R Security reviews

R Security reviews

Acceptable
5.4

Dårlig oplevelse

Forsøgte at bestille en "kort-holder" mellem jul og nytår 2011 - da jeg kom til betalingssiden gik siden i stå - regnede derfor ikke med at handelen var gået igennem.
16-01-2012 bliver beløbet hævet på min konto - hvilket ikke burde kunne ske efter så lang tid uden at firmaet har gjort noget manuelt!!
24-01-2012 taler jeg med indehaveren - spørger om jeg får noget for beløbet de har hævet - først vil han sende mig en "kort-holder" - finder dog ud af at den bestilte vare ikke er lagervare - hvorfor han vil tilbageføre beløbet - dd. 17-02-2012 har jeg stadig ikke modtaget noget!!
På deres hjemmeside reklamerer de med at beløbet vil fremstå som hævet af "Rødovre Erhvervscenter" - på min konto fremstår det som hævet af r-security ??

Firmaet skriver sort på hvidt at de ikke overholder købeloven i DK

Se blot hvad r-security.dk skriver når man skal vælge leveringsmetode.

Vælg leveringsmetode:

Post Danmark A/S UDEN Forsikring
Ordren sendes uden forsikring til den indtastede adresse. Vi erstatter IKKE varen, hvis der skulle ske noget med den undervejs eller hvis den ikke dukker op.
Pris: DKK 55,00

Og det var så uslagsgivende for at jeg ikke lagde mine penge her!

Is R Security your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

R Security Details

R-SECURITY.DK sælger sikkerheds udstyr indenfor vagt, millitær og politi til private og firmaer. Her på webshoppen kan du får et hurtigt overblik over vores sortiment og enkelt og sikkert købe dine produkter.

Visit R Security