ja det er et svindelfirma man tror på…
ja det er et svindelfirma man tror på at alt er som det skal være og så når man skal have Sine penge ud så kan man ikke få dem ud fordi så skal du indbetale mere for at få dem ud mine penge de er også låst og jeg har også et svimlende beløb jeg ikke kan få ud jeg kunne også godt tænke mig at gøre noget ved det men jeg kan ikke lige nu står der på min konto på det platform 16.168€ jeg ikke kan trække ud. hold jer langt væk fra den platform


