Provea reviews

Provea reviews

Low
3.8

Korrupt internet fusk firma der bryder dørsalgs loven og driver inkassovirksomhed på kant med loven

Jeg har nu i flere år haft en sag kørende med Provea, hvor de mener at jeg har oprettet et abonnement på undertøj. Men jeg har aldrig modtaget noget på min adresse, eller for den sags skyld oprette et abonnement. Det viser sig så efterfølgende at der er blevet sendt breve til mine forældres adresse, en adresse jeg ikke selv har haft adresse på i mindst 10 år. Brevene er heller ikke sendt i mit fulde navne, og når jeg ringer ind til inkassofirmaet der kører sagen for Provea kender de heller ikke mit fulde navn eller mit CPR-nummer. I Princippet var brevene blevet sent til en fiktiv og CPR-løs person, jeg ved ikke hvad der var sket hvis jeg ikke havde reageret. Jeg formoder at grunden til at jeg er endt i alt det her er fordi jeg engang har deltaget i en slags "konkurrence" på internettet. Måske for ti år siden, hvor mit halve navn og forældres adresse så er endt hos Proves's ihærdige salgsteam, som så har misbrugt det. Men det selvfølgelig kun gætterier.

Svindel når det er værst

Jeg har i dag modtaget en inkassoskrivelse hvor det påstås at jeg skulle skylde penge til en firma som kalder sig PROVEA. Jeg måtte google det inden jeg vidste hvad de svindler med. De sender åbenbart regninger til ganske tilfældige folk og påstår at de har fået noget undertøj. Men jeg kan jo se her på Trustpilot at vi ikke vil finde os i denne type afpresning. Jeg har bedt om dokumentation for at jeg rent faktisk har bestilt og modtaget det undertøj. Men det finder de ikke!!!!.
Den slags firmaer burde meldes til Politiet og lukkes.

Ubehøvlet telefon sælger

Blev her til aften ringet op af et hemmeligt nummer kl. 20:36 d.30-08-2012, men tager telefonen hvor det er en ung dame ved navnet Sofia eller Sofie som fortæller det er fra Provea undertøj og da jeg ikke har bedt dem om at ringe til mig siger jeg bare farvel og lægger på, 10 sek. efter bliver jeg ringet op af den samme person som så spørg mig om jeg mangler sociale evner hvorefter hun lægger på.
Har kun en ting at sige hvad fanden biller hun sig ind, jeg har på intet tidspunkt bedt Provea om at ringe mig op dette er op søgende salg hvilket ikke er tilladt i Danmark.

Passer perfekt! Til en fin pris

Lige siden at jeg har fået et par bokseshorts fra Tono Sport, har alle mine andre bokseshorts siddet dårligt. Og nu kan jeg ikke få nok af dem, og jeg bestiller altid ekstra tillægsbestillinger for at jeg ikke skal til at gå i de andre mærker. Det er virkelig en forskel at føle på!
Jeg er overvægtig og troede aldrig at jeg ville kunne få nogle bokseshorts der sad godt, men dette er filfældet!
Jeg vil klart anbefale at prøve Tono Sport bokseshorts, hvis du føler at dine nuværende bokseshort sidder lidt dumt.

Der er lang tid mellem leveringerne men det står klart på deres hjemmeside at man får tilsendt nyt tøj hver 2. mdr.

Mht. afmedling skal man bare ringe på det nummer der står på ens følgeseddel og bedes afmeldt. Jeg har endnu ikke haft problemer med dem og har haft meldt mig ud én gang før.

5 stjerner - Mest af alt pga. deres kvalitets tøj, men også for deres service.

Umuligt at melde sig ud

Jeg har også modtaget breve, hvor der står man ikke skal kontakte dem, men bruge spørgeskemaet på bagsiden. Der er ikke mulighed for at melde sig ud på dette skema. I telefonen lovede sælgeren mig, at man bare kan gå ind på hjemmesiden og opsige abonnementet. Men på hjemmesiden er det umuligt at melde sig ud- og når man ringer til dem er det kun muligt at afbestille næste forsendelse. Jeg har med vilje ikke betalt mine regninger, da der står de ikke vil sende flere før jeg har betalt- og det er jo netop dette jeg vil opnå. Men nu truer de så også med at de vil kontakte deres retsafdeling osv.

Det her firma er et no go!!!!!

Bare læg på når de ringer...

Undertøj til kvinder i store størrelser og til billige penge

Jeg har det sidste års tid, ca. hver anden mdr. modtaget 3 par trusser. Jeg giver 160 kr. i det hele for forsendelsen og trusserne, det synes jeg er billigt.

Kvaliteten synes jeg også er god, og har intet at klage over mht. det. Det mærke jeg køber hedder Eleganzia.

Min kæreste modtog også varer fra dette sted, det var dog boxeshorts han fik :-) og mærket er Tono. Det var også billigt og god kvalitet (dejligt blødt også selvom det har været vasket en del gange nu).

Efter han havde modtaget 3 gange meldte jeg ham ud, kun pga. han ikke havde brug for flere og jeg er dårlig til at huske, at få afbestilt. Jeg meldte ham ud telefonisk og havde ingen problemer med dette, og vil gerne melde ham ind igen når han får brug for flere.

Det er umuligt at melde sig ud af abonementet igen

Det er umuligt at melde sig ud af abonementet igen, selv efter gentagne henvendelser bliver Provea ved med at sende måneds tilbud

Hold dig langt væk fra dette firma!!!!!

Is Provea your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

www.provea.com Details

ontwerp, vervaardiging en verzending van hoge kwaliteit damesondergoed van de merken Miriale, Cotton de Luxe, String Line, Elegance, en van de herenmode TONO – tegen ongeëvenaard voordelige prijzen. Eenvoudig en gemakkelijk direct aan huis bezorgd.

Visit Provea

Provea is ranked 19 out of 19 in the category