Aircall Reviews 

1,093
•
TrustScore 3 out of 5

3.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 84 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Consumers generally find the platform very easy to navigate and appreciate the smooth functionality for managing daily professional calls. Many users mention that the initial onboarding process is efficient and the software proves effective for business communication tasks. However, some reviewers were not happy with the customer support team and experienced very slow response times when asking for assistance. People also noted that the interface can sometimes feel clunky and difficult to navigate during daily operations. Additionally, others experienced frustrating technical issues, frequent connection drops, and unexpected billing charges throughout their subscription period.

What people talk about most

Customer service

Customers consistently note negative experiences with customer service, highlighting that live chat and... See more

User experience

Reviewers highlight ambiguous aspects of user experience, as people express extreme frustration with clunky... See more

Service

People report ambiguous experiences with service, as some reviewers express appreciation for quick... See more

Staff

Clients share ambiguous opinions on staff, with some reviewers praising helpful sales representatives for a... See more

Response time

Users describe negative interactions with response time, frequently reporting long delays, automated replies... See more

Reviews shaping this summary

Rated 3 out of 5 stars

Great potential, but poor customer support and limited understanding that creating value is the ultimate goal. It took us three months to activate SMS on our U.S. number while the team kept promising... See more

Rated 4 out of 5 stars

We had been searching for a company that could help us register a phone number in Germany, and Aircall was the first one that truly understood the process. Their team clearly knows the bureaucracy of... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

We’ve had a generally positive experience with Aircall. One of the standout aspects has been their customer service—responsive, helpful, and quick to address issues when they arise. It’s clear th... See more

Company replied

Rated 4 out of 5 stars

Usually very good and easy to use. The only thing I have been noticing, is that lately, the name I am calling is not remembered, I must re-enter name and number.

Company replied


Company details

  1. Business to Business Service
  2. also in
  3. Call Center

About Aircall

Written by the company

Aircall Explainer Video

Aircall is the collaborative, AI-powered platform for customer conversations. Trusted by more than 24,000 companies worldwide, Aircall brings together intelligent voice agents, automated workflows, adaptive real-time coaching, and 250+ native integrations to help teams work smarter and perform at scale. Start a risk-free trial and see Aircall in action.

Free Trial
Features
Integrations

Contact info

3.0

Average

TrustScore 3 out of 5

1K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 94% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

3.0

All reviews

(1,093)

134 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Great app and HubSpot sync, just stay away from the web workspace

The desktop app runs circles around DialPad for quick calling, and setting up their AI voice templates to log straight into HubSpot freed up our afternoons from doing basic discovery screening. Had a couple of fuzzy calls and contact name glitches when we first launched, but Jan on support got us straightened out fast. Stick to the app though—the web version is way too cluttered and clunky.

October 21, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I often say "You can shear the sheep…

I often say "You can shear the sheep over & over again but you can only cut it's throat once." That said, it's clear to me now that Aircall is in the throat-cutting business. I signed up for an outbound campaign service and agreed to pay $300 for 3 months. What they never disclosed and I never agreed to was added billing charges for outbound calls. I am now almost $2000 in the hole with not one positive outcome from my sales campaign. I would never have signed up with this company if I had bothered to read the other negative reviews here. Do yourself a favor and run, not walk away, from this company. You'll thank me later.

October 23, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

No ability to speak to a human being…

No ability to speak to a human being and address a specific problem. I work for a small business of 4 including the company owner, we don’t have a legal department or formal privacy policy. Air call requires one as part of a form we need to complete to send and texts. So my choice is to either make up a fictional one solely to complete their form or not use the text message feature which is part of the service we pay for.

October 15, 2026
Unprompted review
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Denise,
Thank you for taking the time to share this review. We're sorry to hear about your experience.

A2P 10DLC registration requirements are set and enforced by the US mobile carriers and The Campaign Registry, not by Aircall, and these carriers require a publicly accessible privacy policy as part of your registration. Please don't hesitate to reach out to us via our Help Center here [ https://support.aircall.io/en-gb ] to cover how we can help with your A2P 10DLC registration.

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 5 out of 5 stars

great

great, healpful and reliable

October 10, 2026
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Zeejay,
Thank you so much for the kind review! We’re so happy to hear this.

If you ever have questions or need any support, please don’t hesitate to reach out to us via our Help Center here [ https://support.aircall.io/en-gb ]. Thanks again!

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 5 out of 5 stars

Recently implemented AI agents to handle phone calls

We're a small sales team with little dev resources and the scheduling and discovery calls were eating our day. Same handful of questions over and over, and anything after hours just went to voicemail. We set up Aircall's AI Voice Agents using one the available templates, connected to hubspot, tested it on a real call, and were live that same week.

What surprised me is how natural it sounds. It doesn't talk over people, and when a call needs a person, it passes it to us with the full context. Customers are actually quite happy with how AI agents can speed things up, and that was the thing I worried about most.

I'd tell anyone nervous about AI to give it a try. Aircall made it a lot easier than I expected.

