Sisalcity reviews

Sisalcity reviews

Acceptable
5.4

uacceptabel oplevelse

Bestilte bord og bestilte mad med det samme, ender alligevel med at sidde 1,5 time efter uden noget mad og ender med at tage hjem fordi der ikke er udsigt til hvornår vi fik vores mad. Folk der var kommet senere end os fik mad før os fordi der ikke var styr på dette, og folk som brokkede sig over at skulle vente fik også mad først. Til sidst fik vi bare nok og gik. Meddelelsen fra personalet lød at de nok bare desværre ikke var gode nok til at sige fra og at der derfor kom alt for mange mennesker ind og spise. Langt flere end de kunne klare. Så dårlig stil.....ikke noget at sige til at stort set alle ikke var tilfredse, sig nu fra så folk kan få den service og mad de betaler for....

dårligt mad

Mig og min kammerat var over til det bio-pakke de har og vi havde rigtigt glædet os...men vi syntes simpelthen at man var så dårlig...man kunne trykke olie ud af pommefriter og de spurte hvordan bøffen skulle steges og jeg sagde medium og jeg fik en hel død bøf

Is Sisalcity your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Sisal City Details

Konceptet er enkelt: Vi tilbyder alt under ét tag, så du kan få en god oplevelse – hvad enten det drejer sig om en hyggelig aften i vores restaurant, et besøg i vores cafe eller en tur på gocart-banen.

Visit Sisalcity

Call us on: 75456464