Velvetmusic reviews

Rating distribution

Reviews

About

PURE DIEFSTAL !!!!!!!!!!!!!!

Ik wou vinyl platen kopen ter waarde van+- 118 euro , Velvetmusic vroeg 40 euro voor verzendkosten naar Belgie . Ik bestel regelmatig in Nederland max dat ik betaald heb is +- 24 euro voor speciale verzending ( dag later levering) anders is het altijd rond 8 euro . Dit is niet alles !!!! Men vroeg 3% extra te betalen of 4.70 euro als ik met creditcard of paypal !!!!!!! Ik betaal altijd met creditcard en paypal en dit nooit eerder gezien . Ik verzeker jullie dat ik zeer veel online koop . Totaal rond de 50 euro extra betalen . normaal had ik 8 euro verzending moeten betalen en bij dit bedrijf zou ik 42 voor niets extra moeten betalen . PAS OP MET DIT BEDRIJF , WANT ALS ZE DIT DURVEN , DAN DURVEN ZE ZEKER VEEL MEER .NIET TE VERTROUWEN !!!!!

Is Velvetmusic your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Velvetmusic Details

About this company

VelvetMusic.nl Dé muzieksite van Nederland en België. Koop online cd's, sacd's, dvd's, vinyl, accessoires, leesvoer en dergelijke tegen zeer scherpe prijzen. Kijk eens rond in onze winkel Kom regelmatig langs bij Velvet Music.nl om op de hoogte te blijven van nieuwe releases, om te kijken wat de Velvet-tips zijn, om te snuffelen tussen de aanbiedingen, of bijvoorbeeld om het laatste popnieuws te lezen...

Visit Velvetmusic

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.