Ligo.dk - En ven af huset reviews

Ligo.dk - En ven af huset reviews

Good
8.1

Rigtig godt

Lavede min bestilling onsdag omkring middagstid. Jeg havde varen 24 timer efter, til trods for at der stod levering på 2-4 dage.
Er meget tilfreds. :)

Alt i fineste orden

Jeg bestiller på ligo.dk til rigtig gode udsalgspriser! Modtager hurtigt efter og alt ser fint ud og er pakket godt. Så jeg har kun godt at sige. Tak for handel :)

Billige og hurtig til at levere

Vi skulle bruge en gulvlampe, hvor lidt hurtig søgning på Google viste at selv med levering kunne vi spare lidt.
Så valget var ikke så svært og blev ikke skuffet.!

Kanon service, findes næsten ikke bedre.

Modtog et Herstal lampesæt, som blev sat til her i weekenden, desværre gik transformeren. Men 2 timer efter henvendelsen her søndag, var der lovning på at en ny var på vej mandag..
Det kalder jeg sku' service... Godt gået Ligo..

Lige til tiden :-)

Ordren blev sendt samme dag, og modtog den, dagen efter. Varen levede op til forventet....

Fin oplevelse

Fik varen hurtigt og uden problemer (leveret til firma adresse) - så alt i alt en god oplevelse

Eneste grund til at jeg giver 4 stjerner frem for 5 er at jeg synes min vare (glas) har nogle små luftbobler i, hvilket kunne tyde på en form for 2.sortering - dette har ikke stået på hjemmesiden (hvis det er det vel at mærke) og fik det til en rigtig, rigtig god pris... så er bare en lille tvivl der gør at jeg giver 4 frem for 5 stjerner - alt i alt er jeg rigtig tilfreds.

Hej Erik

Jeg er glad for det var en god oplevelse, det gør vi os altid umage for det skal være. Jeg vil dog lige præcisere at vi aldrig har og aldrig kommer til at sælge 2. sorterings varer. Herstal har slet ikke 2. sorteringsvarer da de bliver kasseret. Der kan forekomme små lufthuller i glas, grundet materialets natur.

Anette Kudsk - Ligo.dk

SNYDT! Trackingmailen viser at jeg skulle have modtaget i går, men den er IKKE blevet afleveret

Jeg kigger i ordrebekræftelsen om at min pakke er afsendt 18/3. 21/3 går jeg ind og kigger på hvor langt min pakke er nået, og der ser jeg til min store overraskelse at der står den ER leveret! Jeg bor ude på landet så jeg tør godt at få pakken leveret til hoveddøren, men jeg kan ikke finde den afleverede pakke nogen steder. vi havde nyfalden sne i går og jeg kan jo se at de eneste dækspor/fodspor der i sneen er vores egne og da jeg har en lang indkørsel på grusvej, kan jeg 100% sige at GLS IKKE har været og aflevere min pakke. Jeg forventede en mere professionel omgang med min pakke når man betaler 90 kr. i fragt.

Reply from Ligo.dk

SNYDT? næppe men hvorfor du laver sådan en anmeldelse i stedet for at kontakte os det forstår jeg ikke. Vi kan jo kontakte GLS og høre hvad der sker. Men selvfølgelig kontakter vi GLS med det samme...

Anette Kudsk - Ligo.dk

Update: Vi har talt med GLS og chaufføren kunne ikke komme igennem med lastbilen til jer i går, da der ikke var ryddet. Han er så desværre helt ny og har fået den scannet forkert da han kom tilbage. Han er på vej ud til jer igen med pakken og den burde være leveret i løbet af en ½ time dvs. 9.30

update:

Jeg modtog min pakke tirsdag den 26. marts - tak for det.

Helle Caspersen

Meget arrogant service ved reklamationer

Jeg synes ikke det bliver nødvendigt at gå i detaljer med grunden til min anmeldelse, jeg kan se at masser af andre kunder hos ligo.dk har haft ligende problemer som jeg har med deres kundeservice.

