Justpadel Reviews 1,068

TrustScore 4.5 out of 5

4.4

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

They had a great price for my padel racket Very transparent and fast delivery (via GLS to Germany) I got a quick answer from support via mail regarding a question containing constructive feedback.... See more

Rated 5 out of 5 stars

I previously gave a 3 star rating as my order hadn’t arrived. I’ve now realised that this was unfair as it was a FedEx issue. Justpadel delivered my new Wilson racquet at the best price and I’m de... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I bought after watching a good few of the 1 minute padel reviews on YouTube so wanted to support. Order went great, delivered in a few days, communication was great. Racket is my new best friend. My o... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Products are super! But please dont shipping with FedEx. Worlds worse courier in Denmark. They're lying abort delivery attempts and its almost impossible to change point of delivery.

Company replied

Company details

  1. Tennis Store
  2. Outdoor Sports Store
  3. Padel Club
  4. Padel Court

Written by the company

Justpadel.com is a specialist in padel equipment, serving players in more than 25+ countries worldwide. We offer a carefully selected range of padel rackets, clothes, balls, apparel and accessories from leading brands such as Adidas, NOX, Bullpadel and Siux. Whether you are just starting out or playing at an advanced level, we focus on products that match your playing style and needs. Customers across Europe benefit from fast delivery and free shipping on orders over €75 within the EU. We combine competitive pricing with reliable service and clear communication, so you always know where you stand. At Justpadel.com, everything revolves around quality, convenience and helping players get the most out of their padel game.


Contact info

4.4

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 84% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Very disappointed with JustPadel

Very disappointed with JustPadel. They claimed the product was shipped on the delivery day, but four working days later GLS still shows that they haven’t even received the package. No one could explain what went wrong, and I needed the racket as a present. Poor communication and totally unsatisfied with the experience.

May 8, 2026
Rated 1 out of 5 stars

Never again

The package took way to long to arrive and there answer was for me to contact Fedex US
The comunication with them was the worst. First, about the reverse charge between companies, that's is the main tax rule and they just stop answer my emails.
The cherry on top is they answer me in French when my comunication was made in Portuguese or english.
I can't even imagine what will happen if I need to use the warranty.
Never buying from them again.

May 6, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I purchased two padel rackets from this…

I purchased two padel rackets from this website, and unfortunately both of them broke within one month of use after performing a smash. When I contacted customer service, I was told that this kind of damage “cannot happen from a smash,” which is simply not true—anyone who actually plays padel knows that rackets can break this way.

Because of this assumption, they denied my warranty claim, stating that the damage must have been caused by hitting the glass or another racket. However, if that were the case, there would have been clear signs of different types of damage, which were not present.

What’s most disappointing is that after spending around €600–€700 on two rackets within just 2–3 months, you would expect at least some level of customer support, goodwill, or a replacement offer. Instead, my concerns were dismissed, and eventually they stopped responding to my emails altogether.

Very poor customer service and after-sales support. I will not be purchasing from this site again.

April 29, 2026
Unprompted review
Justpadel logo

Reply from Justpadel

Hi Brandon,

We are sorry to hear that you are disappointed with the handling of your warranty request.

We always try to help customers as fairly and reasonably as possible, even in situations where damage officially falls outside the standard manufacturer warranty conditions. For example, in July last year we already replaced your NOX Tapia racket under warranty as a gesture of goodwill, despite it not being a straightforward warranty case at the time.

We absolutely understand that a racket can get damaged during play, including during a smash. At the same time, we have to assess claims based on visible damage patterns and the manufacturer’s guidelines. In this case, the damage was assessed as impact related and therefore outside warranty coverage.

Although we cannot approve this warranty claim, we have offered Brandon a webshop voucher as a gesture towards the purchase of a new racket.

If Brandon disagrees with the assessment, he is also welcome to contact Siux directly for an additional review.

Team Justpadel

Rated 2 out of 5 stars
Justpadel logo

Reply from Justpadel

Hi,

Thank you for taking the time to share your experience. We are sorry to hear that our customer support did not meet your expectations, as this is not the level of service we aim to provide.

We have sent you an email to better understand what went wrong and to see how we can resolve this for you. We are here to help and would really appreciate the opportunity to make things right.

With kind regards,
Team Justpadel

Rated 5 out of 5 stars

Everything was perfect.

Everything was perfect.
100% recommended

March 27, 2026
Justpadel logo

Reply from Justpadel

Hi,

We truly appreciate you sharing your experience. Great to hear that everything went perfectly and that you would recommend us, that means a lot to us.

We hope you enjoy your purchase and would be happy to assist you again anytime.

With kind regards,
Team Justpadel

Rated 1 out of 5 stars

The product is not delivered

The product is not delivered. No reply from support.

April 20, 2026
Justpadel logo

Reply from Justpadel

Hi,

Thank you for bringing this to our attention. We understand how frustrating it is when your order hasn’t arrived yet and you haven’t received a response.

