ElspareShoppen reviews

ElspareShoppen reviews

Good
8.4

Vi har været meget tilfredse

Tak for en god handel, vi har været meget tilfredse med rådgivningen, og købte af pumpen.
Man betaler ikke pumpen, inden den er opsat og kører, det mener vi, er en fair måde at handle på.
Montøren, (Mikkel) som monterede pumpen var en super fin fyr med styr på tingene.
Konklutionen må være at vi har været meget tilfredse med handle.

Ove Berggren

Dårlig kundeservice

Da jeg først henvendte mig var kommunikationen god.
Der bliver som regel også altid svaret tilbage hurtigt.

Da varen blev leveret medio oktober 2012, var der en transportskade, som ingen betydning havde for varmepumpens funktion, så beskeden var, at VVS og Kølemontør skulle installere som aftalt, hvilket de gjorde. Jeg modtog e-mail ang. udskiftning af beskadigede skjold eller en dekort.
Efter utallige rykkere og besked om at nu var der nye skjold på vej til mig. Efter lang tids venten har jeg stadig ikke modtaget dem!

Som en anden kunde har skrevet, har heller ikke jeg modtaget faktura, og ElspareShoppens forklaring om at den ikke bliver fremsendt, når man ikke skal have tilskud er ikke lovlig!
Man skal ALTID have en faktura, når man har købt, modtaget og betalt en vare.

Min toldmodighed er opbrugt.
Mit næste skridt i ovennævnte 2 tvister bliver anmeldelse til forbrugerklagenævnet og SKAT samt min bank. Sidstnævnte for at få tilbageført noget af det betalte beløb.

11.07.2013, EFTERSPIL:
Et par uger efter anmeldelsen modtog jeg faktura.

Et par måneder efter fik jeg endelig, efter 2. fremsendelse, de to nye skjold, til erstatning for de 2, der var transportskadet.
De blev sendt fra producenten direkte til mig, så det var producenten, og IKKE ELSpareshoppen, der ikke kunne finde ud af at pakke det ordenligt ind for transport.

Rigtig vejledning, pris og kvalitet ved køb af varmepumpe

Bestilte en Panasonic varmepumpe på baggrund af god rådgivning og pris. Var meget fleksible med hensyn til levering og opsætning. Kan bestemt anbefales.

Lav pris, hurtig og professionel installation

Har købt og fået installeret en varmepumpe fra Elspareshoppen.dk. Det har været en positiv oplevelse at handle her - til en lav og konkurrencedygtig pris samt en hurtig og professionel installation. Jeg handler meget gerne her igen.

Helt utrolig god, professionel og personlig betjening.

Yderst god og fleksibel service fra Elspareshoppen. Bestilling af varmepumpe, aftale om montering, montering, pumpen i funktion og efterfølgende betaling herfor fungerede 100 % som jeg kunne ønske mig det.

Mine varmeste anbefalinger!

super service

bestilling og ydelse foregik hurtigt og professionelt

Tør købe hos Elspareshoppen igen

Var lidt skeptisk over at skulle betale så relativt mange penge over nettet (for en varmepumpe), men alle henvendelser blev svaret og selvom det tog lidt tid at levere varmepumpen og derefter vente på at montøren ringede og aftalte tid, så blev det hele, inklusiv installationen, klaret professionelt. Betalingen blev desuden først trukket, da varmepumpen var blevet leveret og indstalleret.
Med hensyn til energitilskuddet fra EnergiMidt på ca kr 600 og fakturaen (så arbejdslønnen kan føres på selvangivelsen), så venter jeg stadig...

Reply from ElspareShoppen

Hej Lars

Tak for de pæne ord om ElspareShoppen.

Du har ikke fået nogen faktura, så du kan fratrække "håndværkerfradraget", for du har oplyst, at din pumpe er til et sommerhus, og så kan du ikke få fradraget. Det har vi også skrevet på ElspareShoppen.dk under: Varmepumper -> Skattefradrag.

Du skal heller ikke gøre noget ved energitilskuddet, for vi sørger for hele ansøgningsproceduren mv. for dig.

Og hvis du har andre spørgsmål, jeg kan hjælpe med at besvare, er du velkommen til at ringe til os på: 3042 4443 eller maile på: kontakt@elspareshoppen.dk.

