American Smart Reviews 

18
•
TrustScore 3.5 out of 5

3.6

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Company details

  1. Gift Shop

Written by the company

We are pleased to offer you a wide variety of products to fit your needs and expectations. We pride ourselves on providing competitive, smooth & fast delivery and outstanding customer service to guarantee that all of our customers are 100% satisfied with our products and their buying experience.


Contact info

3.6

Average

TrustScore 3.5 out of 5

18 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 83% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.6

All reviews

(18)

15 reviews in the last 12 months

Write a review

We perform checks on reviews

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

I never received my order

I never received my order. Now it says they can’t find my order number 2834 watch. Been waiting a long time. I just received a survey to ask how I like it (?)

September 16, 2026
Unprompted review
Advertisement
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Item would not turn on out of the box

Item would not turn on out of the box. Charged and still nothing.

June 10, 2026
American Smart logo

Reply from American Smart

We're sorry to hear that your item didn't power on after charging. That's certainly not the experience we want for our customers.

We'd like the opportunity to make this right. Please contact our customer support team with your order number so we can troubleshoot the issue and, if necessary, arrange a replacement or other appropriate resolution.

Customer satisfaction is very important to us, and we're committed to resolving this as quickly as possible. We look forward to assisting you.

Rated 1 out of 5 stars

I have not received it yet and am still…

I have not received it yet and am still waiting for a notice when it will arrive

April 6, 2026
American Smart logo

Reply from American Smart

We’re sorry for any confusion regarding your order status.

Our records confirm the following:

The order was shipped and tracking information was provided on April 6, 2026
The package was successfully delivered on April 12, 2026 at 16:13 via YunExpress (Tracking #: YT2609600705985610)

The tracking details were shared at the time of shipment and were also available on the order page.

As the shipment is confirmed delivered, we recommend checking with household members, neighbors, or the delivery location. We have also contacted you directly to assist further if needed.

We kindly ask that this review be updated to reflect the confirmed delivery and timeline.

Thank you.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Love the items

Love the items, fast shipping, comfortable and complete transparency definitely going to shop her more.

April 20, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I ordered a model car before Christmas

I ordered a model car before Christmas. It was supposed to be delivered before Christmas. Didn't hear a thing for 3 weeks and then they told me that they refunded it onto a card that didn't exist anymore. They are Crooks. I would not trust this site for anything.

December 30, 2025
Unprompted review
American Smart logo

Reply from American Smart

Hello,

We’re sorry to see your review and would like to clarify the situation for transparency.

Your order was cancelled at your request, and the refund was successfully processed back to the original payment method used at checkout. The timeline is as follows:

- December 31, 2025 – Refund initiated immediately after cancellation
- January 3, 2026 – Refund fully completed by our payment processor

For security and compliance reasons, refunds can only be issued to the original payment method. At no point were we informed that the card used was closed. If a card has since been closed, banks typically still receive and reroute refunds automatically — this must be handled directly with the card issuer.

We also want to clarify that we did respond to multiple emails explaining the situation and offering to provide refund confirmation or reference details to assist with the bank.

We take customer service seriously and strongly refute any suggestion of dishonest behavior. If you still need documentation to help locate the refund with your bank, we remain available to assist.

Kind regards,
Customer support team
American Smart

Rated 1 out of 5 stars

I requested the cancellation of my…

I requested the cancellation of my order, but it was ignored from the start. I'm totally dissatisfied.
The item delivered was not the correct product, with no labels, and it came from a factory in China. It has the wrong sizing, and one arm is bigger than the other! The size ordered was 4XL, but it was like a large and way too tight.
I would advise that no one should buy this product.

January 28, 2026
American Smart logo

Reply from American Smart

Hello,

Thank you for your feedback. We’d like to clarify the circumstances around your cancellation request.

At the time we received your cancellation request, the order was already under fulfillment and processing, which means it could not be immediately stopped. This is clearly outlined in our order policy, as fulfillment begins shortly after an order is placed.

We understand the frustration this may have caused and want to reassure readers that cancellation requests are never ignored — they are handled based on the order’s fulfillment status at the time they are received.

If you require any additional confirmation or documentation, our support team remains available to assist.

Kind regards,
Customer support team
American Smart

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Great customer service

great customer service, satisfied with my experience and purchase. Loved the herbal molasses they had too.

September 7, 2024
Unprompted review
American Smart logo

Reply from American Smart

Thank you for your business and feedback.

Rated 2 out of 5 stars

Not smudge-proof

The color is nice but the product is not smudfe-proof.Can't use it because of that

September 8, 2024
Unprompted review
American Smart logo

Reply from American Smart

Hi LUCK - Seems like we couldn’t identify you or locate your purchase. Are you sure you purchased this product from our business? We noticed that you are posting images of an item that is not in our product range and looks like some image(s) are even for another brand.
In order to identify you or better understand your experience, can you send us some more details about your purchase (like the date of the purchase (if any), name, etc.?

Show reviews in all languages. (18 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look