24MX Nederland Reviews 

3,013
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.3

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 114 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently mention that the products are of excellent quality and design, all while being offered at very competitive and fair prices. People also genuinely appreciate the remarkably fast shipping times and find the online store very smooth and easy to navigate when placing orders. Some reviewers were not happy with the delivery times, noting that shipments occasionally took much longer than expected without proper tracking updates. A few other people also felt that communication could be improved when items were unexpectedly out of stock or missing from packages.

What people talk about most

Product

Clients share positive opinions on product quality, frequently praising the affordable prices, accurate... See more

Delivery service

Users describe positive interactions with delivery service, noting that shipping goes out fast and packages... See more

Quality

Consumers find quality to be positive, highlighting great prices, excellent product design, and fast... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order processes, as many reviewers report fast... See more

Price

Reviewers mention positive feedback about price, frequently highlighting fair costs, great deals, and... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

They forgot one item in my order at first, but send it over very quickly and a nice professional response when I send an email about it. Would definitely order again!

Rated 5 out of 5 stars

Great assortment, even better prices and clear descriptions as well. If I have need for more I will definitely go back here first. Shipping goes out fast

Rated 5 out of 5 stars

Website was easy to navigate, product was as described and for a good price and the shipment was fast and delivered as agreed upon. So all in all a good experience without complaints.

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

24 MX's own brand products are of excellent quality and finish! I also really like the look and layout. The 24 MX products are well-designed! This is quite special for such competitive prices!... See more

Company replied


Company details

  1. Activewear Store
  2. also in
  3. Fashion Accessories Store
  4. Motorsports Store

Written by the company

24MX is een bedrijf dat ernaar streeft uitrusting en onderdelen te leveren voor de motorcross, enduro, motorfiets en pit bike. Wij streven ernaar om een heel nieuwe ervaring te bieden tijdens het winkelen, evenals een niet te evenaren assortiment tegen ongelooflijke prijzen.

24MX

Written by the company

Geen verzend-kosten boven €150*
De levering is gratis bij bestellingen vanaf €150,00 euro of meer. Niet geldig bij bestelling van grote of zware artikelen!
60 dagen zichttermijn
U kunt uw bestelde producten of retourneren tot 60 dagen na de aankoop zolang de producten ongebruikt zijn en in de originele verpakking worden teruggestuurd.

Contact info

4.3

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

3K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.3

All reviews

(3,013)

344 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 3 out of 5 stars

It has now been 17 days since I sent…


It has now been 17 days since I sent the return package, and I still have not received my refund. That’s already extremely long time !

May 14, 2026
24MX Nederland logo

Reply from 24MX Nederland

Good afternoon,

thank you for your review!

We see that in the meantime you have been refunded for your return shipment. Thank you for your patience.

Best regards,

Rated 5 out of 5 stars

Great assortment

Great assortment, even better prices and clear descriptions as well.

If I have need for more I will definitely go back here first.

Shipping goes out fast

May 25, 2026
Rated 1 out of 5 stars

Spend close to €400 never received my…

Spend close to €400 never received my product got my money refunded but i have bought from private persons in germany many times never had any problems i wil not buy anything from 24mx ever again.

May 6, 2026
24MX Nederland logo

Reply from 24MX Nederland

Good afternoon,

thank you for your review!

We see now that your parcel could not be delivered for some unknown reason. After that, it was returned to our warehouse and we see that in the meantime, you have received a refund for this.

Our apologies in the name of our transporteur for this inconvenience!

Best regards,

Rated 4 out of 5 stars

I ordered three products for my son's…

I ordered three products for my son's birthday . Ordered around the 10th of April '26. Everything was delivered on time for his birthday on the 23th. Quality f the goods was fine. However I had to return them because they did not fit. Now around three weeks later still no refund, only a mail that the goods are received, nothing more. This is taking way to long. Wondering if my money gets returned, really want to buy him a new present. Update: money indeed got returned om the 4th of may. I missed because it went to my cc. Thanks for your response. Happy to be able to get right product

May 10, 2026
24MX Nederland logo

Reply from 24MX Nederland

Good afternoon,

Thank you for your review.

We did indeed receive your return on 04/05. The refund was subsequently processed on 05/05 for an amount of €151.02. This was done under the name PIERCE / ADYEN NV / HAEGERSTEN / XLMOTO / 24MX, our parent company.

Kind regards,

Rated 1 out of 5 stars

Little knowledge of their own articles

Little knowledge of their own articles, you are referred to the website by default where the information I need cannot be found. When returning, it takes almost 3 weeks before your money is refunded. 24MX is just an ordinary box pusher.

April 11, 2026
24MX Nederland logo

Reply from 24MX Nederland

Good morning,

thank you for your review!

Sorry to hear that you were not satisfied with the provided product information. We see now that you have returned the pants for a refund.

Best regards,

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look