Cimber reviews

Cimber reviews

Low
3.9

Skidt, værre Cimber..

Kundeservice er desværre en by i Rusland, eller rettere Ukraine. Jeg havde lavet en fejlbookning, som jeg gjorde opmærksom på to dag senere. Den kunne jeg så få lavet om for 550 kr, dvs. det kostede mig 30 kr ekstra at de skulle booke mig en billet, som altså kostede 520 den dag. Ydermere kunne jeg så ikke overdrage min billet til 350 kr til nogen med mindre jeg betalt et gebyr på 400 kr. Man tror jo det er løgn. Ydermere har jeg på min flyvninger oplevet uansvarlig flyvning fra en Svensk kaptajn, som måske skulle imponere en stewardesse, den slags slår folk ihjel. Tak for lort Cimber

Billigt, enkelt og ingen luksus

Har fløjet med Cimber flere gange, fordi de er billigere og mere komfortable at rejse med end DSB. De leverer hver gang en god oplevelse og man får let god information om rejsen pr. mail og sms. Man kan sågar tjekke ind via mobilen, så man hurtigt og nemt kan tjekke ind!
Man skal vælge Cimber hvis det først og fremmest skal være billigt, de har sparet stewardesserne væk og erstattet dem med skærme, der viser sikkerhedsprocedurerne. Vil hellere have billige billetter end benplads og servering thumbs up herfra.

Meget tilfreds

Har tidligere undgået Cimber, pga. de lidt højere priser og dårlige medieomtale. Men siden jeg valgte at flyve med dem, er de mit fortrukne transportselskab i luften.

Kundeservice har været søde og venlige (de efterhånden mange gange, jeg har snakket med dem) selvom jeg har været lettere irreteret eller træt. Det er det jeg vil huske Cimber allermest for, nemlig deres dejlige kundeservice.

Hjemmesiden er nem og overskuelig, og priser er gode (ikke de billigste, men lave) Flyene har altid været der tiltiden, lige meget hvilken vej jeg skulle. Afgangsdtiderne er også meget fleksible, i forhold til andre lavprisselskaber, hvilket er et stort plus.

Eneste minus er, at det er noget peberet priser, hvis man skal have lavet tiden om på afrejse eller hjemrejse, hvis man i første omgang har købt de billigste billetter. (det kan betale sig at gå en grad op)

Selv om dette lille minus gør sig gældende, kan det ikke trække helhedsoplevelsen ned.

Elendig kundeservice

Det havde nok været bedst for alle bortset for Karsten Ree, at de var gået konkurs.

Det er stort set umuligt at få fat i deres kundeservice pr telefon.

Godt i forhold til prisen

Har kun brugt Cimber indenrigs mellem København og Århus.

De flyver med gamle propelfly, men det er billigt og det er meget sjældent at der er forsinkelser.

Deres web-tjeckin fungerer og sparer meget tid når man flyver indenrings - så skal man nærmest bare være i lufthavnen 15 minutter før afgang!

Ufattelig dårlig kunderservice

Vi blev i Malaga lufthavn kastet rundt fordi flyet var forsinket og de ikke ville svare os på hvad der så ville ske med vores connection videre fra Kastrup som nu ikke kunne nås.

Endte med 30 minutter i telefon med kundeservice i Danmark (de 20 var ventetid så dyr omgang på tlf. regningen) som så fik lavet totalt kaos i vores booking og 6 timers ventetid selvom den reelt kunne være reduceret markant. Resten af forløbet vil fylde for meget at skrive herinde.

Der er nu gået 9 uger og vi har fortsat ikke hørt noget på den klage vi fik besked på at indsende.

Satser de på at man glemmer sin klage hvis de trækker tiden længe nok eller er de bare totalt ligeglade med klager!!!!

Der findes regler for erstatninger fra flyselskaber iht. EU-domme men det er man åbentbart ligeglade med.

29/9 - tjaaa vi har fortsat ikke hørt fra Cimber. Slut med at benytte dem, indenrigs såvel som udenrigs

21/10 - Tjaaa Tjaaa vi har stadig ikke hørt fra Cimber og overvejer nu at gå til medierne - der må v ære mange andre, der behandles på samme måde.

__________________

Ja til sidst fik vi så et kort uforskammet svar om at vi ikke har krav på kompensation og så gider de tilsyneladende ikke svare os yderligere. Vi har ikke været krakilske på nogen måde men de burde nu nok ofre lidt penge på kundeservice for det er ikke et område de prioriterer højt!!!

