bakerdays Reviews 1,740

TrustScore 3.5 out of 5

3.7

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 169 reviews, most reviewers were somewhat happy with their experience overall. Customers frequently praise the timely delivery and the secure packaging of their orders, noting that cakes often arrive in perfect condition. Many appreciate the taste and freshness of the cakes, with some highlighting the quality of personalized designs and the convenience of next-day delivery for last-minute needs. However, some people were dissatisfied with issues related to delivery, including damaged items or orders not arriving at all. There are also mentions of cakes being smaller than expected, and a few customers found the sponge to be dry or the taste underwhelming. Additionally, some experienced problems with order confirmations and customer service responsiveness.

What people talk about most

Product

Reviewers mention ambiguous feedback about the product. While many customers praise the delicious taste,... See more

Quality

Users describe ambiguous interactions with quality. Many customers praise the delicious taste, moist texture,... See more

Delivery service

Consumers find delivery service to be ambiguous. While some customers praise the fast and on-time delivery,... See more

Order

Customers consistently note ambiguous experiences with order. Many reviewers praise the ease of ordering, the... See more

Service

People report ambiguous experiences with service. Many customers express delight, praising excellent service... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

We ordered a railway themed fourth birthday cake for our son. It was delivered right on time and was well packaged in perfect condition. We got it two days before his birthday and stored it in our s... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Great range of available designs and choices. Prices are very competative,especially as I got a discounted price on a promotion. Well packaged and arrrived safely on time. If I was send an e mail c... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Ordered from this company a couple of times now. Both orders arrived on the date stated, the cakes were well packaged and tasted lovely. Second order the cupcakes had jigglled around a bit and were u... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Always anxious ordering online, but Bakerdays really does what it says on the tin. Cake came exactly as described, on time, beautifully and safely packed, with high quality candles and decorations.... See more

Company replied


Company details

  1. Bakery
  2. Online Food Ordering Service

Written by the company

bakerdays is situated in the heart of Nottingham. We safely deliver great celebration and gift cakes all over the UK, next day! The folks at bakerdays are not just great bakers and innovators. We have developed a truly versatile colour and decorating process to create beautiful cakes that actually taste just as if you made them yourself. Our passion for cakes (mainly eating them) is only exceeded by a knack of creating the perfect cake design for every occasion. We're the cake decorating company from Nottingham! We're like a bakery cake shop, but completely online!


Contact info

3.7

Average

TrustScore 3.5 out of 5

2K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Replied to 94% of negative reviews

Typically replies within 1 week

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Disgusting flat pancake

Following on from your response I've told you I do not want another cake I don't know what you expect me to do with a cake it was for a very special birthday and going by how bad the cake was that you sent out in the first place I definitely don't want another cake all I want is my money back but for some reason you are finding that very difficult and you are just trying to palm me off with another disgusting cake I don't think you really understand how important a cake is for someone's special occasion you know people like to take pictures for lasting memories and the memories we are left with is what a disgusting dry flat pancake we had received so thanks for that
ALSO on my Google review you said you was going to sort out my refund and on here you try to charge it

April 30, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

We are genuinely very sorry to hear how disappointed you remain with your experience, especially given the importance of the occasion. We completely understand how special milestone birthdays are and how upsetting it must have been for the cake not to meet your expectations on the day.

Following your original complaint, we did try to resolve this by offering a full replacement cake as a gesture of goodwill, as we could see from the photos provided that there was some unevenness with the cake caused during transit. Our intention was simply to try and make things right for you and provide a better experience. In addition to this, we also offered a cake to the same value for another occasion, valid for use within 12 months, to give you flexibility to use this at a future celebration when convenient for you.

We would also like to clarify that the half-and-half cake selected does not include a jam filling, as this particular design comes with buttercream filling only. From the images provided. The cake also matched the standard sizing advertised for this product. We could see some redness visible within the photos provided, which is why we were more than willing to fully replace the cake in an effort to put things right for you.

We are truly sorry that this experience left you feeling let down, as that was never our intention.

Rated 1 out of 5 stars

Not impressed

I ordered a cake for my colleagues birthday and it was incredibly dry. I also ordered mini egg brownies for everyone a week before. They messaged me the afternoon before to say they didn't have any mini eggs. I asked for a refund and they wouldn't give me one

April 29, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

We’re very sorry to hear that you were disappointed with your order, especially for such an important occasion.

Regarding the Mini Egg brownies, as soon as our Production Team became aware that we had unexpectedly run out of Mini Eggs, we reached out to you straight away. We completely understand that the timing of this, being the afternoon before delivery, was far from ideal and we sincerely apologise for the inconvenience caused.

There also seems to have been a misunderstanding regarding the brownies being sent without the Mini Eggs. This was never our intention, and instead our Production Team arranged for a replacement order to be sent the following day. We also offered you the option to choose any flavour from our brownie range as an alternative.

We’re also very sorry to hear that the birthday cake was dry, as this is certainly not the standard we aim to provide.

Please accept our sincere apologies for your experience, and thank you for taking the time to share your feedback with us.

