Emballagesalg reviews

Emballagesalg reviews

Good
7.5

fin service, varen leveret efter nogle dage, når penge overførsel var bekræftet

Bestilte noget emballage fra dem, som kom efter betaling via bank var bekræftet modtaget. og Ja, ved godt det ikke er den sikreste måde at betale på men jeg valgte altså at prøve for den lille sum det nu var.

De svarede pænt tilbage efter nogle dage at pengene var på konto, og jeg fik et T&T nr fra dem på pakken som var på vej.

Så kun positivt at sige herfra!

Selvom de dog godt kunne få Dankort betaling på plads :)

Tager pengene, sender ikke varen og svarer ikke på mails!

Har bestilt nogle varer fra deres side, har betalt med kontooverførsel og har hverken modtaget varerne eller kunne opnå en dialog med firmaet! Svarer ikke på mails og reagerer på ingen måde på mine henvendelser!

Hurtigt, nemt og ikke mindst billigt

Jeg aner ikke om virksomheden overhovedet er dansk, eller om der er god kundeservice eller om alt andet er som det skal være.

MEN det er billigt og man kan roligt betale med bankoverførsel, man får sine vare lynhurtigt og helt uden problemer. :-)

Is Emballagesalg your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?