Billybets Reviews 

308
•
TrustScore 3 out of 5

2.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Have not given me my 300% bonus and are refusing to refund my real money and now not responding Don't trust these scammers. Had a similar incident with another company last night in regards to a 555%... See more

Rated 1 out of 5 stars

Since 24/08/2026 billybets has kept my withdrawal on pending for now reason whatsoever. Just 91 usd withdrawal. I have complained to the live support more than 6 times as at today. They keep telling... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Updating my review, I have now received payment, it had appeared that my withdrawal method via bank transfer kept declining due to myself putting in the wrong formatt, I am going to give them 4 stars... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I found Lucky Billy bets after a bad experience at another site. They are prompt to pay and have reasonable playthrough requirements as well as many deposit methods. I recommend you get your account V... See more

Company replied

Company details

  1. Online Casino or Bookmaker
  2. also in
  3. Bookmaker
  4. Casino

Written by the company

Billy Bets emerged under a Costa Rica license. The platform merges a massive gaming archive with a professional Sportsbook. By prioritizing a "browser-first" philosophy, Billy Bets ensures that switching from a live football wager to a slot spin happens instantly. The Sportsbook environment caters to those who demand speed. Sharp navigation grants immediate access to in-play markets across global leagues. A specialized Virtual Sports wing provides a non-stop cycle of simulated matches, ensuring action remains available even when real-world stadiums are quiet. Whether you analyze live data or bet on virtual leagues, the interface remains lag-free. The library features 26,000 titles from 158 studios like Yggdrasil and Nolimit City. If you prefer a real-floor vibe, the Live Casino hosts 979 tables with HD broadcasts of blackjack and game shows. The multi-gateway system supports diverse fiat options, such as ZAR and PLN, alongside crypto assets such as ADA, XRP, and LTC. Start with a €20 deposit; withdrawals are accessible from €10. High-tier accounts accommodate monthly volumes up to €75,000. For any questions, the 24/7 Live Chat and a detailed Help Centre provide professional guidance around the clock. Take the lead with integrated betting and elite gaming at Billy Bets!


Contact info

You should know

2.8

Average

TrustScore 3 out of 5

308 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 97% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

2.8

All reviews

(308)

127 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Have not given me my 300% bonus and are…

Have not given me my 300% bonus and are refusing to refund my real money and now not responding Don't trust these scammers. Had a similar incident with another company last night in regards to a 555% bonus they responded quickly and resolved the issue within 10 seconds. This company is deceptively lying .

September 28, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Since 24/08/2026 billybets has not paid my withdrawal for no reason.

Since 24/08/2026 billybets has kept my withdrawal on pending for now reason whatsoever. Just 91 usd withdrawal. I have complained to the live support more than 6 times as at today. They keep telling me same stories that they have forward my complaint to the financial department, nothing is resolved about my withdrawal till date. Very unfortunate & frustrating bet.

I have been paid.

August 24, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

Thank you for updating your review and confirming that the withdrawal has now been paid.

We understand that the long processing time and repeated contacts with support negatively affected your overall experience. As the review does not contain enough information for us to identify the account, we cannot comment on the specific processing history, but we appreciate your update confirming that the payment was ultimately completed.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 4 out of 5 stars

Payment Received

Updating my review, I have now received payment, it had appeared that my withdrawal method via bank transfer kept declining due to myself putting in the wrong formatt, I am going to give them 4 stars for trying to help process the payment, my only advice is the support person Gary was telling me I was not VIP enough to esculate the issue, while in the background the team were trying to resolve the issue. He failed all attempts to prevent me from getting the help to process it. He has cost a star on this review. All in all my sister has passed away today and that withdrawal had just come in time. Thank you Billy Bets team for making it happen.

August 9, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

Thank you for updating your review and confirming that the withdrawal has now been received. We’re glad the payment issue was ultimately resolved, and we appreciate your patience while the team worked through the bank transfer details.

We’ve also noted your feedback regarding the communication you received about escalation and VIP status, as this did not reflect the level of support you expected. We are very sorry to hear about your loss, and we’re glad the payment reached you when it did.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

I am writing to follow up regarding my…

I am writing to follow up regarding my outstanding responsible gambling complaint.

