Fuglsang & Co reviews

Fuglsang & Co reviews

Good
7.2

Dedikerede medarbejdere med lyst til at gå et skridt længere for at få kunden i mål!

Har aldrig været den store fan af, at købe engangs-varer eller serviceydelser på nettet og da jeg skulle udklædes til den der tema-fast i Star Wars tema, måtte jeg jo ud og finde det rette. Efter at have rodet en del sider igennem, vælger jeg Fuglsang.biz med nu stor fornøjelse.
De skaffer mig et officielt Stormtrooper kostume direkte fra England, som der var direkte sendt videre til mig. Det var dog lidt bøjet et par steder og det er jo hvad der sker og ikke Fuglsangs egen skyld. Så de sender mig indenfor 2-3 timer bekræftelse på at en anden dragt er på vej i en returkasse til Stormtrooperkostumet. Endvidere er det fedt at Maja fra Fuglsang bruger tid på at spørge ind til hvad jeg vil, hvordan jeg vil samle det og giver gode inspirationstip dertil. Se DET er overskud og kundeservice.

Jeg vil kun anbefale alle at vende forbi Fuglsang.biz og med ro i sind og sjæl bruge dem som shop.

Ronny Engstrøm
Darth Maul

Meget lang leveringstid

Bestiller et kostume til min søn 24/1. Rykker 2/2, da varen ikke er leveret. Får af vide at de forventer at jeg modtager det i løbet af ugen, da det var i restordre og skulle sendes fra England (det havde jeg ikke set på hjemmesiden men OK). 2 uger efter dvs d.16/2 har jeg stadig ikke modtaget min vare.

Fantastisk behandling, service og udvalg

Jeg skulle bruge en gave til min kæreste, og Fuglsang lå inde med det helt perfekte.
Efter en kort samtale med dem fik jeg bestilt min pakke, der gik under 20 minutter før jeg fik en besked om at den var sendt, dagen efter modtog jeg den i fantastisk stand, alle pengene værd!

Fuld sevice på drengen

Var i tvivl om str og ringede ind. En sød pige proppede sin egen datter i dragten, for at være sikker på at jeg fik den rigtige størrelse til min egen datter...det kalder jeg da fuld service på drengen! Tak for hjælpen!
Camilla kirkeby, virum

Flinke mennesker, god service og fornuftige priser

Jeg har handlet hos Fuglsang, flere gange i gennem de sidste par år. Jeg har altid fået en god service og er blevet mødt med et smil og en hjælpende hånd hvis jeg har haft spørgsmål, eller problemer. Alt i alt en butik der er værd at besøge.

De tog da ind i mellem telefonen....

Jeg kan absolut ikke anbefale firmaet. Da deres leveringsfrist var overskredet, uden jeg havde hørt noget, sendte jeg en mail - denne svarede de ikke på, og jeg riingede adskillige gange, før de tog telefonen.
Jeg lavede her en aftale med en vældig rar mand, der ville tjekke op på sagen, og ringe til mig den efterfølgende formiddag - det gjorde han ikke.
Jeg har nu annulleret ordren.

Two thumps up.

Min søn havde fået den idé at han ville være Darth Vader til fastelavn. Jeg finder et fint deluxe sæt hos Fuglsang til 500 kr, incl lyssværd og maske. Desværre er der en revne i den ene benskinne og der mangler en lille sølv-dims på masken. Jeg tager et billede af det og sender til dem. Dagen efter bliver jeg ringet op af en meget sød medarbejder, som giver mig to gode muligheder. Enten sender han et nyt sæt med det samme sammen med en returseddel, så jeg kan sende det andet retur uden at det koster mig noget. Eller han vil slå 200 kr. af dragten, hvis jeg godt kunne bruge den som den var. Jeg mente, at superlim og gaffatape nok kunne klare det, så jeg valgte at beholde kostumet. Så spørger han, om han havde en tilfreds kunde, for det var det vigtigste. Og det havde han.
Så jeg handler gerne hos firmaet igen.

Fin Service.

Jeg bestilte dragt og sværd Mandag aften kl. 22.

Opdagede lidt senere samme aften at sværdet jeg havde bestilt ikke var på lager ( min egen fejl - stod også på hjemmesiden )

Ringede og talte med Sally - og hun tilbød at bytte sværdet ud med et der var lidt dyere uden det kostede mig noget! Og dermed kunne de sende varerne samme dag.

Idag Onsdag har jeg modtaget varerne og det hele er fint.

Så jeg har fået en fin service i forbindelse med dette køb.

Mvh
Niki

Lovet levering overholdes ikke og der svares ikke på mails

Jeg bestilte et kostume og en lyskæde lørdag d. 20. oktober.
Varerne var anført med leveringstid 3-4 dage.
Da jeg efter en uge ikke havde modtaget varerne skrev jeg til virksomheden lørdag d. 27. oktober og spurgte hvornår jeg kunne forvente varerne.
Da jeg mandag d. 29. oktober hverken havde modtaget varer eller svar på mail skrev jeg igen hvor jeg bad dem annullere ordren med mindre varerne var afsendt så jeg kunne forvente dem tirsdag d. 30. oktober.
D. 1. november havde jeg stadig intet svar fået, så jeg skrev, at jeg tolkede det som en stiltiende accept af, at ordren var annulleret.
Virkelig amatøragtig virksomhed ! Her forsøger jeg aldrig at handle igen.

Hurtig, nemt og smertefrit!

Bestilte 4 kostumer til karneval i Aalborg. Havde dem dagen efter. Kan varmt anbefale butikken.

