Hacoo Reviews 2,934

TrustScore 3 out of 5

3.1

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 178 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers frequently praise the quality of the products, noting that items often arrive as described and are of good value for the price. Many also appreciate the variety of products available and the overall ease of ordering, with some finding the delivery times acceptable given the international shipping. However, some people were dissatisfied with the refund process, reporting difficulties in obtaining their money back, especially when items were missing, incorrect, or damaged. There are also occasional concerns regarding product sizing and the condition of packaging upon arrival, with some customers receiving squashed or damaged boxes.

What people talk about most

Product

Clients share ambiguous opinions on product quality and delivery. Many reviewers praise the good quality of... See more

Order

Consumers find order experiences to be ambiguous. Many report issues such as orders being unavailable due to... See more

Quality

Customers consistently note positive experiences with quality. Many reviewers are impressed with the overall... See more

Delivery service

People report ambiguous experiences with delivery service. Many customers express frustration with lost or... See more

Refund

Customers experienced significant dissatisfaction with the refund process. Many reviewers reported not... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

I’ve been using this app for a while now and I’m genuinely impressed. The interface is clean and easy to use, and everything runs smoothly. I especially like [insert a specific feature you enjoy,... See more

Rated 4 out of 5 stars

Have bought a few things from this website now. Have loved most I have received, will order again for sure. Quality is perfect for the money, sometimes packages could he squished but the product alway... See more

Rated 5 out of 5 stars

Never heard of this app and was sceptical when daughter asked me to order some items. I then came on here post ordering and read the reviews so thought goods wouldn't not arrive. However , received... See more


Company details

Written by the company

Hacoo is a leading online shopping platform that provides a variety of products such as clothing, accessories, electronics, home appliances, and beauty products at discounted prices. We offer delivery services, secure payment options, and a high quality of After-Sales service. We not only offer products of good quality but a way of lifestyle.


Contact info

3.1

Average

TrustScore 3 out of 5

3K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 99% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

SCAM, SCAM, SCAM. DO NOT USE

SCAM. SCAM. SCAM. AVOID!!!

My son ordered some stuff and after waiting ages for delivery the numpties delivered it to the wrong address! I contacted them straight away when I saw in the tracking number to be told to wait 72 hours. Nothing heard after 72 hours so contacted again and told 2 wait another 72 hours. They then send a link asking for credit cards details and if they confirm it was delivered I will be charged £100. Obviously I did not do this. They’re live chat is the worst I have ever used and whatever I said they replied with a standard response of ITS BEEN ESCALTED AND WAIT 72 HOURS.

I never got my money back!!!! Robbing gits!

May 16, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

My experience

The shoes that i bought are very comfortable, it came sooner than promised by 11 days, its just a really good app.

May 4, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

HACOO UNBAN ME

I used to love this app. Easy to use, cheap and handy. I have been banned for trying to return a pair of trainers that came damaged.
Now i understand that if you try to return them to get money back and keep the item, however i ordered a pair of hoka trainers and they were damaged.
This problem has been going on since february.
Whenever i press checkout it comes up with ‘sorry, orders are unavailable due to internal testing’.
I’m not happy with hacoo for this as the customer service is awful. I email them and they take the p*ss with getting back to me.

February 8, 2026
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer,

Thank you for contacting us. We apologize for the issue you've encountered with your account and understand your frustration at the lack of timely support.

We are working to resolve the issue. To help us provide you with further assistance, please provide the following information:

1. The mobile phone number associated with your account;

2. A screenshot of the error message you received when attempting to log in;

3. Your mobile phone model.

Please send this information to service@hacoo.app. Once received, we will investigate the cause of the problem as soon as possible.

We thank you for your patience and apologize for any inconvenience. We will do our best to resolve your issue as soon as possible.

Best regards,

widor – Hacoo Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

don’t get back to me when i need help…

don’t get back to me when i need help with an order basically scamming me out of my money

May 1, 2026
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer,

We apologize for the inconvenience with your order. To resolve this as quickly as possible, please send your order details (including the order number and a description of the problem) to our official email address: service@hacoo.app. Please include "TP Customer" in the email subject line. We will contact an expert immediately to help you resolve the issue.

Thank you for your understanding and cooperation.

