Tullemarie reviews

Tullemarie reviews

Good
8.0

God service - skønne produkter

God pris på decoy strømpebukser, og skønne ting i butikken.

Meget fair priser, og en vidende og sød ejer. Jeg handler gerne her igen!

Hurig levering

Super hurtig levering og alt var som det skulle være. Kan klart anbefales.

Rigtig fin service

Den flyverdragt jeg havde bestilt var desværre udsolgt, men jeg blev hurtigt orienteret. Gode og hurtige tilbagemeldinger på mine mails med spørgsmål. Endte med at købe en anden flyverdragt i butikken. Handler gerne her igen.

Billigt og hurtigt

Købte et par gode termofutter som ellers ikke var lige til at finde andre steder. En fair pris og ikke mindst en billig leveringspris hvilket er noget mange kan lære af. Jeg slap med en flad 20ér. Dog var pakken ikke særligt professionelt udseende da den kom men det betyder ikke noget for mig. :-)

Is Tullemarie your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Details

TulleMarie Hverdagsluksus i børnehøjde. Lækkert børnetøj til både piger og drenge fra bla. TulleMarie, Decoy, Mikk-line.

Visit Tullemarie