Ingen gave til tiden og ingen svar eller information på emails

Da min søn er vild med Harry potter bestilte jeg et sæt briller og en tryllestav. Levering senest dagen inden hans bday. Jeg skrev til mails med spørgsmål om hvornår levering ville finde sted mv. men hørte intet. 4 dage efter "senest levering" ringede jeg til dem da jeg fortsat intet havde modtaget. Her sagde de at de havde forsøgt at ringe til mig? men de havde ikke svaret på mine 2 mails? så email med forsinket levering havde vel været på sin plads. Da de oplyste at tryllestaven var i restordre og de "måske" fik den i denne uge men ikke kunne garantere noget, valgte jeg at annullere ordren, og har nu skrevet mail om bekræftelse på dette. Jeg handler på nettet flere gange ugentlig og har ALDRIG oplevet nogle der ikke svarer på mails og sjældent for sent levering - og ihvt. ikke uden at blive oplyst hvis ting er i restordre! så havde jeg jo købt min søns gave et andet sted!

Dyr dragt med ødelagt bælte

Vi har netop modtaget en batman dragt til vores dreng på 4 år. VI har forsøgt at stoppe købet, da vi fandt ud af, at dragten her kostede 100 kroner mere end andre steder, men vi har intet hørt fra firmaet - efter 3 emails og forgæves telefonopkald.
Dragten er lidt for stor - det ville dog være til at leve med, men bæltet er helt bøjet og misfarvet + er der løse tråde på syningerne + er der hul i dragten under ærmet (ikke godt nok til 300 kroner).

Bestemt ikke et sted vi handler igen.

Dårlig kundeservice.
Eneste gode er en rimelig hurtig forsendelse (hvis man altså ønskede produktet).
Vi tør ikke sende det retur, da vi ikke kan få fat på firmaet, og så kunne vi ende med at tabe både penge og dragt.

Leveringstiden

Noget presset af tid bestilte jeg en tryllestav fra Potterfilmene d. 18 september 2011 hos fuglsang tit min datters fødselsdag d. 22 september. Varen var på lager og leveringstiden stod angivet til 1-3 dage så jeg kunne lige nå det. Troede jeg. Samme dag bestilte jeg 5 andre Potter-ting via Amazon brtiske afdeling. Da tryllestaven var min datters hedeste ønske valgte jeg Fuglsang og deres 1-3 dages levering netop til denne vare.Samtlige 5 engelske firmaer leverede varerne inden eller på min datters fødselsdag uden jeg havde betalt ekstra for hurtig levering eller lignende. Den 6. Oktober modtager jeg postansvisning om at der er en pakke fra Fuglsang.biz. Dvs 18 dage efter min ordre. Jeg kan derfor på ingen måde anbefale dette firma til andre og hvis andre købere falder for at købe der kva deres korte leveringstid kan jeg således kun advare mod at falde for dette. Det skal indskydes at Fuglsang.biz på intet tidspunkt tog kontakt til mig angående den sløve levering så jeg går ud fra det er vanlig praksis for dem at være uger om at levere på trods af 1-3 dages løftet. Det skal så også indskydes at Fuglsang.biz på ingen måde er fremme i skoen hvad angår pris. Jeg valgte dem kun på grund af den korte leveringstid. Jeg kan kun anbefale andre, der køber specielle ting udi fx rollespil etc at i benytter fx engelske butikker. Undgå Fuglsang.biz såfremt leveringstid er en vigtig del af dit indkøb
Jeba Aps

Reply from Jeba Aps

Kære trustpilot

Vores lagersystem har som beskrevet vist fejl hvilket har gjort at vi ikke har sendt inden for disse dage. Dette var vi ikke opmærksom på og har derfor ikke kontaktet Jakob omkring levering. Har efterfølgene skrevet og beklaget til jakob.(uden respons)
Vil dog gerne tilføje at Jakob hverken har mailet eller ringet i perioden, hvilket jeg går ud fra at man skal ha fået (0 "point") for at få en så dårlig bedømning.
Vi sender alle lagerførte vare inden for 48 timer.

jeg fik god betjening

bestilte en prinsessekjole til min datter. De havde den så ikke hjemme men forsøgte at få den hjem. Det lykkedes ikke, så de sendte i stedet en anden ligeså flot kjole (efter aftale med mig), som min datter blev meget glad for. Og så fik vi en ekstra lille gratis gave på grund af ventetiden.
De er til at få fat på, er servicemindede og venlige, så de kan bestemt anbefales.

God Service hver gang

Jeg kan kun tilslutte mig Jespers ros af Fuglsang og Co.
Jeg har købt hos Dem flere gange, og har været tilfreds hver gang. I år kunne de dog ikke skaffe den bestilte dragt hjem, hvilket gav lidt sure miner hos knægten, men istedet sendte de luksus udgaven uden ekstra beregning. Det kalder jeg service. Tak for det!

Fuglsang redede min søns fastelavn

Jeg var i 12. time efter at være blevet snydt af www.kostume-kassen.dk. Jeg sendte en mail til fuglsang.biz, og de kontaktede mig telefonisk samme dag, hvorefter jeg via deres lager fik arrangeret køb og afhentning af det ønskede kostume. Fuglsang var iøvrigt markant billigere end kostume-kassen. TAK til fuglsang.dk, som leverede en flot service på trods af travlhed op til fastelavn.

Jeba Aps Details

Specialist i karneval - kostumer til fastelavn, udklædning og karneval, Halloween og meget andet.

Visit Fuglsang & Co

Call us on: 38884410