Sincerely, Hacoo Customer Support Team

Rated 1 out of 5 stars

Terrible customer service

I have always had a great service from them. However I received a parcel which was not the items I had ordered, after months of communication and requests to speak with management I am still yet to receive a refund. The WhatsApp service is robots and not humans the customer service has been horrendous and has definitely put me off ordering from them again

April 29, 2026
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer,

We are sorry that the product you received has a quality defect. To resolve the issue as quickly as possible, please send your order details (including order number and a description of the defect) to our official email address: service@hacoo.app. Please indicate "TP Customer" in the subject line. We will then contact our experts immediately to help you resolve the problem.

Thank you for your understanding and cooperation.

Sincerely, Your Hacoo Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

3rd order just cancelled

3rd order just cancelled! Not impressed unable to straight through to anyone on the chat it's just a bot saying it's to do with internal testing! Will take my custom else where

April 23, 2026
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer,

Thank you for contacting us. We regret the issue you experienced with your order and understand your frustration with the lack of immediate assistance.

We are committed to doing everything we can to resolve this problem. To help us assist you, please provide the following information:

1. The mobile phone number associated with your account;

2. A screenshot of the error message you received when logging in;

3. Your mobile phone model.

Please send this information to service@hacoo.app. Once received, we will investigate the cause of the problem as soon as possible.

Thank you for your patience, and we apologize for any inconvenience. We will do our best to resolve your issue as quickly as possible.

Sincerely,
widor – Hacoo Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

I received items all damaged in…

I received items all damaged in transit. All were squished and damaged. Bend and broken. I contacted customer service for exchange - they refused it. I contacted them to return items to them. They said to simply damage items (cut them) and provide pictures. I did that and they keep on refusing to return my money! I have submitted refund request 4 times and provided clear images at different backgrounds and fully shows items with cut in them. I now have cut items and no money back. I’ve been asking to return items to them and still refused it. I have all the proof to show it . Don’t fall for their scam. Rubbish customer service. You won’t get your money back.

April 17, 2026
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer,

We are sorry that the product you received has a quality defect. To resolve the issue as quickly as possible, please send your order details (including order number and a description of the defect) to our official email address: service@hacoo.app. Please indicate "TP Customer" in the subject line. We will then contact our experts immediately to help you resolve the problem.

Thank you for your understanding and cooperation.

Sincerely, Your Hacoo Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

can’t place an order anymore

can’t place an order anymore. This is what appears: ‘Sorry, orders are unavailable due to internal testing.’ What’s the problem?

April 11, 2026
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer,

Thank you for contacting us. We are sorry for the problem you are experiencing with your account and understand your frustration with the lack of prompt support.

We are working hard to resolve this issue. To help us assist you further, please provide the following information:

1. The mobile phone number associated with your account;

2. A screenshot of the error message you received when logging in;

3. Your mobile phone model.

Please send this information to service@hacoo.app. Upon receipt, we will investigate the cause of the problem as soon as possible.

Thank you for your patience and we apologize for any inconvenience. We will do our best to resolve your issue as quickly as possible.

Sincerely,

widor – Hacoo Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

So disappointed I ordered a few times…

So disappointed I ordered a few times and had no problem but with my last order I received two items out of 6 and the two i did received i didn’t even order so i have ended up with nuffing that i have ordered and have sent pictures and all the evidence they asked for yet still not getting anywhere i wolud just be happy if they sent my order dont even care for a refund just want my stuff very much disappointed

April 7, 2026
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer,

We apologize for any inconvenience you may have experienced with your order.

We understand your disappointment with the condition of the package you received. We take these issues very seriously and hope to resolve them as soon as possible.

If you have not received your package, please file a claim with the carrier and request compensation. The logistics provider is responsible for any damage to or loss of the package during transit.

If you have already contacted the carrier and attempted to file a claim without success, please send us a screenshot of your exchange (phone call or email). Our official email address is service@hacoo.app. Please include """"TP Customer"""" in the subject line of your email. Our team of experts is available to help you resolve your issue.

If you have already contacted the provider and attempted to file a claim without success, please send us a screenshot of your exchange (phone call or email). We apologize for any inconvenience caused and appreciate your cooperation.

Thank you for reporting this issue. We appreciate your business and hope you are completely satisfied with our services.