It has now been over six weeks since I first raised this matter and almost three weeks since submitting my formal complaint. During that time, BillyBets has repeatedly stated publicly that my responsible gambling concerns are being reviewed separately from the refund decision, that further case-specific information would be provided by email, and that requests for account records, licensing information and operator details should be submitted through my registered email address.

I have complied with those instructions. However, despite multiple emails, I have still not received a substantive response.

Instead, BillyBets has continued to provide updates publicly on Trustpilot while failing to address the same issues directly with me by email. That is not an acceptable way to handle a formal complaint concerning responsible gambling.

I therefore require a substantive written response addressing the matters I have raised, including:

The legal entity operating my account, the gambling licence under which it was operated and the relevant licensing authority.
Whether the April VIP communication was reviewed as part of your investigation and, if so, how it was assessed.
Copies of the records relating to my account, including responsible gambling records, VIP communications, live chat transcripts, Telegram communications and internal account notes that form part of your investigation.
BillyBets’ final position on my responsible gambling complaint, separate from the refund decision already communicated.
If BillyBets considers its investigation complete, please treat this email as a request for your final written response. If the investigation is not complete, please provide a clear timeframe for when I will receive that response.

I have made every effort to resolve this matter directly with BillyBets. If I do not receive a substantive response within 7 days, I will consider that I have exhausted the internal complaints process and will consider pursuing the matter through the appropriate external channels.

July 30, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

Mark, we acknowledge your follow-up and understand that your current complaint concerns the handling of responsible gambling communications and account records separately from the refund decision. Your refund request was formally reviewed and declined under Clause 6.6.2 of the Terms and Conditions because the relevant deposit or associated bonus had already been used to place bets. Our records also do not support the statement that the account was closed by the VIP manager referenced in your recent communication.

We understand your concern that you have not yet received the level of detail requested by email. Matters concerning the April VIP communication, account records, operator and licensing information, and the final position on your responsible gambling complaint involve private account history and cannot be addressed in detail on a public review platform. Such information must be handled through the registered email address and the appropriate account, privacy, or complaints process.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

If I could give less than one star I…

If I could give less than one star I would. Not a reliable venue, I won and received my winnings and then they closed my account and will not tell me why. Is it because I won?

August 5, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

We understand your concern about the account closure, especially after your withdrawal was successfully paid. However, the review does not contain enough information for us to identify your account and verify the reason for the closure.

Please contact support from the email address registered to your account so the team can locate the correct profile and review the account history. As account-closure decisions may involve private account information, the specific details cannot be discussed on a public review platform.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

Again and again and again @Billybets

Again and again and again @Billybets

Your reply is just another Auto reply :

John, we acknowledge that you remain dissatisfied with the outcome and the explanation previously provided. Your case has been reviewed, the account has been closed, and the disputed withdrawal was declined. The decision remains unchanged.

As this matter concerns private account information, further details cannot be discussed on a public platform. Any additional correspondence should be submitted from the email address registered to your account so it can be reviewed within the existing case.

Kind regards,
BillyBets Team

And again I am will stress that , you say it’s a private matter to discuss privately, I have contacted you privately several times and absolutely nothing back from you. This is a public matter as you are deceiving the public, feeding them lie after lie and all you want is their money.
You stole €4300 from me, a 100% genuine football bet that I won and tell me I committed fraud and therefore will keep my winnings. Total scammers you lot are. People stay away from this scam site , they are not registered and they are also not legitimate, they will keep your money and cast you aside like a piece of dirt

August 3, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

John, we understand your frustration, particularly as you have already contacted us privately and feel that you have not received a substantive update.

Your case is currently being reviewed again, including the status of the disputed withdrawal, and we are awaiting final confirmation. As this review is still ongoing, we do not want to repeat an earlier final-position statement or provide information that may no longer accurately reflect the current status. Once the review is completed, the confirmed outcome will be communicated through the contact details registered to your account.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

Responsible gaming

I am submitting this as a formal complaint regarding the way BillyBets handled my repeated requests for help.