Som udgangspunkt skal man huske at lade tvivlen komme kunden til gode. Jeg synes den holding som butikkens direktør tager er meget arrogant og meget lidt imødekommende, ligesom at man har en politik omkring at kunden ikke skal have ret. Jeg kunne ikke forstille mig at nogle bevidst ville vælge at skulle reklamere et produkt, eftersom man skal gå hele møllen igennem med leverandøren.

Jeg har selv været mange år i salgs og service branchen, ligeledes internet butikker. Der havde vi altid haft den holdning at lade tvivlen skulle komme kunden til gode. Vi forsøgt altid at finde en fornuftig løsning med kunderne og strakte os langt for at få tilfredse kunder.

Det må være en stor tilfredsstillende for ligo.dk at være i den situation at kunne afvise kundernes reklamationer, men jeg er bange for i det lange løb at kunderne vil vælge at handle andre steder.

Ligo er ikke en ven af huset - Overvej nøje om du ønsker at handle i en sådan butik !

En ikke tilbagevendende kunde !

Hej Mark

Jeg er ked af du opfatter mig arrogant men det er selvfølgelig svært når man ikke er enig. Du har købt et glas til en lampe og du har selv indrømmet at glasset ankom i perfekt stand... Glasset springer så 15 min efter du har sat det i. Der til skal siges at du har valgt at sætte en reflektorpære i lampen, som kanalisere alt varmen direkte op på glasset. Om du har været for hurtig til at tage det iskolde glas fra bilen og sætter det i og tænder lampen inden glasset er blevet stuetemperatur eller det er sat for hårdt i, skal jeg ikke gætte på men jo det er rigtig ærgerligt. Jeg mener bare ikke det er vores fejl.

Anette Kudsk - Ligo.dk

Produkter og service ok - lang leveringstid

Bortset fra lang leveringstid, har jeg ikke noget at udsætte på Ligo.
Bestilte varer 8/12 og de ankom 20/12

Hej Gunnar

Ja din pakke var lidt lang tid undervejs, hvilket skyldes det ikke var lagervarer og Södahl kun giver os mulighed for at bestille hos dem om tirsdagen. Vi afsendte pakken den 17/12 men jeg håber den nåede frem i rette tid :-)

Godt nytår

Useriøs og flabet ;-(

Ligo..en ven af huset......glem det, nu har vi igennem mange år handlet på nettet.
Men heldigvis aldrig stødt ind i en handel som den med Ligo.

Vi bestilte et tæppe, lang leveringstid, det fremsendte tæppe havde ikke de mål som var opgivet på hjemmesiden, da vi bestilte tæppet.

Nu vil vi gerne have Ligo til at tage tæppet tilbage for egen regning, da tæppet ikke svare til det vi har bestilt.

Som svar på det rette Ligo tæppets mål på hjemmesiden, så det nu passer med målene på det fremsendte tæppe og oplyser os om, at hvis vi er utilfreds kan vi jo bare returnere tæppet for egen regning.

Det er ikke en fair handel. Ligo laver en fejl på hjemmesiden og forsøger så, at lyve sig fra den og deres ansvar.

Hvis du vil klage over en dårlig behandling...........får du et flabet svar............ trist

Så tag i mod et godt råd, undgå Ligo og den skuffelse det er, at handle hos et ureelt firma.

Hej Susanne

Du havde jo undersøgt tæppets demension hos Södahl... De 14 dages fortrydelsesret fungere således at man sender det produkt man er utilfreds med tilbage for egen regning men man får refunderet den oprindelige fragt, hvis man ikke har købt andet, således at kunde og butik deler omkostningen. Det ligger i forbrugerlovgivningen.

Anette Kudsk - Ligo.dk

Købte lampe, men manglede den globe pære som skulle være incl...

Til start en god oplevelse, bestilte en standerlampe og den kom som aftalt...
Men der står på embalagen at lampen skulle være incl. en spec. glopepære, men den var ikke med og tiltrods for at jeg har sendt et billede af teksten på embalagen, nægter Ligo.dk at sende en pære....
ER IKKE sikker på at vil handel der igen!