Noget skrammel!

Dårlig service, kan ikke finde rundt i deres egne systemer.
Der var bestilt plads til 2 spædbørn og bekræftet, men i lufthavnen var der ingen børn i deres system, det tog 2 timer at tjekke ind, men vi fik børnnene med, derfor de 2 stjerner...

Fin hjemmeside

Let overskuelig hjemmeside. Rimelige priser. Fin service.

Overraskende godt.

Lige hjemvendt fra Grækenland med Cimber. Glimrende hele vejen igennem. På trods af det halv dårlige ry, vil jeg klart benytte mig af selskabet igen, især til de lave priser. God service, lækkert cabin Crew.

Online delen er "so last year"

Flyve delen at min oplevelse med Cimber er ok. Ikke noget særligt. Ingen kaffe eller the. (ca. 1.5 times flyvning) hvilke egenligt virkede lidt småligt.

Den online kommikation jeg medtog i.f.m. min booking, var mangelfuld og uden konkret information og basale ting som, hvornår skal man være i lufthavnen o.l.
man opforderes også til at tjekke ind online 22 timer før afgang. men når man så forsøger det viser det sig at det er kun en håndfuld af deres destinationer der kan tjekkes ind til online. Og min afgang var ikke blandt disse. Så jeg måtte pænt møde op I GOD TID i lufthavnen og stå i kø til at få et godt gammeldags papir bording pas i hånden. Godt jeg var i god tid, da jeg jo ikke vidste hvor når jeg skulle være der.
Alt i alt noget gammeldags. Med andre selskaber køre dette helt elektronisk, og nemt hele vejen.
Så stram meget op her. og tilpas jeres udsendte matriale, så det passe til den rejsende og er mere tidssvarende.

Virkelig DÅRLIGT !!!!!!!!!!!!!!

HÅBER DU SNART GÅR KONKURS !!!!!!!!

flyv ALDRIG med dem !!!

Efter at have betalt 800 kr for den simple navneændring beskrevet nedenfor måtte vi så slippe yderligere 1200 kr for 2 klapvogne og begrundelsen for at kørestole ikke koster noget var at det MÅTTE de ikke opkræve for handicaporg. og vi kunne jo bare vente med at rejse til vores børn ikke havde brug for klapvogn !!!

CIMBER GEBYR efter betalt billet er nu oppe på 2000 kr ekstra !! Gad vide hvad det kommer til at koste yderlige inden vi er hjemme igen

Jo TAK for det og for venlig !!!kundeservice !!!

Hold jer langt væk fra at bestille biletter ved Cimber ! Bestilte 8 biletter til min familie og min søsteres: Vi bliver så enige om at invitere mine forældre med også. Jeg kommer ved en fejl til at taste mit eget efternavn ved min fars billet . Har godt nok skrevet fornavne korretk og min mors navn -. efternavn lige oppe over !
Ringer 10 min senere til Cimber og er nummer 17 i køen !!!
Efter 15 min på hold og nu nr 8 i køen bliver røret pludselig klappet på med besked om at der er åben på tlf igen mandag !
Vi ringer mandag og forklarer men NEJ det koster 400 kr hver vej - altså 800 kr at ændre 4 bogstaver i min fars navn( fra Jen til Thom)!!
Jeg forsøger at forklare men intet at gøre !!
Jeg skriver til kundeservice men har i dag fået mail med en masse væven udenom og besked om at de 800 kr skal betales !
Jeg forstår ikke hvordan firmaet kan lave en faktura i min fars navn men med forkert efternavn ???? De vil ikke rette det ??
Håber ikke det er lovligt og vil bare advare om at bestille biletter ved det firma med SÅ DÅRLIGE forretningsmetoder ! Så uvenlige medarbejdere !!!

4 gange flyvning med Cimber

Jeg er lige kommet hjem fra ferie, og den service vi fik ombord var fuldt ud som man kan forvente fra et hvert dansk flyselskab. Det var ikke dette som fangede min opmærksomhed. Personalet var derimod super flinke. Jeg elsker at "handle" et sted hvor der er lidt god energi og stemning. Personalet på de fleste fly er i den gode alder. De virker alle erfarende og de var skide hyggelige at flyve med. De er flinke og staksaglige.

Ikke helt perfekt

De er ikke blandt de billigste ej heller de dyreste, men pris og kvailteten hænger ikke sammen

Bittert og uhøfligt personale!!