On 6 July 2026, I contacted your customer support several times because I was experiencing a serious gambling addiction. I repeatedly asked your staff to apply responsible gambling measures or any available restrictions to my account to prevent me from gambling away my active balance of approximately €30,000. I contacted your support through live chat more than eight times and also by email. I have retained screenshots and records of every conversation.

Each time, I was told that you could not help me.

Between 6 July 2026 and 8 July 2026, I lost approximately €50,000. I firmly believe that these losses could have been prevented, or at least significantly reduced, had you responded appropriately to my repeated requests for assistance and implemented responsible gambling measures when I first asked for help.

The consequences have been devastating. I have a three-month-old baby, and I have barely slept for the past three days. BillyBets has not only caused me a financial loss of €50,000 but has also severely affected my mental well-being and my family life.

I have already consulted a lawyer and am preparing legal action against BillyBets and the company operating this casino. Although your casino may not hold an EU licence, I have successfully identified the company behind your operation, and my legal representative will handle the matter from this point forward.

I sincerely hope you will take this complaint seriously, contact me by email without delay, and make a genuine effort to resolve this matter fairly. If you fail to do so, I will pursue all available legal remedies and report this matter to the relevant authorities and regulatory bodies. I also reserve the right to make my experience public so that other players are aware of how my requests for help were handled.

I look forward to your prompt response.

July 6, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

We are deeply concerned by the situation described and regret that your requests for gambling restrictions were not handled in the way you expected. Requests involving loss of control, account closure, or self-exclusion must be treated seriously and reviewed with appropriate urgency.

However, the information in this public review is not sufficient to identify the relevant account or verify the communication history. Please contact us from the email address registered to your account, clearly stating that the matter concerns responsible gambling and immediate self-exclusion, so the account can be located, access reviewed without delay, and the complaint formally investigated. Further details should be handled privately due to the sensitive nature of the case.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

I wish to give 0 stars cause y'all…

I wish to give 0 stars cause y'all deserve a fat nothing. I just joined on this site recently and got my account closed for no reason. I just logged on and to my shock I found out my account was closed for some reason I don't even understand I did nothing wrong and I got no explanation to why . I don't gamble much for 1. I played some bonus games here and there I didn't get the chance to play or fully enjoy the site . I was hoping I could deposit and try out with real money but it's too bad . I'll take my money and go somewhere else blocking me does nothing. Whatever though have it your way.

July 7, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

We’re sorry that discovering your account had been closed without a clear explanation left you with such a negative impression. However, the details in this review are not sufficient for us to identify the relevant account or verify the circumstances of the closure.

Without the registered account information, we cannot review the account status, the reason for the restriction, or any previous communication connected to it. Please contact support from the email address linked to your account so the correct profile can be located and the matter reviewed directly.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

These guys are fake!!!

These guys are fake! They canceled my account with balance around €4000! Since January im waiting, nothing is going on! Going to sue them! Do not play with them! Fake!Fake!

January 31, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

We’re sorry that this situation has caused such frustration. The account has indeed been closed, but the matter has not been left unresolved.

Your case is still in the verification process, and an additional document was requested in order to complete the review. Once the requested verification is finalized, the remaining balance and any pending withdrawals can be assessed accordingly through the appropriate process.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

Multiple requests to close account…

Multiple requests to close account without any help. Withdrawal process extremely slow. Terrible site for responsible gaming. GREEDY stay away.
Update. I request a close saying I have a gambling addiction and they reply with “we don’t want to see you go and As a token of our appreciation, we’d be happy to offer you a special bonus if you decide to continue playing with us - 80 Cad cash bonus” WOW like they care.

June 19, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

Mike, we’re sorry that this was your impression. Withdrawal requests on this project are processed within up to 96 hours, and in the case we can see, the withdrawal requests were cancelled from the account side before that process was completed.

As for account closure, such requests are not finalized through live chat on this project and must be handled through the designated channel. In this case, the request needs to be addressed through the assigned manager.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

$155 cashback on $4500 losses vip…

$155 cashback on $4500 losses vip manager jack is the worst in the business and payout times are over a week steer clear I lost slot but I learnt my lesson do not go near them

June 11, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

Paul, we’re sorry that this was your impression. The withdrawal referenced in your case was already processed, and you were informed of this accordingly.