Rated 5 out of 5 stars

Excellent

Excellent.
Ordered for a Friday, the birthday was the Sunday we only cut into it on the Monday. Still so fresh such a moist sponge and the icing was perfect too. Highly recommend the order came on time on the day I requested perfectly boxed too.

April 29, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Thank you so much for your lovely review! We’re so pleased to hear the cake stayed fresh and moist even a few days after delivery — that’s exactly what we aim for 😊

It’s also wonderful to know everything arrived on time, perfectly packaged, and that you enjoyed both the sponge and icing.

We really appreciate your recommendation and hope we can help make another celebration special for you in the future!

Rated 5 out of 5 stars

I ordered two gluten‑ and lactose‑free…

I ordered two gluten‑ and lactose‑free cakes for my husband’s surprise 50th birthday. The original cakes were packaged really well, but unfortunately the courier ignored the “this way up” instructions and transported them on their side, leaving them unusable.

I emailed bakerdays straight away and they responded quickly, offering to replace both cakes for delivery the very next day. The replacements arrived in time for the party, and they tasted fantastic.

Brilliant customer service and delicious cakes. I’d highly recommend them.

May 2, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Thank you so much for your lovely review and for your patience throughout the situation. We’re so sorry the original cakes were mishandled during transit, especially for such an important celebration, but we’re really pleased we were able to get replacements to you in time for your husband’s surprise 50th birthday.

It means a lot to hear that you enjoyed the cakes and felt well looked after by our team. We know how special occasions like this are, so we’re glad everything came together for the party in the end 😊

Thank you again for your recommendation and support — we’d love to bake for you again in the future

Rated 5 out of 5 stars

A beautiful and tasty cake

A beautiful birthday cake with the friendly dogs picture on. This made everyone smile. I ordered a mix of half vanilla and half chocolate sponge. This was perfect and tasted wonderful. The cake was well packaged and arrived on time. This was the first time I had ordered from Bakerdays and I would recommend them to everyone.

May 1, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Thank you so much for such a lovely review! We’re so happy to hear the cake brought lots of smiles — the friendly dogs design sounds absolutely wonderful 😊

The half vanilla and half chocolate sponge is such a great choice too, so we’re delighted you enjoyed both flavours. It’s also lovely to hear everything arrived on time and safely packaged.

Thank you again for choosing Bakerdays for the first time and for recommending us so highly. We’d love to create another special cake for you in the future!

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service.

Through a blip in ordering, the cake I wanted was delivered too early. I got in touch with the company and they have sorted things out very quickly and with no fuss. Their customer service is second to none and extremely prompt. I would recommend Bakerdays without hesitation. I am delighted with their service.

April 29, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Thank you so much for your kind words and understanding! We’re really sorry again for the ordering mix-up, but we’re so pleased we were able to get everything sorted quickly and make things right for you.

Hearing feedback like this genuinely means a lot to our team, especially knowing you felt well looked after throughout the process. Thank you for recommending Bakerdays — we truly appreciate your support and hope to create something special for you again in the future!

Rated 5 out of 5 stars

Wonderful Retirement cake

We ordered a personalised photo retirement cake for our colleague and it arrived beautifully and safely packaged in plenty of time for our celebration!
We received excellent, personal customer service from start to finish and we would certainly recommend and use again in the future!
Much appreciated! Maggie x

April 29, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Thank you so much, Maggie, for such a lovely review! We’re so pleased to hear the retirement cake arrived safely and in perfect time for the celebration.

It was an absolute pleasure helping you with the order, and we really appreciate your kind words about our customer service — it truly means a lot to our team.

We hope your colleague had a wonderful send-off, and we’d love to create another special cake for you again in the future!

Rated 5 out of 5 stars

Cake was delivered exactly when they…

Cake was delivered exactly when they said it would be, looked just like the picture and tasted amazing, would definitely use them again, highly recommended

April 23, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review! We’re genuinely so happy to hear everything arrived exactly as expected and that you enjoyed the cake just as much as how it looked.

It really means a lot to our team when customers share feedback like this, and we truly appreciate the recommendation. We’d absolutely love to create something special for you again in the future 😊

Rated 5 out of 5 stars

Ordered a large custome printed cake…

Ordered a large custome printed cake and it was delivered fast!
The family loved it! The print was amazing and would highly recommend this company.
The customer service was amazing!
Thank you

April 7, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear that your custom printed cake arrived quickly and that your family loved it—that truly means a lot to us. It’s great to know you were happy with the print quality and our customer service as well.

We really appreciate your recommendation and kind words. Thank you again for choosing us—we hope to create something special for you again soon!