Da vi skulle aflevere vores bagage på udrejsen var damen bag disken meget overfladisk og virkede ikke som om hun gad at være på arbejde, da hun fortalte os at vi skulle betale 150 kr pr bagage (hvilket ingen havde fortalt os). Hun virkede irriteret over at vi ikke havde vidst det. Derefter kom vi ombord på flyet hvor personalet igen ikke virkede som om de gad. Specielt stewardessen som stod nærmest os da hun skulle demonstrere nødsituationer virkede meget irriteret over at skulle stå der og tage redningsvest på. Og hende der talte i mikrofonen ville bestemt heller ikke være der den dag, hun læste op, og hakkede, og talte som om hun lige var stået op, så man ikke gad høre på hende. På hjemrejsen var der igen irriteret personale, en ansat rullede endda øjne da jeg sagde at der ikke lugtede særlig godt på flyet, som ærlig talt lugtede af abeburet i zoologisk have. Beskidte fly og irriteret, træt og uhøfligt personale!

De redede min jul

Normalt rejser jeg med easyjet sammen med min kæreste. Easyjet aflyste en masse rejser juleaften, pågrund af sne. Håbet for min kæreste kom her var næsten faldet til jorden. Vi ringede til Cimber for at se, og de fløj til danmark fra england. Hun fik enda gratis The der oppe. Bruger dem næste gang

Fremragende service

Jeg har fløjet en del med Cimber Sterling både på dansk indenrigs og også til Rom.
De yder en fremragende service og går gerne et skridt længere for at gøre én tilfreds.
Til trods for, at de er billige minder de slet ikke om de andre typiske lavprisselskaber. En tur til Rom koster måske 200,- kr mere end hos konkurrenterne, men det er godt givet ud!

Holder ikke hvad de lover

Havde fornyligt den tvivlsomme fornøjelse at skulle flyve med Cimber air til Nice. Flyet blev forsinket flere gange og endte med at blive 5 timer forsinket. Vi blev ikke på nogen måde kompenseret med forplejning eller lign. i lufthavnen.

Da vi endelig kom ombord, kunne vi godt se, at alt offentlig trafik var ophørt med at køre i Nice på ankomsttidspunktet, og vi spurgte derfor personalet om bord, hvordan vi var dækket ind, da vi var nødt til at finde alternativ transport. Ifølge personalet ombord, ville Cimber dække merudgifter til taxa, som var eneste mulighed på dette tidspunkt.

Jeg skrev til Cimber dagen efter, for at høre hvordan vi skulle forholde os i forhold til at få vores omkostninger dækket, og kompensation i forhold til de 5 timers forsinkelse.

Da jeg stadig efter 2 uger ikke havde hørt fra dem, kontaktede vi dem telefonisk, og fik her besked om, at der ville gå 8 uger før vi ville få svar, og at de i øvrigt ikke dækkede meromkostninger til transport - helt modsat af hvad personalet om bord oplyste.

Det er virkelig dårlig service, og jeg flyver ikke Cimber air igen.

OK.

Turen Kbh - Aalborg går altid som forventet, meget sjældent der dukker noget uventet op.

Alt som forventet

København - Tel Aviv tur/retur for kr 2000. Alt var som forventet.

Booking-processen var meget enkel og let ingen skjulte gebyrer

Kabinepersonalet var meget søde og imødekommende.

Købte en sandwich ombord. Tæt på uspsiselig, men sådan er det også på andre lavprisselskaber. Vil gerne give lidt mere og så få noget bedre. Men næste gang tager jeg selv mad med

Super tilfreds med CIMBER

Jeg har kun godt at sige om mine flyveture med Cimber - SUPER god betjening - af professionelle folk - og så er det fra Danmark!

Is Cimber your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

CIMBER AIR A/S Billund Lufthavn Details

Flyv ud i Europa med Cimber Sterling til priser fra kun 199,- enkelt. Vælg billige flybilletter til mere end 36 destinationer, vi flyver blandt andet til: Gran Canaria, Tenerife, Madeira, Rom, Nice, Barcelona, Malaga, Alicante, Mallorca, Firenze, Napoli, Venedig, Montpellier, Split, Athen, Kreta, Burgas, Verona, Geneve, Salzburg, London og Edinburgh. Se mere på www.cimber.dk

Visit Cimber

Call us on: 50106013