Blivit sämre
Tyckte Alm psykiatri var bra för. Men med värdelös chatbot som inte fungerar och ingen som svarar när man skriver till dom. Samt dom glömmer skriva ut läkemedel som dom lovar. Sen återkommer dom aldrig längre när man skriver till dom. Så varning välja annan psykiatri om du vill slippa strul och huvudvärk.