---------------------------------------------------------------------------

Når der entydigt står at der medfølger en pære, så SKAL der også medfølge en pære.... PUNKTUM !
Har redigeret min bedømmelse ned til een stjerne, da LIGO føler sig hævet over enhver tvivl - LIGO har ALTID ret !!!!
"At Herstal har valgt at tage pæren ud af pakningen er ikke vores skyld" ...... øh, jo det er jeres ansvar.... jeg har handlet med LIGO og ikke med Herstal !

Hej Jan

Som vi også har forklaret dig er der intet i vareteksten der antyder at pæren medfølger. Vi skriver altid i vareteksten, hvis dette er tilfældet. At Herstal så har valgt at tage pæren ud af indpakningen og ikke strege det ud på pakningen er ikke vores fejl. Dette er sandsynligvis blevet gjort i forbindelse med forhøjelse af pæreafgifterne.
Det skal sige at vi har solgt en del af disse lamper og har ikke før fået noget der ligner en klage over dette før.

FANTASTISK service

Jeg bestilte et badeforhæng som ikke var på lager. Skrev mandag aften om det kunne skaffes, havde det herhjemme fredag. Desværre var farven ikke som jeg havde tænkt men heller ikke returnering gav anledning til problemer. Sjældent har jeg oplevet at tingene har fungeret så godt noget andet sted....
Super service og det er bestemt ikke min sidste handel hos Ligo.dk

Altid fantastiske handler hos Ligo.Dk

Jeg handler ofte ikke mindst Tilbud hos Ligo.dk senest 2 lækre Termokander og derfør dejlige Mærkevarer Lamper .. Jeg kan varmt anbefale Ligo.dk
God service og hurtig levering er firmaet kvalitet og så tilbud som holder ... Det er ikke sidste gang jeg handler med LIGO.DK mine varmeste anbefalninger ... derfor de 5 Stjerner * * * * *
Med venlig hilsen Keld Gydum Frederikshavn

Alt var som lovet og en god oplevelse for mig.

Købte 6 Herstal lamper der var nedsat, 2 af dem i restordre, jeg fik en mail om at der ville gå 8-14 dage, der gik 9 dage.
Varerne er som de skal være, billigt og i orden, jeg er tilfreds;)
Kaj Olsen

Ingen problemer og hurtig levering

Bestilte varer lørdag og modtog bekræftelse med det samme. Fik besked om afsendelse fra Ligo mandag og afhentede i pakke-shoppen tirsdag.

Ingen problemer.

jeg handlede hos ligo.dk da jeg skulle have nogle Herstal salt og peber kværne, jeg bestilte 16 august og havde den i hånden den 18 august, hvilket var meget heldigt da de skulle gives som gave den 19. så ingen problemer her, ved første køb.

En webshop, der ikke vil sende sine varer!

Jeg havde fået foræret en gave af familiemedlemmer, der i god tro havde bestilt på ligo.dk. Den gik i stykker under transporten, og PostDanmark tog uden brok skylden. Men ligo.dk ville derefter pludselig ikke sende en ny, "da den nok også ville gå i stykker". Som jeg skrev til dem: "I er en webshop. Hele idéen er, at folk bestiller ting, DER SÅ SKAL SENDES! Det kan næppe komme bag på jer." Men det gjorde det åbenbart.

Hej René

Det er selvfølgelig din ret at have den holdning. Vi har dog den holdning, at når vi kan se en vare ikke kan komme frem i hel stand, bliver man nød til at tage konsekvensen af dette. Det kan jo ikke nytte at give kunden den ene negative oplevelse efter den anden, det hænger ikke sammen. Man kan komme og afhente varen hos os, og vi har flere varer, der ikke egner sig til at sende og det mener vi er fair nok, når vi med vores mange års erfaring kan se, det vil ikke være en hel vare der kommer frem. Som før nævnt har køber/giver fået refunderet det fulde beløb og vi beklager din dårlige oplevelse.

med venlig hilsen

SKUFFET!