As for the VIP-related part of your review, the matter was handled in line with the applicable account conditions. If your assigned manager is unavailable, the fastest way to receive assistance remains through live chat.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 5 out of 5 stars

Billybets is a great casino to go to…

Billybets is a great casino to go to with a sleek design and smooth gameplay. The customer support is next level with prompt informative answers.

June 15, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

Thank you for the kind words. It’s great to hear that the design, gameplay, and support all came together to leave such a strong impression on you.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

Still No Answers, No Transparency, No Win/Loss Statement

BillyBets continues to avoid the most important question.

My account was permanently closed on 20 November 2025, and I have the email from BillyBets confirming this.

Despite that, the account later became accessible again and I was able to deposit:

21 February 2026: 25 EUR, 35 EUR, 35 EUR
22 February 2026: 20 EUR, 20 EUR, 23 EUR
23 February 2026: 30 EUR, 28 EUR

Total: 216 EUR

For weeks, I have been asking a very simple question:

Why was a permanently self-excluded account reopened?

To this day, BillyBets has provided:

No explanation
No accountability
No win/loss statement
No real response to the evidence submitted

Instead, I keep receiving template replies about bonuses, terms and conditions, and internal reviews that completely ignore the actual issue.

I have provided documentation, including the account closure confirmation and transaction records. None of it has been properly addressed.

The case is now with a lawyer, Casino Guru has been contacted, and the entire communication has been documented.

At this point, I am simply looking for transparency and answers. Unfortunately, BillyBets appears more interested in repeating the same responses than explaining what actually happened.

One of the most frustrating customer support experiences I have ever had.

February 20, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

We note the seriousness of the allegations you are making. However, a public review like this does not provide the account-linked information required for us to authenticate the account history, review access status, or verify the documents and requests you refer to.

Without the registered account details, we are not in a position to confirm the prior closure, any later account activity, or the handling of your requests for account records. If you want the matter assessed against the actual profile history, please contact support from the email address connected to your account so the relevant team can identify the account and review the case directly.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

This Casino is the worst Scam I ever…

This Casino is the worst Scam I ever saw.
I asked Them literally 10 times on email to close my account.
Not a single help from there side.
Just after 2 months of bad communication they closed it.
Be careful with this casino, they also don’t pay out.

May 5, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

Eric, we’re sorry that this was your impression. In the case we can see, the withdrawal request was cancelled from the account before the standard processing time had elapsed, and the funds were then used for further play.

Based on the account history, the withdrawal would otherwise have been processed within the usual 96-hour timeframe. We understand that this left you with a very negative experience, but the payout was not refused on our side.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

Horrible horrible scam of a site

Horrible horrible scam of a site. Signed up and deposited money. Avoided accepting any bonuses for obvious reasons. Win 1750. Try to withdraw they say I’m only allowed to withdraw 500 a week and 700 a month bc I’m a “low level” player.

Gamble to raise my level. Try to withdraw 1000 remaining of my 1750. They say they need 96 hrs to verify it. Whatever. 96 hrs passes and it’s now the next weekend. No helpful response or action from help line.

Accidentally cancel withdrawal bc site prompts me to cancel it. Now apparently I have To wait another 96 hrs bc this is a “new withdrawal”

96 hrs passed again. No action. Message help line again “we are trying”.

No you are not. You’re illegally withholding winnings in hopes that I continue To gamble it on your site and lose it.

The most unprofessional scammy shit in the years I’ve been playing online sites.

DO NOT USE THIS SITE. THEY SHOULD HAVE A CLASS ACTION PLACED ON THEM FOR HOW THEY HANDLE THEIR SITE.

May 1, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

We’re sorry to read how strongly you feel about this experience. However, from the information shared in this review, we’re not able to connect the matter to a specific account or verify the withdrawal history and account limits you describe.

