Auniva Reviews 

1,671
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 1,626 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the incredibly helpful staff and outstanding support team for their prompt, professional responses. People deeply appreciate how quickly representatives address questions, manage subscription details, and resolve various account issues with genuine kindness and patience. Some reviewers were not happy with unexpected recurring charges, noting major difficulties when trying to cancel automated subscriptions. A few other people also felt that receiving incorrect items was very frustrating, and mentioned getting poor answers or unhelpful replies from support. Some consumers also expressed frustration over unwanted bottles arriving despite explicit requests to pause shipments.

What people talk about most

Product

Reviewers mention ambiguous feedback about product, with several customers praising the great quality and... See more

Response time

People report positive experiences with response time, frequently highlighting prompt and immediate... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order processes, as many reviewers report frustration... See more

Staff

Customers had positive experiences with staff, frequently expressing deep appreciation for the compassionate... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

I had a subscription with this company and on my second order they sent me the wrong product. I contacted them and was totally blown away with their prompt response to this matter. They were very help... See more

Rated 5 out of 5 stars

I’m new to this company, I inquired about canceling & they were very understanding. Being retired & on a fixed income there isn’t a lot of extra cash available. If it works for me I will definitely pu... See more

Rated 5 out of 5 stars

Even though my first package arrived empty, the company made things right by sending two replacements, which I received yesterday. They apologized for the wait and followed up to make sure everything... See more

Rated 5 out of 5 stars

They immediatley acknowledged my concern, and gave me a instant refund. I had the data to secure my issue, and they gave me No delay or questions regarding it. If you ever find yourself in need of som... See more


Company details


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 100% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(1,671)

1,664 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

Exceptional service.......

I was extremely pleased with the caring, efficient and professional service that I received upon contacting Auniva via their support site. I had an almost immediate and supportive response to my request and I am fully satisfied. I will certainly use this company in the future.

September 30, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

NO CUSTOMER SERVICE.

After receiving 9 months of product in 3 months, I emailed and requested my subscription be temporarily suspended, and that they confirm actioning my request by return email.
When I received no response, I cancelled the subscription authorisation through PayPal to ensure I wasn’t charged thereafter.
Completely disregarding my request, Auniva proceeded to inform me that my payment method had failed, and they would try again, every four days. I replied, (the first time) advising that I had cancelled the payment method, and attaching my original request. I have now resent this same email, every time I receive their ‘your payment was unable to be processed’ email, and still no acknowledgement of my initial request. I cannot comment on this company’s customer service, because in my experience, THERE IS NO CUSTOMER SERVICE!!

August 6, 2026
Unprompted review
Auniva logo

Reply from Auniva

Hi Andrea,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we're sorry to hear about your experience.

Subscriptions are actively selected at checkout, and cancellation is simple. Each shipment follows the bundle and delivery schedule chosen at checkout.

You can cancel anytime through the customer portal or by reaching out to us directly, and we take care of it right away.

Your subscription has been cancelled, and we've refunded all your orders.

If anything else comes up, just reach out to help@auniva.co, and we'll sort it out.

Rated 1 out of 5 stars

This company automatically puts you on…

This company automatically puts you on subscription and is impossible to locate to unsubscribe! You are stuck with endless bottles of product and an impossibility of getting off it

October 1, 2026
Unprompted review
Auniva logo

Reply from Auniva

Hi Marie,

Thank you for sharing your feedback, and we're sorry to hear about your experience.

Subscriptions are actively selected at checkout, and cancellation is simple.

You can cancel anytime through the customer portal or by reaching out to us directly, and we take care of it right away.

Your subscription has been cancelled, and you won't receive any further charges or shipments.

We've refunded all your orders, as you are covered by our 90 day money-back guarantee.

If anything else comes up, just reach out to help@auniva.co, and we'll sort it out.

Rated 1 out of 5 stars

No Response to My Request to Cancel Subscription

I have attempted multiple times to cancel my subscription with Alecia- now Auniva. It has been impossible to do so via their website and although I have written two separate email requests, the company has not yet responded to my requests. They continue to send and charge me for product I do not want. Very frustrating.

October 1, 2026
Unprompted review
Auniva logo

Reply from Auniva

Hi Elizabeth,

Thank you for sharing your feedback, and we're sorry to hear about your experience.

Subscriptions are actively selected at checkout, and cancellation is simple.

You can cancel anytime through the customer portal or by reaching out to us directly.

We're looking into what happened with your account, but in the meantime, we've taken care of everything for you.

Your subscription has been cancelled, and you won't receive any further charges or shipments.

We've refunded all your orders, as you are covered by our 90 day money-back guarantee.

If anything else comes up, just reach out to help@auniva.co, and we'll sort it out.

Rated 5 out of 5 stars

Return for refund honored

I wanted to return my order at the 3 month date because the Amla did not help as advertised. My request for a refund as they promised was honored. I complied with their requirements for the return and my refund was prompt.

September 30, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I had a heart attack and 2 strokes in…

I had a heart attack and 2 strokes in April 20276. I had been on Lisinopril and Amlodipin for 2 years. I was suffering with the headaches, dizziness,muscle aches, memory loss and other side effects of those drugs. Then I heard about beet root and Amla. I don't like taking drugs. Since I had the side effects anyway, why not?! I got out of the hospital in May of that year. My doctor wanted to add Losartin
I said no. Since then the.dizziness has stopped, no more headaches, no cough, no brain fog, no tiredness. Glad I found you

April 22, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Fantastic

Fantastic! They were professional and trustworthy. I was mistaken about my order and they (customer service) assisted in explaining everything . Very good to do business with !

September 30, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Amazing customer service!

While the website is confusing to me, the experience with the support staff was amazing. I am very happy with the overall experience, and I look forward to doing more business with Auniva in the future.

September 27, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Review

I have found every experience with AUNIVA to be absolutely fabulous… Their customer service is top-notch when there was some confusion with my order(on my part!)…. They took care of it right away, and I cannot recommend this company enough..

September 29, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Professioinal and Caring Service.

It was convenient through the entire process of placing my order. We realized that the shipping address was mistakenly incorrect. Even though the product was shipped to that address, they shipped the order to the correct address so that I could receive my product. Thank you for being so caring and professional in your business practice,

September 29, 2026
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

I asked a question about cost on site

I asked a question about cost on site, and shipping to Alberta, Canada.
The answer came very quickly, so I ordered the 3 bottles.
Hopefully they will make it across the border safely and quickly.
I noticed that there is an automatic refill every two months. Certainly hope that the product is worth continuing past the first 3 bottles!

One fault with the actual ordering system is the address input.
I was putting in the address and it over rode my address.
It should have been as follows
325
7 st E
Brooks
T1R 1C2

NOT 325 7
I couldn’t get it changed.

Have a wonderful day
Peter Neilley

September 29, 2026
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look