for Patientforsikringen.

Helt i top

Her føler man sig ikke snydt. Priserne er de samme som andre steder, men man føler ikke at man bliver presset til at få lavet en hel masse. Kun det der faktisk er behov for.

Personalet er også godt udrustet til at tage sig af folk med tandlægeskræk og andre "besværlige" patienter.

Jeg har kun oplevet god behandling lige fra start og følte mig tryk med det samme.

Is Abc Tandlaegerne your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

ABC Tandlægerne Details

en moderne tandlægeklinik ved Trianglen på Østerbro ca. 10 min. gang fra Østerport Station, et stenkast fra Sortedamssøen, nye patienter modtages

Visit Abc Tandlaegerne

Call us on: 35420138