EDIT: Retter min anmeldelse til EN stjerne - efter og blive udstillet som en "løgner" af firmaet!... Se evt. mit vedhæftet billede - og bestem selv...

Kan lige strække mig til at give 2 stjerner da jeg da i det mindste fik alle mine produkter.
Men er SÅ skuffet over at man vælger og være "ligeglad" med en kundes klage.
Jeg bestilte et hvidt "Aristo Fuglehus" - som er af den slags man selv skal "bøje".. (Lavet i metal). Min mand pakker det ud af reklame omslaget. Åbner kassen - læser brugsanvisningen (hvor der tydeligt stod man helst ikke skulle bukke mere end én gang). Han bøjer den forsigtig som der står.. men ender ud med at emaljen på taget slår revner :( Dvs. vi lige så godt kan lade være med at hænge det ud – da det vil ruste i løbet af ingen tid!
Jeg kontakter derefter Ligo (mandag) - og får et svar tilbage: man skal varme det med en hårtørrer - som der jer står!
Vi går i papcontaineren og finder kassen, omslaget mv. frem... men kan IKKE finde informationen... indtil jeg kigger på bagsiden/bunden af kassen - hvorpå der sidder et lille klistermærke med information om at man skal opvarme kanten inden man bøjer denne.
Svarer Ligo tilbage (torsdag), at det da er uhensigtsmæssigt at sætte en SÅ vigtig information for produktet på bunden af en kasse?! Hvorfor skriver man det ikke på hjemmesiden under produktet? På brugsanvisningen? På forsiden af kassen? Vores produkt er nu ødelagt.
Imens jeg venter på svar på min sidste mail - modtager jeg til gengæld en mail om at de håber jeg er tilfreds med mit køb :/
Igår dukker der så endelig en mail op igen - at det ikke er dem der bestemmer hvad der står i brugsanvisningen. Og at de har IKKE haft klager over dette før og med over 6500 varer i butikken står de ikke og vurdere hver vare om brugsanvisningen er hensigtsmæssig eller der er anden information der mangler - det er bare ikke en mulighed.
Ja jeg tænker bare.... HVOR er kundeservicen henne? Kunne man så netop ikke hive fat i leverandøren og sige: "Hey - vi har kunder der klager over at en vigtig information for jeres produktet mangler og blive oplyst ordentligt" - Kunne man som sælger af dette produkt ikke tænke: "Hmm jeg skriver det lige med STORE bogstaver på min hjemmeside - så flere ikke oplever dette".
I stedet har ligo nu en kunde der er MEGET utilfreds - som aldrig køber noget hos dem igen.. og som på ingen måde gør "reklame" for dem!

hurtig levering af lysdæmpere

bestilte 2 stk lysdæmpere om fredagen. Jeg fik bekræftelse med det samme, og om mandagen modtog jeg track'n'trace nummer og info om at varen var afsendt. De var klar til afhentning i den nærmeste GLS pakkeshop om tirsdagen, så det var bare helt perfekt.

kan klart anbefales.

Ligo.dk Details

Hurtig levering - Kæmpe udvalg af skønne lamper og lækkert brugskunst/isenkram samt lækre boligtextiler fra Södahl og Juna. ligo.dk - Altid skarp på prisen! Fagligt og kompetent rådgivning både på mail og supportelefon. Kvalitets leverandører som Herstal, Zone, Brilliant, Juna, Jacob Jensen, Jamie Oliver, Halo Tech, Nordlux, Eglo, Södahl og mange andre. Stort udvalg med næsten 8000 produkter på hylderne. Vi er desuden leveringsdygtige i stort set alle reservedele til bl.a. Herstal. Altid skarpe tilbud - tilmeld dig vores nyhedsbrev og se hvornår dit ønskeprodukt er på tilbud! Vi glæder os til at servicere dig, vore kunder er altid i fokus!

Visit Ligo.dk - En ven af huset

Write to: info@ligo.dk