Clara's Helse reviews

Clara's Helse reviews

Good
8.2

Fin handel

Hurtig levering, gode priser.

Hurtig ekspedition og personlig hilsen

Jeg blev positivt overrasket, da jeg så at der var skrevet en hilsen på fakturaen. Det virker mere personligt og da det jeg havde bestilt blev leveret hurtigt og i god stand, så vil jeg helt sikkert handle der igen.
Mvh,
Marianne

Hurtigt, sikkert, og personligt

Hurtig levering af det rigtige produkt, og så en håndskreven hilsen på fakturaen. Det har jeg da aldrig oplevet før, det er for cool. Ikke sidste gang jeg handler der!

Claras Helse leverede hurtigt og endda med en personlig hilsen om tak for købet.

Fantastisk service

Jeg har nu to gange handlet hos Claras Helse, og det har været helt i top begge gange.

Jeg købte én af gangene bl.a. en creme, som jeg ikke syntes, duftede som den plejede. De byttede den uden nogen sure miner og sendte mig en ny.

Altid fine varer og hyggelig, personlig hilsen på fakturaen. Anbefales varmt :-)

super service

Købte nogle lys og havde tastet forkert i min adresse - der kom fluks en opringning fra at høre om adressen var korrekt. Det var super fint og lynhurtig levering og så er det altid fedt med små gaver i pakken. TAk for en rigtig god handel.

Fin service

Jeg er meget tilfreds med mit køb hos Claras Helse. Pakken blev sendt afsted hurtigt, og da pakken forsvandt hos Døgnposten, var der hurtigt svar på min henvendelse til Claras Helse. Vi fandt pakken (der var for stor til Døgnposten, og derfor var endt på posthuset i stedet) - og så var alt godt. Fin hjemmeside, fine varer og god kundeservice!

Clara's Helse

Jeg har købt produkter fra Sort of Coal fra Clara's Helse.
Smuk side men mange lækre produkter og den er nem at finde rundt i.
Hurtig levering og det hele er pakket smukt med ekstra hygge som varmer ens sjæl. Alt i alt en dejlig oplevelse at handle med dette sted og jeg gør det bestemt igen.

Clara's Helse Details

Visit Clara's Helse