We have sent you an email with more information about the shipment status. We hope everything arrives as expected and that you may reconsider your experience afterwards.

feel free to reach out to us if you have any questions!

Kind regards,
Team Justpadel

Rated 3 out of 5 stars

Product good

Product good, assistance not good. Sent various messages without any reply

April 8, 2026
Justpadel logo

Reply from Justpadel

Hi,

Thank you for sharing your experience. It’s great to hear that you’re happy with the product, but we’re sorry to learn that our communication did not meet your expectations.

That’s certainly not the level of service we aim to provide. We would really like to look into this and help you further. Could you please reach out to us again at info@justpadel.com
with your details? We’ll make sure to respond as quickly as possible.

We appreciate your feedback and the opportunity to improve.

Kind regards,
Team Justpadel

Rated 5 out of 5 stars

the order arrived in a much shorter…

the order arrived in a much shorter time. the products are new individually packaged

April 13, 2026
Justpadel logo

Reply from Justpadel

Hi,

Great to hear that your order arrived quicker than expected, that’s always a nice surprise. It’s also good to know that everything was delivered new and properly packaged, as it should be.

We appreciate you sharing your experience and hope to assist you again soon.

With sporty regards,
Justpadel

Rated 5 out of 5 stars

Everything was packaged cleanly and…

Everything was packaged cleanly and safely, the product was as described, loving it all!

April 2, 2026
Justpadel logo

Reply from Justpadel

Hi,

Great to hear that everything arrived safely and neatly packaged. It’s nice to know the product matched your expectations and that you’re enjoying it.

We really appreciate you sharing your experience and hope to see you back again soon.

With sporty regards,
Justpadel

Rated 4 out of 5 stars

I had a good purchasing experience…

I had a good purchasing experience buying a padel racket.
Unfortunately the racket came with some light superficial defects but the customer care department promptly resolved the issue on the same day.

I do recommend that justpadel takes an extra effort when packing the product for expedition adding some filling inside the box to make sure the product arrives in excellent conditions to the customer.

April 1, 2026
Justpadel logo

Reply from Justpadel

Hi,

We appreciate you sharing your experience with us. It’s great to hear that you had a positive purchasing experience and that our customer care team was able to resolve the issue quickly.

At the same time, we understand your concern regarding the condition of the racket upon arrival. Your suggestion about adding extra protection inside the box is very valuable, and we will certainly take this into consideration to improve our packaging process.

Thank you for your recommendation, and we hope to assist you again in the future.

With sporty regards,
Justpadel

Rated 5 out of 5 stars

JustPadel is a great brand and very…

JustPadel is a great brand and very reliable partner. I have purchased from them multiple times and each time they've communicated effectively and delivery period was short.

March 31, 2026
Justpadel logo

Reply from Justpadel

Hi,

We truly appreciate you taking the time to share your experience. It’s great to hear that you’ve chosen to order from us multiple times and that our communication and delivery speed have consistently met your expectations. That kind of trust means a lot to us.

We look forward to supporting you again in the future and continuing to provide the same reliable service.

Kind regards,
Team justpadel

Rated 5 out of 5 stars

Everything was ok

Everything was ok, the shipment was way fast

March 31, 2026
Justpadel logo

Reply from Justpadel

Hi,

Great to hear that everything went smoothly with your order. It’s especially nice to know the shipment arrived so quickly, as we always aim to deliver as fast as possible.

We’d be happy to assist you again anytime.

Kind regards,
Team justpadel

Rated 5 out of 5 stars

Most everything as promised

Everything came as promised. Shipping took slightly longer than advertised but no issues at all

March 30, 2026
Justpadel logo

Reply from Justpadel

Hi,

We appreciate you sharing your experience with us. Great to hear that everything arrived as expected and that you’re satisfied overall.

We understand your note about the shipping time and will take that into account as we continue improving our delivery process.

Enjoy your purchase, and we hope to see you back at Justpadel again soon.

With sporty regards,
Team Justpadel

Rated 4 out of 5 stars

Products are super

Products are super! But please dont shipping with FedEx. Worlds worse courier in Denmark. They're lying abort delivery attempts and its almost impossible to change point of delivery.

March 30, 2026
Justpadel logo

Reply from Justpadel

Hi,

Thank you for sharing your experience with us. It’s great to hear that you’re happy with the products, though we’re sorry to learn about the inconvenience you faced with the delivery.

We understand how frustrating this must have been, especially when the delivery process doesn’t go as expected. Your feedback regarding the courier is very valuable to us, and we will take this into consideration when reviewing our shipping options for Denmark.

If there’s anything we can assist you with regarding your delivery, feel free to reach out to us at info@justpadel.com

With sporty regards,
Justpadel

Rated 5 out of 5 stars

Excellent

Everything excellent

March 30, 2026
Justpadel logo

Reply from Justpadel

Hi,

We’re really happy to read your message. It’s great to know that everything met your expectations and that you had an excellent experience with us.

Thanks a lot for your support, it truly means a lot. We look forward to helping you again in the future.

Kind regards,
Justpadel

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look