Londonbilletter reviews

Londonbilletter reviews

Acceptable
5.3

Alt for langsom med lervering

Min søster og jeg skulle til London, så selvfølgelig ville vi bestille Oyster Cards. Vi bestilte dem en uge før, så vi var sikre på, at vi kunne nå at få dem, og skrev også endda at vi skulle have dem så hurtig som muligt. Men der gik først 12 dage før de kom - alt for sent, så kunne jo ikke nå at få dem med. Så der var var 40 pund spildt.
Men tror ellers at Londonbilletter er et godt sted at handle, men jeg har bare fået en rigtig dårlig oplevelse.

Billetter var udsolgt

Havde desværre en rigtig dårlig oplevelse med London billetter. Bookede 2 billetter via deres hjemmeside til Harry potter tour. Bookede dem fredag morgen og først mandag formiddag fik jeg at vide at biletterne var udsolgt. Der er ingen garanti for at billetterne er der selv om de er tilgængelig på deres hjemmeside , og de er betalt. For pengene blev trukket fra min konto, selvom de var udsolgt. Fik hurtigt pengene tilbage igen. Havde en god korrenspondance med Lene der behandlede min ordre- desværre vejer dette ikke op for at de var udsolgt og at der gik så lang tid før jeg fik det at vide. Kan anbefalde Goldentours hvis man gerne vil til Harry potter studiet de sælger kun det antal de billetter der er.

Supersmart og superservice - en gevinst for enhver Londonrejse

Londonbilletter.dk er det bedste stop, inden man skal på tur til London. Her kan man købe billetter til de bedste forlystelser og transport. Når billetterne er bestilt, modtager man en email som printes ud og tages med til enten toget eller forlystelsen. Systemet fungerer bare og er en stor hjælp, når man eksempelvis slipper for at stå i kø til at købe togbilletter i lufthavnen, eller allerede er udstyret med et travelcard, når man lander. Det er superbekvemt.
Det eneste man kan sige, som minus er - men det har ikke noget med Londonbilletter.dk at gøre - det er, at rigtig mange har fundet ud af at forkøbte billetter er smarte, så der kan godt være lange køer ved London Eye eller Madame Tussaud, selv om man har købt billet på forhånd.

Sælger billetter der ikke eksisterer og refuinderer ikke pengene

I går købte jeg 4 billetter til "Harry Potter og Warner Bros tur", jeg fik også med det samme en mail med billetterne der bekræftede købet. I dag modtager jeg en mail, med besked om, at billetterne desværre var udsolgt, med anbefaling om at prøve to andre dage, der også viser sig at være udsolgte.

De penge de har trukket fra min konto er ikke blevet refunderet, så jeg har betalt en formue for billetter der ikke findes.

Jeg har aldrig oplevet dårligere kunde service og kan ikke anbefale at bruge londonbilleter.dk til køb af billetter.

Nemt og hurtigt

Vi bestilte Oyster Cards med £ 20 på og fik dem dagen efter, da vi skulle afsted få dage senere. Det er virkelig god service.

Vi ville også have bestilt til Gatwick Ekspressen og en togbillet fra Liverpool St. Station til Stansted, men det kunne ikke betale sig, så der ville råde folk til, at bestille disse billetter på de engelske sider.

Så nemt!!

Da mig og min veninde bestilte derinde fra blev vi lidt mistænkelige fordi det var så nemt og vi var bange for vi ikke kunne få vores ting.
Men det hele fungerede 100% og vores frygt om at vi ikke kunne bruge dem i London gik væk.
Vi bestilte til Voksmuseum, gatwick ekspressen og London aquarium og der var ingen problemer! Og så var det også billigere end hvis vi havde købt billetterne på stedernes egne hjemmesider eller i døren!

Genial side

Vi var hele familien afsted til London, hvor der skulle ses på seværdigheder med børnene, vi havde forudbestilt billetter til flere attraktioner, og det kan varmt anbefales! God og hurtig service...

Fungerer fint

Talte med Londonbilletter, skulle bla. bruge et Oyster card med få dages varsel. ringede og spurgt om de kunne nå det..

Blev sendt med det samme, og var fremme dagen efter...

En stor fordel at bestille inden rejsen...

London eye, 5 min, så var vi på vej...

Praktisk og velfungerende

I november var jeg på en længe planlagt juletur til London.
Det er dyrt at rejse, og derfor var det en klar fordel, at vi havde bestilt bla. teaterbilletter til "we will rock you" hjemmefra. Tilmed fik vi fantastiske siddepladser til en billig penge (315 kr. pr. person!). Vi havde fordelt udgifterne ved også at købe Oyster card til bus/tog hjemmefra. Det var genialt. Hold op hvor det kort er guld værd. Tilmed kunne man - om nødvendigt - tanke op undervejs på turen - og kortet udløber aldrig og må gerne overdrages. Genialt site, som jeg er lykkelig for, jeg stødte på...

Is Londonbilletter your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Londonbilletter Details

Billetter til Madame Tussauds, Travelcards, London Eye, Gatwick Express, Heathrow Express, Stansted Express, Tower of London, St. Paul's Cathedral, The Original Sightseeing Tour, Afternoon Tea, Transport i London & London Dungeon. Bestil online på LondonBilletter.dk.

Visit Londonbilletter