October 7, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Charged after cancellation & number port-out – refused refund

I am writing this review to document a clear billing issue with Aircall.
Timeline of events:

On September 25, I successfully ported out all phone numbers from Aircall.
On September 26, I submitted a formal cancellation request for the subscription (3 seats account).
Despite the above, Aircall still charged my card on October 2.
I immediately requested a pro-rata refund, but the request was ignored / refused.

This is a 3-seat account. After porting out the numbers, one number was removed, which should have triggered a credit. Instead, I was charged for the next billing cycle after cancellation was already submitted.
Aircall’s own policy allows self-cancellation for accounts with 1–10 seats, and cancellation is supposed to take effect at the end of the current billing period. Charging after a valid cancellation and number port-out is unacceptable.
I have already opened multiple support tickets requesting a full refund of the October 2 charge to the original payment method. So far there has been no resolution.
I am now escalating this through my bank for a chargeback and will continue to pursue the refund.
Please process a full refund of the unauthorized charge immediately.If you do not resolve this matter and refund the overcharged amount, I will publicise your conduct on social media and various review sites. I have noticed that many customers have suffered the same unfair treatment as I have, and have even been deliberately delayed, resulting in charges being deducted – you are simply extorting money!! I do not rule out joining forces with other customers to take legal action!!

October 4, 2026
Unprompted review
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Xin,
Thank you for taking the time to share this feedback. We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must have been.

This has been raised with our team, and we're currently reviewing the situation. A member of our team will reach out to you as soon as possible, and if you have any additional information to share in the meantime, please feel free to reach out to us.

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 1 out of 5 stars

Worst customer service in the world

Worst customer service in the world. I have been charged over $600 on an account, that there has not been any use on at all. On August 4th, I brought this concern to Bouy,. He said contact billing, and I did. No one answered, no one paused my account and was charged again $260. I contacted the main 800 number about this twice. Twice they created tickets and closed them. Then the manager called me. I called back, he didnt answer. I sent two emails, Over the course of a week, there's no response. CS in the company is awful. Brett is sales was great. How is it possible to not have anyone capable on the phones? They outsource their main lines to India, and the Indians simply create tickets, that no one resolves.

September 29, 2026
Unprompted review
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Jen,
Thank you for taking the time to share this feedback. We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been.

We raised this with our team, and some members have reached out to you directly. If you have any additional information to share, please reach out.

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 1 out of 5 stars

Not a Valid Option for Businesses

1. They refuse to publish their customer support phone number on their website. 2. Their chatbot only offers to send emails/tickets, which you must select from their preselected options 3. Their mobile app NEVER worked correctly in over 12 months of service, no help was ever offered. 4. Their CRM integration was offered only basic features that did not allow for the organization of communcations.

September 29, 2026
Unprompted review
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Robert,
Thank you for taking the time to share this feedback. We're sorry to hear about your experience.

This has been raised with our team. If you have any additional information to share, please feel free to reach out to us via our Help Center here [ https://support.aircall.io/en-gb ].

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 5 out of 5 stars

My #1 calling software

Can make calls to most countries at an affordable cost. The interfaces with applications in my ecosystem: Pipedrive for CRM, Modjo for notes and commercial coaching are working smoothly.
It has quickly become my #1 calling software.

August 30, 2026
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Ben,
Thank you so much for the kind review! We're happy to hear that Aircall has become your #1 calling software and that the Pipedrive and Modjo integrations have been working smoothly for you.

If you ever have questions or need any support, please don't hesitate to reach out to us via our Help Center here [ https://support.aircall.io/en-gb ]. Thanks again!

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 1 out of 5 stars

Very disappointed with the product

Very disappointed with the product. Absolutely no customer support after the sale. Have logged tickets, started chats & received no actual response except AI. Can’t receive any authentication texts to our numbers on Aircall so now we have been locked out of crucial accounts including banking. We have a business with 3 different numbers ported to Aircall. Buyer Beware.

August 30, 2026
Unprompted review
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Melissa,
Thank you for taking the time to share this feedback. We're sorry to hear about your experience and understand how disruptive it must have been to lose access to important accounts.

This has been raised to our support team, who is happy to take a closer look and find a solution for you. If one of your admins logs into our Support Portal here [ http://support.aircall.io ] and reaches out to them directly, they'll be ready to help out as soon as possible.

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 1 out of 5 stars

Two days of silence, then a lecture

Upgraded to Professional for the power dialler. The quote came back with two AI Assist licences I never asked for. I asked for a corrected invoice and chased six times over two days. Nothing.

The only reply from my Customer Success Manager, Omar, was one line: "You have already signed the contract." My account was still sitting on Essentials the whole time. I'd signed for a dialler my team couldn't use.

When I pushed back, I got a lecture about my tone instead of the invoice I'd asked for six times.

Cancelled. Moved provider. Take the money, deliver nothing, then lecture the customer — that's the Aircall experience.

August 26, 2026
Unprompted review
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Ibrahim,
Thank you for taking the time to share this feedback. We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must have been.

This has been raised with our team. If you have any additional information to share, please feel free to reach out to us.

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 5 out of 5 stars

Great app

Great app, user friendly

August 19, 2026
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Luis,
Thank you so much for the kind review! We're so happy to hear this.

