Prostaatpil reviews

Rating distribution

Reviews

About

Goed, snel en discreet

Weinig aan bovenstaand toe te voegen.
Jammer dat de site zelf geen keurmerk laat zien, hiervoor toch moeten Google'n

Super winkel in zijn segment

Eindelijk een winkel die wel netjes zijn afspraken nakomt. Op tijd geleverd en als er vragen zijn beantwoorden ze dit netjes binnen 2-uur.

Dus gewoon zoals je verwacht van de uitstraling.

Discreet en snel

Ik ben sinds enkele jaren erg tevreden over Libidoforte. Via google ben ik terecht gekomen bij Prostaatpil.nl. Als vaste klant profiteer je vaak van extra acties die ze per mail versturen. Dit maakt het naast de snelle levering een betrouwbare webwinkel.

Goede service!

Fijn bedrijf om bij te bestellen. Goede service en had de bestelling binnen 24 uur in huis!

Nette en discrete Service

Eindelijk is er een aanbieder die netjes omgaat met de gegevens. Discretie staat in een hoog vaandel. Mijn laatste bestelling werd geheel discreet verzonden, er was geen mogelijkheid om terug te leiden waar het pakketje vandaan kwam. Trouwens ook netjes de volgende dag geleverd.

prostaatpil.nl Details

About this company

Visit Prostaatpil

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.