Hoppeloppe reviews

Hoppeloppe reviews

Excellent
9.1

Super lækkert tøj og har altid fået rigtig god service hos Hoppeloppe.
Kan bestemt anbefales.

Anbefalelsesværdig

Her er tale om en webshop jeg klart vil anbefale til alle. Jeg har flere gange handlet hos hoppeloppe.dk og oplever ALTID strålende service, personlige beskeder og ofte små overraskelser.

Shoppen har en kæmpe udvalg af de lækreste mærker og der er hele tiden fornyelse på siden.

Som nævnt - meget anbefalelsesværdig! Og slet ikke sidste gang jeg handler der.

Er lille tip, deres fysiske butikker er mindst ligeså lækre og personalet og servicen er helt i top.

Hurra for HoppeLoppe

Den fineste fredags overraskelse

Jeg købte tøj hos Hopploppe.dk sent onsdag aften. Fredag morgen var det leveret, så fint pakket ind og med en sød besked i pakken. Min datter blev i øvrigt enormt glad for de fine små overraskelser der var gemt i pakken. Så selv på en regnfuld fredag i februar, kan man rykke tættere på forår og sommer.
Tak for sød besked, flot indpakket varer og hurtig service. Jeg handler meget gerne igen hos jer.

God service

Hurtig levering og god service - også i forbindelse med returnering.

En god oplevelse :-)

Fandt en masse gode tilbud, hurtig levering med alt i orden - vi ses igen hoppeloppe.dk :-)

Rigtig fin vare til en god pris :)

Bestilte et par begyndersko. Da de kun havde én størrelse tilbage var prisen sat meget ned - til glæde for mig da min søn netop brugte den str. :)

Leveringstid og varens stand kan jeg heller ikke klage over :)

Fantastisk!

20 timer efter min bestilling stod jeg, med den fineste pakke i hånden.
Tøjet var pakket ind i silkepapir - drengetøjet i grønt og pigetøjet i lilla.
Det er præcis dét, der smelter enhver mors hjerte.
Som en garvet ganger i webshop-verdenen, glæder det mig, når man gør lidt "ekstra" for kunderne. Og at tøjet så er virkelig lækkert, gør jo kun oplevelsen bedre :-)
Godt gået hoppeloppe! Det var bestemt ikke sidste gang - varm anbefaling herfra.

Tina Bangsø

Super butik og netshop

Skøn skøn butik og netshop, som har alt muligt lækkert tøj ;) Altid god service og hjælpsomme ekspedienter!

Dejligt sted at handle!:)

Elsker at handle på både webshoppen og i deres fysiske butik. Altid god og personlig service! :)

skøn webshop

Altid god service og fantastisk udvalg. Elsker at handle der!

Dårlig oplevelse i deres fysiske butik

Jeg var I deres fysiske butik og oplevede desværre en dårlig service og arrogant sælger :/

Service i top :)

Jeg har handlet hos HoppeLoppe.dk mange gange efterhånden og er simpelthen så glad og tilfreds med den webshop :)
Der er så fin service, god kommunikation og hjælp at hente hvis jeg har haft brug for det. Og så er der hurtig levering.

Fantastisk service

Det er første gang jeg benytter hoppeloppe men bestemt ikke sidste gang.. Varerne kom lynhurtigt der var en sød hilsen med som ar håndskrevet på ordreseddelen og en fin lille pixi bog til sønnen. De har næsten alle mine favorit mærker så det er bestemt ikke sidste gang jeg har handlet der.

Ja, perfekt.

Altid god tilbud og alt er pakket med "human touch".

en af mine favoritter

Fantastisk webbutik med alle mine yndlingsmærker til ungerne. Rigtig god service og vejledning, hvis man er i tvivl om størrelser m.m. Man kunne dog måske godt udvikle lidt på porto, som godt kunne være billigere.

Modtog min pakke allerede dagen efter bestilling. Dog bryder jeg mig ikke om at der bliver puttet slik i pakken som var til min datter.

Bestilte noget tøj til min søn, og da han kunne passe det ene par bukser et par uger efter, var der fejl i dem. Kontaktede butikken, som desværre ikke havde flere tilbage af bukserne, men jeg kunne returnerer dem og få pengene retur. Jeg sendte bukserne fredag og havde pengene på min konto mandag. Sådan en service gør, at jeg helt sikkert vil benytte mig af deres webshop igen!

Rigtig god oplevelse :)

Kan klart anbefales. Hurtig levering og yderst fordelagtige tilbud på lækkert børne-kvalitetstøj :)
Absolut et sted jeg vil handle igen.

God service

Fine vare og god service

en handel værdig

John

Hurtig levering og tilbagebetaling

Fine varer og hurtig levering.

Sendte lidt tilbage og pengene var på min konto dagen efter... Super :-)

Eneste øv, var de ikke svarede på den mail jeg skrev til dem med min ordre...

Is Hoppeloppe your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Hoppeloppe Details

Stilfuldt og markant mærkevaretøj til små guldklumper. Tøj lige fra babystørrelse og til børnestørrelse. Også Katvig bluser til voksne. Eneforhandler af design mærket Peace Monkey og kvalitets sko fra SeeKaiRun

Visit Hoppeloppe