If you ever have questions or need any support, please don't hesitate to reach out to us via our Help Center here [ https://support.aircall.io/en-gb ]. Thanks again!

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 5 out of 5 stars

We recently onboarded with the company

We recently onboarded with the company, and Varsha was fantastic throughout the entire process - a real asset to the business. We look forward to seeing what we can do with AirCall!

August 21, 2026
Unprompted review
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Matthew,
Thank you so much for the kind review! We're so happy to hear that Varsha made such a positive impact throughout your onboarding process. We'll definitely pass your kind words along to her!

If you ever have questions or need any support, please don't hesitate to reach out to us via our Help Center here [ https://support.aircall.io/en-gb ]. We're excited to see what you and your team accomplish with Aircall. Thanks again!

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 1 out of 5 stars

Please don’t work with this company

Please don’t work with this company. They will charge you whatever they want, and there’s no way to get your money back. Even if you contact them, they never respond with a resolution. I lost $640 with them and received no resolution.

August 20, 2026
Unprompted review
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Ray,
Thank you for taking the time to share this feedback. We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been.

This has been raised with our team, and someone will be in touch with you directly to work towards a resolution.

If you have any additional information to share in the meantime, please feel free to reach out to us.

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 1 out of 5 stars

New sales inquiry logged last week…

New sales inquiry logged last week after spending 35 minutes on hold calling in, passed around the pass the monkey. Call booked today with an Account Executive

"1 minute past our scheduled call I get an email: My apologies but I will not be able to make our scheduled call today. Please use the attached link to book a new time with one of my colleagues instead.

A little heads-up would have been courteous.

August 17, 2026
Unprompted review
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Lloyd,
Thank you for taking the time to share this feedback. We're sorry to hear about your experience, both with the hold time on your initial call and the late notice ahead of your scheduled meeting.

This has been raised with our team. If you have any additional information to share, please feel free to reach out to us directly.

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 1 out of 5 stars

Every week a new bug...

Every week a new bug and our agents cant phone. Usability gets worse with every update.
AI Feature no GDPR.
Way too expensive.

There are way better tools out there...

August 11, 2026
Unprompted review
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi David,
Thank you for taking the time to share this feedback. We're sorry to hear about your experience.

Please reach out to us via our Help Center here [ https://support.aircall.io/en-gb ] with more details so our support team can look into this for you.

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 5 out of 5 stars

Thank you for this great webinar…

Thank you for this great webinar opportunity. I have learnt and deployed my first AI talk agent.

July 30, 2026
Unprompted review
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Stanley,
Thank you so much for the kind review! We're so happy to hear that you enjoyed the webinar, and that you are embarking with your first AI agent.

If you ever have questions or need any support, please don't hesitate to reach out to us via our Help Center here [ https://support.aircall.io/en-gb ]. Thanks again!

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 1 out of 5 stars

Cannot make call from my cellphone with…

Cannot make call from my cellphone with aircall, and from computer option the sound and signal is not good.

July 28, 2026
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Katty,
Thank you for sharing your review. We're sorry to hear about the issues you've been experiencing with calls on mobile and sound quality on your computer.

Please feel free to reach out to us via our Help Center here [ https://support.aircall.io/en-gb ] with specific details so our support team can troubleshoot and find a solution.

Best,
Aircall Marketing Team

Rated 1 out of 5 stars

They don't care about their customers.

They keep changing the Aircall workspace - not for the better - now if a customer calls in, and you use an integrated system with their dialler - you can't even see who is calling in. You can't use the autodialler feature, as you have to click two times to see who you're actually dialling. It was much better before, and now I ABSOLUTELY HATE IT! They are progressively making it worse with each update. They told my director that we are the only company complaining, when I have an email from them saying we are not the first to complain. They don't care about the functionality for their customers. If you are looking for a decent voip phone company, avoid this one at all costs.

July 28, 2026
Unprompted review
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Charlene,
Thank you for taking the time to share this feedback. We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating these changes must have been for your team.

We wanted to let you know that the issue with the Caller Insights pane not opening automatically during calls has been identified and a fix has already been deployed. Please give it a try and let us know if things are working as expected.

If you have any additional questions or concerns, please reach out to us via our Help Center here [ https://support.aircall.io/en-gb ].

Rated 1 out of 5 stars

Used Aircall 1+ year

Used Aircall 1+ year. Twice forced into unwanted extensions: missed a cancellation deadline with zero flexibility, then a full extra month at full price just to port our number out (16-20 day process, but no reduced/number-only option offered). Pricing/terms are opaque until you dig. Any flexibility only came after we pushed back hard. Calling itself worked fine, but the contract feels built to trap and upsell, not to let you leave cleanly. Track your dates closely.

July 23, 2026
Unprompted review
Aircall logo

Reply from Aircall

Hi Peter,
Thank you for taking the time to share this feedback. We're sorry to hear about your experience.

This has been raised with our team. If you have any additional information to share, please reach out to us via our Help Center here [ https://support.aircall.io/en-gb ].

Best,
Aircall Marketing Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look