Venlig hilsen

Gorm Talman

Perfekt behandling

Bestilling og betaling over nettet har fungeret perfekt
Installation på lovet dato.
Pris på pumpen var OK.
Pumpen blev opstillet kort før jul ,indtil nu har alt fungeret som forventet

God service

Har købt en varmepumpe. Havde selv fundet præcis den varmepumpe jeg ville have. Elspareshoppen havde den ikke men fandt frem til den. Installatøren havde dog taget fejl og installerede en forket pumpe. Jeg ringede til dem om aftenen og næste dag kom de og skiftede til den rigtige version.
Review by confirmed purchaser

Problemfri installation og venlig service

Vi fik installeret vores varmepumpe af en meget venlig og hensynsfuld medarbejder. Efter at have gransket vejledningen flere gange tror jeg, at vi er ved at have styr på funktionerne.
Skønt! når man vågner tidligt at futte hen og tænde for pumpen - og så er der dejlig varmt kort tid efter. Vi bruger den meget til at lune sommerhuset i de kolde morgen og aftentimer.

Fint behandling

Tak for handlen alt perfekt

ElspareShoppen - vi har kun produkter med Go' Energimærket

Vi hjælper dig til at spare

Go' Energi er en uafhængig offentlig myndighed, der giver de bedste 25 % af produkterne på markedet Go' Energimærket. De skal samtidigt opfylde en række andre skrappe krav til det mindst mulige energiforbrug mv. BRUGER DU produkter med Go' Energimærket, er du sikker på, at du får godkendte produkter, der giver dig den størst mulige energibesparelse. KØBER DU for eksempel varmepumper med Go' Energimærke får du en meget stor besparelse på din varmeregning - uanset om du bruger el eller olie til opvarmning. ELSPARESHOPPEN SÆLGER KUN varmepumper, hårde hvidevarer mv. med Go' Energimærke, så du er sikret den størst mulige besparelse på den dyre varme og strøm.

Vi giver dig en god samvittighed

NÅR DU bruger mindre strøm og olie, sender du også mindre CO2 ud i atmosfæren. KØBER DU produkter med Go' Energimærke, kan du pudse din glorie lidt mere, og lune dig med din gode samvittighed. ELSPARESHOPPEN SÆLGER KUN varmepumper, hårde hvidevarer mv. med Go' Energimærke. Og det er vi de eneste, der gør - alle andre har også mere energiforbrugende varer på hylderne.

ElspareShoppen

ElspareShoppen er en ren netbutik - vi har ingen udgifter til lager, dyre butikslokaler og lignende. Det er blandt andet derfor, vi kan give vores kunder de billigste priser på varmepumper - med GARANTI. Hvis du finder samme pumpe på samme vilkår andre steder, matcher vi prisen og giver dig et kontant afslag oveni. Vi gør også ALT VI KAN for at give dig den bedst mulige "oplevelse" af din handel, for vores service og hjælpsomhed giver ikke os ekstraudgifter, der kan fordyre vores produkter. Men det giver forhåbentligt tilfredse kunder, der kommer tilbage og som anbefaler ElspareShoppen til andre. Når det sker, så er vi også tilfredse. DU ER VELKOMMEN til at kontakte os på telefon eller mail - se nedenfor. Du kan ikke se varmepumper mv. på adressen - det er kun kontorer til vores administration.

Visit ElspareShoppen

Du kan ringe eller maile til ElspareShoppen:

Call us on: 3042 4443
We live here: Rudolph Berghs Gade 18
2100 København Ø

PRIS Garanti

Vi matcher enhver pris - og giver en rabat på yderligere 200 kr.

PRISMATCH på varmepumper - vi vil være billigst

Det vil sige: Hvis du finder den samme pumpe billigere, slår vi 200 kr. af prisen, for vi vil være billigst, og vi vil så gerne have, at du handler hos os.

Vi kan ikke give garantien, hvis du finder et helt specielt dumping tilbud og lignende, og tilbudet skal være på den samme pumpe med standardinstallation.

For at få vores prisgaranti, skal du blot sende os et link til tilbudet på: kontakt@elspareshoppen.dk,
eller give os linket på
telefon: 3042 4443.