Without the registered account details, we cannot review the payment record, the account status, or the communication tied to your case. If you want the matter to be examined properly, please contact support using the email address linked to your account so the relevant team can locate your profile and look into it in detail.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

Don’t use this casino at all they don’t…

Don’t use this casino at all they don’t want to paying out the money first time they said that I didn’t use the same method haha which i did then they said i have to wait that it will take 36 hrs after 96 hrs and still nothing if u ask for lodgement reference u have to email them which they dont respond so i emailed them and to close my account and even that didnt happen for your safety don’t use this casino

April 15, 2026
Billybets logo

Reply from Billybets

We’re sorry to read this. However, based on the information provided in the review, we were unable to identify any account connected to your case.

Without the registered account details, we cannot verify the account closure request or review the communication history you describe. If you would like this to be checked properly, please contact support using the email address linked to your account so the team can locate your profile and look into the matter in detail.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

Self-exclusion breach – lost €2,000 – no response

BillyBets allowed me to continue gambling after I had requested self-exclusion due to gambling addiction.

Not only did they fail to block my account, but they also continued sending me promotional offers to gamble.

As a result, I lost €2,000.

I have contacted them multiple times requesting a refund and explanation, but they have not responded at all.

This is a serious breach of responsible gambling policies and player protection.

I strongly advise others to avoid this platform

March 1, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

We understand the seriousness of what you are describing, and we are sorry for the distress this situation has caused.

Your account has now been officially and permanently closed, and communication programs linked to it have also been stopped. In addition, a refund solution was offered to you, accepted, and has already been processed.

We appreciate that this situation should have been handled with greater care, and we recognize the importance of responsible gambling measures in cases like this.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

I’ve tried to withdraw my 90€ and…

I’ve tried to withdraw my 90€ and support said that I’ll need to wait 96 hours to it be processed. I’ve waited that time and suprisingly in the night that withdraw request was CANCELLED!???
I’ve contacted live support immediatly and they said ”you have cancelled it by yourself”. WHAT AN ACTUAL !????

I’ve not cancelled it by myself. This site is 100% scamming. DO NOT DEPOSIT ON THIS SITE!

March 31, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

We understand why this would be upsetting. We reviewed your case and can confirm that there were several withdrawal attempts on your account from 26 March onward. Some of them were cancelled from the account side, while one request expired after the standard processing window and is now being checked further with the Finance team to clarify the exact reason.

At the moment, there is a new withdrawal request pending on your account, and it is being handled within the usual processing timeframe. As soon as we receive the final clarification on the earlier cancellation, you will be updated through the official channel.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

Never play here

Never play here . Had a pending withdraw for over days . Level 3 on the vip no respons at all . I will save you for your money and waiste of time if you play here. Asked to get the account closed permanent for over 2 weeks several emails. Scammer casino should never have existed

March 30, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

We’re sorry to read this. At the moment, we are still waiting for the information needed to verify the details of your case properly.

Without the necessary account information, we cannot confirm the withdrawal status, review the account closure request, or check the communication history you describe. Once the required details are provided, your case can be reviewed in full.

Kind regards,
BillyBets Team

Rated 1 out of 5 stars

Tried to withdrawal 500€ 2 times

Tried to withdrawal 500€ 2 times, both times it got canceled after 4 days and customer service blamed me for canceling it, even tho im trying to get the money on my bank account. Customer service was really slow with answering and looked like they dont care about the issue. In the end, the guy or a girl named "sandra" just left the chat and left me hanging.

Funny thing is that withdrawal gets canceled after 4 days, what is this websites "manual withdrawal processing time", so it is really really obv that the canceling happends from their side, and not my side. In my opinion there is few options here: either this casino site does not have the money to pay me, and they do this kind of delays until people lose money to this website, or then they have a huge techincal error.

Worst website i have ever placed bets, to be honest. Getting blamed for something i have not done. If you are reading this, you dont want to play on website like this.

March 28, 2026
Unprompted review
Billybets logo

Reply from Billybets

We’re sorry to read your review. However, based on the information provided here, we were unable to identify any account connected to your case.

Without the necessary account details, we cannot verify the withdrawal requests, the chat communication, or the situation you describe. If you would like us to review the matter properly, please contact us using the email address registered to your account so we can locate your profile and check the situation.

Kind regards,
BillyBets Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look