Powerphoto reviews

Powerphoto reviews

Acceptable
6.4

Ingen kæde er stærkere end det svageste led.

Faktura nr. 109643.
Den 23. september 2013 bestilte jeg en fototaske Lowepro Magnum 400 AV til kr.1620,- hos Power Photo. Tasken viste sig desværre at være for stor, og jeg ønskede den ombyttet med Lowenpro Magnum 200 AV, som er ca. 350 kr. billigere. Jeg betalte selvfølgelig returportoen. Jeg modtog en mail fra Power Photo hvor de skrev citat " Som skrevet tidligere ombyttes den til Magnum 200 istedet direkte over" citat slut . Jeg har ikke indgået den aftale. Jeg har alt korrespondance på print. Jeg ønskede derfor at annullere handlen, og få mine penge retur.
Dette kunne først lade sig gøre engang i næste uge oplyste Power Photo "vores bogholder har ferie". Jeg har selv været i fotobranchen i rigtig mange år. Hårdt presset modtog jeg mit tilgodehavende fra Power Photo næste dag.

Perfekt!

Hurtig levering, pris langt under hvad lokalt foto handler, kunne sælge samme produkt til.

Fantastisk hurtig levering

Bestilte vare den ene dag og modtog varen dagen efter. Kunne ikke være mere tilfreds, samtidig var det også det billigste sted jeg kunne købe varen.

Fusker!

Overholder ikke gældende dansk lovgivning ved returnering af varer. Også fragten skal retur når man returnerer en ordre i sin helhed, men det har ham her stadig ikke fattet!
Når man prøver at gøre ham opmærksom på det, bliver man bare svinet til...!

Det er ABSOLUT sidste gang jeg endog overvejer at besøge det site.
Jeg kan IKKE anbefale andre at handle dér, hvis man vil beholde sine lovbefæstede rettigheder!

Total iorden photoshop

Kan kun varmt anbefales. Super priser og hurtig levering, ingen pjat og svarer hurtigt på forespørgsel...;-))))). Jeg er bare SÅ tilfreds.

Intet at sætte en finger på.!

Nemt at bestille sin vare - bestilte en søndag - bestilling blev behandlet mandag - og levering tirsdag..! Sådan! ;-)

Perfekt!

Bestilte en Nissin flash torsdag og modtog varen fredag perfekt pakket ind. Billigste pris på markedet lige nu og hurtig levering.

Det kan simplethen ikke være bedre.

Gør en god handel - på noget!

Jeg købte en ny taske af modellen: "Lowepro Nova 190 AW". Tasken kom inden for det angivne tidspunkt på deres hjemmeside. Ydermere var tasken kun så billig dette sted. Selvom prisen var så billig, var den pakket rigtigt godt & sikkert ind.
Selvom Powerphoto.dk er en smule dyre med mange andre varer - giver jeg dem 4 stjerner. Jeg regner stærkt med at redigere i min anmeldelse om butikken, efter jeg har foretaget flere køb derinde.
Tak for en god handel, forvent flere køb fra mig i fremtiden.

Suveræn kvalitet og service

Når man på nettet finder kvalitets-fotoudstyr som er langt billigere end både såkaldte normalpriser (fra producenten) og hvad andre vil sælge det til, så kan man frygte at der er "ugler i mosen".

Den frygt var heldigvis ubegrundet. Varerne var fabriksnye, i original emballage og med dansk vejledning og 2 års garanti osv. Dertil kom hurtig levering; dvs. det ene produkt blev forsinket 14 dage, men skyldtes angivelig forhold som Power Photo ikke havde indflydelse på. Undervejs var der dog en god dialog og information om, hvad der skete. Denne forsinkelse burde trække 1 stjerne ned, men da forretningen var uden skyld og tværtom kompenserede med lidt ekstraudstyr, så får de den stjerne igen, så 5 stjerner ialt med tak for en god handel.

Hurtig eksepdition

Bestilte varen tirsdag kl. 14, og fik den med posten dagen efter. Der stod 2-5 dages levering, så jeg blev positivt overrasket.
Varen var indpakket meget ansvarligt i bubble wrap.

Alt i alt meget tilfreds.

Super hurtig ekspedition

Bestilte mine varer en sen aften og 2 dage efter var alt leveret velindpakket på min adresse. Fantastisk, handler gerne igen sammen sted.

Vanvittigt godt!

Jeg har handlet på nettet i en del år nu, men hurtigere service har jeg aldrig oplevet. Bestilte mandag klokken 16.10. Pakken ankom tirsdag formiddag. Jeg vender tilbage!

Speedy :-)

Bestilt filter torsdag d. 16.6. kl. 14.20 - modtaget filter fredag d. 17.6. kl. 08.42.

Der mangler en stjerne foroven, så den er her *

STOR ROS.
Objektiv og filter i den gode ende bestilt TIRSDAG 12.15.
Objektiv og filter afsendt TIRSDAG.
Post tracking nummer modtaget TIRSDAG.
Det kunne jeg ikke se på postens hjemmeside onsdag morgen, Postdanmarks skyld..
JEG var ikke hjemme ved post tid ONSDAG.
Kommer hjem senere ONSDAG, seddel med at en pakke kan afhentes TORSDAG – ØV, så fik jeg det ikke ”i dag”.
TORSDAG – kl. 9.00 straks ved åbningstid, ned på Statoil, der henter man pakker, fik mit nye legetøj.
Pænt flot pakket ind, forsvarligt, dejligt!
Filteret skruet på – ud og lege med mit nye legetøj.
Jeg skal med fotoklubben på tur fredag – søndag, glæder mig til at bruge det.
FREMRAGENDE FORLØB!
B. Nielsen

Helt tilfreds

Bestilte Taske Tirsdag aften og allerede Torsdag stod den foran døren. Desværre manglede bærerem. Sendte mail om mangel og allerede Fredag middag stod posten med den !
Ville egentlig give 5 * men på grund af rem "kun 4"
Tak for god handel
Morten

På trods af varerne ikke var på lager fik jeg dem indenfor en uge.
Priserne var som de skulle være og varerne pakket godt ind.
Jeg vender givet tilbage !!

Rigtig gode priser og hurtig levering

Jeg bestilte et objektiv i weekenden og modtog det om tirsdagen. Jeg har tidligere købt fototilbehør hos Powerphoto og fik en rigtig god service. Begge gange, jeg har handlet hos Powerphoto, har jeg ikke kunnet finde billigere priser andre steder. Desuden er varerne altid godt pakket ind. Firmaet kan bestemt anbefales.

Hurtig levering, gode priser

Jeg bestilte et kamera hos dem, og jeg havde det i hånden dagen efter jeg bestilte. Deres priser er rigtig gode og de er altid det første sted jeg tjekker når jeg kigger efter kamera relaterede ting.

Hurtig, sikker levering og godt pakket ind

Handlet ca 5 gange, alle uden problemer

Super hurtigt nemt & godt !

Hurtig lavering, og lige til tiden, ingen fejl, alt kørte bare som det skulle. 5/5

Is Powerphoto your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?