Sincerely,

widor – Hacoo Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Still refusing to refund me for a…

Still refusing to refund me for a missing parcel containing two pairs of trainers.
They were delivered 17th Feb and I put a claim in 19th after getting nowhere with Evri and Evri saying it was the retailer responsibility. I have sent multiple screenshots of emails etc to Hacoo I had my refund rejected twice and now they are saying I’m passed the 15 days refund timeline even though I was trying within that timeframe. I am a loyal customer who is out of pocket now. I have no trainers and have not been refunded? How does the make sense.
I again sent you another email Friday 27th and I’m waiting for a decent reply.

March 27, 2026
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer,

We apologize for any inconvenience you may have experienced with your order.

We understand your disappointment with the condition of the package you received. We take these issues very seriously and hope to resolve them as soon as possible.

If you have not received your package, please file a claim with the carrier and request compensation. The logistics provider is responsible for any damage to or loss of the package during transit.

If you have already contacted the carrier and attempted to file a claim without success, please send us a screenshot of your exchange (phone call or email). Our official email address is service@hacoo.app. Please include ""TP Customer"" in the subject line of your email. Our team of experts is available to help you resolve your issue.

If you have already contacted the provider and attempted to file a claim without success, please send us a screenshot of your exchange (phone call or email). We apologize for any inconvenience caused and appreciate your cooperation.

Thank you for reporting this issue. We appreciate your business and hope you are completely satisfied with our services.

Sincerely,

widor – Hacoo Customer Service

Rated 5 out of 5 stars

Reliable and surprisingly good items

I’ve had such a great experience with Hacoo and genuinely couldn’t be happier with the service. From start to finish, everything has been smooth, reliable, and surprisingly easy to use. It’s clear that a lot of thought has gone into making the whole experience user-friendly.
What really stands out to me is the consistency — everything works the way it should, without unnecessary complications or frustration. It’s refreshing to find something that just delivers on what it promises without any hassle.
I’ve also been really impressed with the overall quality of the items I've received.
Overall, I’m extremely satisfied with Hacoo and would absolutely recommend it to others. It’s rare to come across something that ticks all the boxes like this.

March 1, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I have been trying to get a refund from…

I have been trying to get a refund from the Hacoo app for a few weeks, I’ve sent in all the emails from Evri I’ve received from them. They are dismissing my case as Evri has marked them as delivered. They were delivered on my door step and then there once I got home.
It’s terrible customer service with slow replies and dismissing what I’m saying or the emails I’m sending them. Very unhappy with the experience!!!

March 16, 2026
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer,

We apologize for any inconvenience you may have experienced with your order.

We understand your disappointment with the condition of the package you received. We take these issues very seriously and hope to resolve them as soon as possible.

If you have not received your package, please file a claim with the carrier and request compensation. The logistics provider is responsible for any damage to or loss of the package during transit.

If you have already contacted the carrier and attempted to file a claim without success, please send us a screenshot of your exchange (phone call or email). Our official email address is service@hacoo.app. Please include ""TP Customer"" in the subject line of your email. Our team of experts is available to help you resolve your issue.

If you have already contacted the provider and attempted to file a claim without success, please send us a screenshot of your exchange (phone call or email). We apologize for any inconvenience caused and appreciate your cooperation.

Thank you for reporting this issue. We appreciate your business and hope you are completely satisfied with our services.

Sincerely,

widor – Hacoo Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Fraudulent

Evri have lost my parcel as per the tracking and Hacoo have said contact them its their problem which is illegal - its their responsibility until I receive it. They have denied me a refund. Fraudulent company do not order from them.

March 19, 2026
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer,

We apologize for any inconvenience you may have experienced with your order.

We understand your disappointment with the condition of the package you received. We take these issues very seriously and hope to resolve them as soon as possible.

If you have not received your package, please file a claim with the carrier and request compensation. The logistics provider is responsible for any damage to or loss of the package during transit.

If you have already contacted the carrier and attempted to file a claim without success, please send us a screenshot of your exchange (phone call or email). Our official email address is service@hacoo.app. Please include ""TP Customer"" in the subject line of your email. Our team of experts is available to help you resolve your issue.

If you have already contacted the provider and attempted to file a claim without success, please send us a screenshot of your exchange (phone call or email). We apologize for any inconvenience caused and appreciate your cooperation.

