Strawberrynet reviews

Strawberrynet reviews

Acceptable
6.0

God hjemmeside - hurtig afsendelse - manglende info om toldbetaling.

Købte for 472 kr - Hurtig afsendelse, men det danske postvæsen forsinkede pakken med ca. 3 uger - Skulle så betale 339 kr for at afhente pakken - Kontaktede Strawberrynet, der svarede med det samme og ville refundere de 339 kr, som ankom efter 2 bankdage - Fin service.

Pas på!

Jeg bestilte to øjenblyanter til kr. 213,38. Jeg modtog dem efter ca. 1 måned. Der var lagt moms og importafgifter på, så jeg måtte betale yderligere kr. 242 på posthuset, for at få pakken udleveret. Da Strawberrynet reklamerer med, at de refunderer udgifterne til VAT, sendte jeg alle mine kvitteringer ind. Strawberrynet var uforstående overfor, at mine udgifter var større end, hvad jeg havde købt for hos dem, og bad mig undersøge sagen nærmere hos toldmyndighederne, "da der måtte være tale om en fejl". Jeg vidste godt, at der ikke var tale om en fejl, så jeg sagde til Strawberrynet, at jeg frafaldt mit "krav" om refusion. Jeg endte altså med at betale kr. 455,38 for to øjenblyanter! Det er naturligvis ikke Strawberrynet's skyld, men tænk dig om, når du bestiller noget fra udlandet!

Super Netshop

Bruger den ofte. og har altid været tilfreds

Fantastisk :)

Er mit favoritsted på nette. Bredt sortiment, de har sørget for moms og hurtig levering :)

Kan virkelig anbefales

Fin handel

Nemt at handle. Stort udvalg af varer. Det er ikke altid man sparer så meget i forhold til alm. udsalgspriser når porto medregnes, men skal man have en del ting kan det fint svare sig. Minus er at hjemmesiden er lidt grimt designet og søgefunktionen noget uoverskuelig og det sammen med prisniveauet som skal lidt ned før jeg er helt overbevist, koster dem den 5. stjerne.

Anbefales

Jeg har gennem 5 år bestilt fra dem uden problemer. Jeg har altid fået refunderet udgifterne til Told, selvom beløbet har været størrer end det jeg havde købt for.

Jeg har nu opnået rabat på 10% plus 5% hvis jeg køber tre produkter.
De er begyndt på, at betale moms i forvejen, så man ikke behøver at hente pakken på posthuset mere.

SUPER:-)

Fik mine varer kort efter jeg havde bestilt, da der var kommet told på kontaktede jeg Strawberry via mail og fik info m det samme på hvad jeg skulle gøre:-) Fik med det samme refunderet told derefter....Jeg skal helt sikkert handle der igen:-)

Det virker bare ikke!

Man sendes rundt mellem forskellige udgaver af sitet når man vil bestille, på .dk har de varer jeg vil købe men jeg sendes videre til .com hvor de samme varer ikke findes???
Kan ikke gennemføre betaling på .dk - får en fejlmelding, når jeg mailer mit problem ind mhp. et løsningsforslag fra dem kommer der intet svar.
Har forsøgt mig med de forslag de selv har til problemløsning - intet virker!
Totalt irriterende når man gerne vil benytte sitet, de har umiddelbart nogle fornuftige priser.

Kanonservice

hurtig ekspedition, får tilsendt track and trace nummer. Får refunderet toldudgifter, ved indsendelse af kvittering.

Is Strawberrynet your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?