Zentropa reviews

Zentropa reviews

Acceptable
6.4

Facebook konkurrence

Jeg var så "heldig", at vinde et par Klovn kopper i deres julekalender under "Klovn"s fanside. Men det "brev" jeg modtog indeholdte to ødelagte kopper. Jeg tog et billed og sendte dem en mail. Det beklagede de, og tilbød enten at sende et par nye kopper eller Klovn the Movie. Men jeg skrev, at jeg havde filmen, og derfor gerne ville have et par kopper. Der kom ingen. Så jeg skrev til dem, for at høre af, hvor de blev af. Der gik yderligere et par dage, hvorefter jeg modtager Klovn the Movie (som jeg skrev, at jeg havde) og Klovn sæson 4 Limited edition, og så skriver de, at det desværre ikke var muligt, at sende kopperne. Sæson 4 har jeg også....
Jeg da aldrig oplevet noget lignende.

Jeg har besvaret mailen, og spurgt hvorfor det ikke skulle være muligt, og venter nu på svar.

---

Svartiderne er lange. Det endte med, at som plaster på såret fik jeg tilsendt en undertrøje og én kop, da de ikke havde flere. Vel bedre end ingen ting, men stadig ikke ok!

Is Zentropa your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?