Thank you for reporting this issue. We appreciate your business and hope you are completely satisfied with our services.

Sincerely,

widor – Hacoo Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Ordered some stuff of the app it…

Ordered some stuff of the app it arrived damaged and then I was only given half a refund and then my account was blocked from making orders again

February 28, 2026
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer,

Thank you for contacting us. We apologize for the problem with your account and understand your frustration at not receiving timely assistance.

We are working to resolve this issue. To better assist you, please provide the following information:

1. The mobile phone number linked to your account;

2. A screenshot of the error message you received when logging in;

3. Your mobile phone model.

Please send the above information to service@hacoo.app. Once we receive it, we will investigate the cause of the problem as quickly as possible.

Thank you for your patience and we apologize for any inconvenience caused. We will do our best to resolve your issue as quickly as possible.

Sincerely,

widor – Hacoo Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

Sharp Practice

Ordered a suit, only the trousers arrived. They said they are sold separately but says 2 peice suit...very sharp practice be aware.

Standard response from Hacoo....I have emailed them and they have not responded hence why I came on here.

February 23, 2026
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer:

We regret to inform you that there is a problem with the product you received. To resolve this issue as quickly as possible, please send your order details (including the order number and a description of the problem) to our official email address service@hacoo.app. Please indicate "TP Customer" in the email subject line. We will then contact an expert to assist you in resolving the problem.

Thank you for your understanding and cooperation.

Sincerely,

widor - Hacoo Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

I am very disappointed with Hacco’s…

I am very disappointed with Hacco’s customer support and account system. My account was blocked after I requested only two refunds, and both refunds were completely justified. In both cases, I received damaged and torn products, and the refunds were approved by Hacco themselves.

I have been a loyal customer with a good purchase history, but instead of investigating fairly, my account was permanently blocked and now I cannot place any new orders. This feels unfair and automated, as if no real human reviewed my case.

I also tried contacting support, but all replies come from automated bot emails and there is no real human follow-up. I have seen many other customers complaining about the same issue, which shows this is a systemic problem.

Hacco should treat honest customers with respect and review accounts manually instead of punishing people for legitimate refunds. I hope my account can be reviewed and restored.

February 23, 2026
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer,

Thank you for contacting us. We regret the issue you experienced with your order and understand your frustration with the lack of immediate assistance.

We are committed to doing everything we can to resolve this problem. To help us assist you, please provide the following information:

1. The mobile phone number associated with your account;

2. A screenshot of the error message you received when logging in;

3. Your mobile phone model.

Please send this information to service@hacoo.app. Once received, we will investigate the cause of the problem as soon as possible.

Thank you for your patience, and we apologize for any inconvenience. We will do our best to resolve your issue as quickly as possible.

Sincerely,
widor – Hacoo Customer Service

Rated 1 out of 5 stars

They blocked my Account for a Refund

I am very disappointed with Hacco’s policy and how they treat loyal customers. I spent hundreds of euros on this platform and had a long history of successful purchases.

I requested refunds only for items that were clearly damaged and torn. Both refunds were approved by Hacco, which means my requests were legitimate. However, after that, my account was blocked without any proper explanation.

Even worse, my home address has been restricted, so nobody in my family can create a new account or place orders. This is extremely unfair and feels like an insult to loyal customers who have spent a lot of money on this platform.

It looks like their system automatically blocks customers after refunds, without any real human review. I contacted support, but all responses come from automated bot emails and there is no real human follow-up.

Hacco should respect honest customers and review such cases manually instead of punishing people for receiving defective products. I hope they review my case and restore my account and address access.

March 18, 2025
Unprompted review
Hacoo logo

Reply from Hacoo

Dear Customer,

Thank you for contacting us. We regret the issue you experienced with your order and understand your frustration with the lack of immediate assistance.

We are committed to doing everything we can to resolve this problem. To help us assist you, please provide the following information:

1. The mobile phone number associated with your account;

2. A screenshot of the error message you received when logging in;

3. Your mobile phone model.

Please send this information to service@hacoo.app. Once received, we will investigate the cause of the problem as soon as possible.

Thank you for your patience, and we apologize for any inconvenience. We will do our best to resolve your issue as quickly as possible.

Sincerely,
widor – Hacoo Customer Service

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look