Rated 5 out of 5 stars

AMAZING DESIGN AND GREAT TASTING CAKE

I was asked by my grandson and fiancee if I would organise a special cake for the guests at their wedding who had allergies. Gluten, Eggs, Dairy etc.
I approached Bakerdays who said that it was definitely something they could arrange and asked me for details of type etc. The couple had designed their table settings and had painted candles in the theme. I sent Bakerdays a photo of the candles and asked them to follow the theme on to the cake if possible. I received an email with photo of what they proposed and I was asked if I wanted to add or change anything. I immediately fell in love with the design and the only thing I added was the names of the bride and groom.
I needed the cake delivered on a particular day as I was taking it to the venue.
It arrived as planned and I was extremely impressed with the packaging. Seeing the cake for real was even better than I envisaged.
On the day of the wedding, the cake was admired and complimented by so many of the guests. The bride and groom adored it and couldn’t believe that I had managed to find a way to achieve something so beautiful.
Guests with no allergies that tried the cake were astonished that it tasted just like normal cake.
I really can’t praise Bakerdays enough.
I highly recommend them 🥰

April 18, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Thank you so much for your truly wonderful review — it means the world to us.

We’re absolutely delighted that we could help create such a special cake for your grandson and his fiancée’s wedding. It was a pleasure working with your ideas and bringing the theme to life, and we’re so pleased you loved the final design.

It’s especially lovely to hear that all the guests — including those without allergies — enjoyed the cake just as much. That’s exactly what we aim for, so your feedback is incredibly rewarding for our whole team.

Thank you again for your kind words and recommendation. We’re so grateful you chose Bakerdays for such an important occasion, and we hope to create something just as special for you again in the future!

Rated 1 out of 5 stars

Damaged cake

Cake came after date requested as was not amend as promised. Left in rain on step after we left.cake was damaged and flowers broke.
Promised me a refund and over two weeks been told differently stories ...excuse after excuse..would not use them again

March 28, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the disappointment caused — this is not the standard we strive to deliver.

Please be assured that your full refund has already been processed back to your account. Depending on your bank, it may take a short time to appear.

We also apologise for any frustration caused by the communication. We always aim to respond to your emails as promptly as possible and truly appreciate your patience.

Again, we’re very sorry, and we do hope to regain your trust in the future.

Rated 1 out of 5 stars

very disappointing experience :/

I ordered a bento cake and some cupcakes for Mother’s Day that were meant to come with a cupcake tier stand. When it arrived the stand wasn’t in the box. I only ordered the cupcakes because it came with the stand as I liked the aesthetic and I would not have bought them otherwise. I explained this to bakersdays and even mentioned the fact that I am autistic and it upset me because things didn’t go the way it was planned in my head and it was too late to go out and find a tier stand. I spoke to Marielle who seemed to be really friendly and helpful and offered me a free cake of my choice which was really generous. So I picked a limited edition chocolate Easter bento cake that has a nest on top with mini eggs. She said she would schedule the delivery for 2nd April so that me and my nan could enjoy it over Easter’s. The cake did not come. I therefore had to complain again and she said it didn’t get passed onto production team and I said it was fine. I then received the cake on 8th (yesterday) and it was not at all the cake that I picked and not even one that exists on the site, it had pink and blue buttercream on top and the cake was green and pink inside. it looks sloppy and like the butter cream was just slapped on and inside. I then emailed them about this and I got a reply within a minute and then once I explained who I was and the situation, I have now been ghosted and received no response, even after emailing again this morning. It just feels disheartening as I was looking forward to the cake that I chose and I feel like a beg having to chase it up constantly, when it was something I was offered as a goodwill gesture :( I wish I could include a photo on here it looks like some sort of joke :/

April 8, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

I am so incredibly sorry to hear about your experience. Thank you for taking the time to explain everything in detail — I can completely understand how disappointing and upsetting this must have been, especially given how much thought and planning went into your Mother’s Day order.

Firstly, I sincerely apologise that your original order arrived without the cupcake tier stand. You are absolutely right — if that was a key part of why you placed the order, then we failed to meet your expectations from the very beginning.

I’m also very sorry that, after speaking with one of our team and being offered a goodwill gesture, the situation continued to go wrong. Not only was your replacement cake not delivered on the agreed date, but when it finally arrived, it was not the cake you had chosen and did not meet the quality or design standards you should expect from us. I completely understand why this would feel disheartening and frustrating, especially after already having to follow up multiple times.

We are particularly sorry that your emails have gone unanswered since — this is not the level of service we aim to provide, and you should never feel like you have to chase us repeatedly or feel like a burden for raising a genuine concern.

We truly want to make this right for you. Could you please contact us directly at sales@bakerdays.com with your order details? We will personally review your case as a priority and ensure you receive a proper resolution — whether that’s a full refund, a replacement made exactly to your original choice, or another solution that works best for you.

Once again, I am very sorry for the disappointment and inconvenience caused. We genuinely appreciate your patience, and we would really value the opportunity to restore your trust in us.

Rated 1 out of 5 stars

Try answering the phone.

Perhaps their cakes are delicious, however I phoned several times but no one ever answered the phone; in fact the call appeared to be cut off each time. I went elsewhere & received excellent service from people who knew how to answer the phone.

March 31, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

We’re very sorry to hear about your experience, and we completely understand how frustrating that must have been. We sincerely apologize if your calls went unanswered or were cut off—that’s certainly not the level of service we aim to provide.

Our team is available from 9:00 AM to 5:00 PM, but we regret that we may have missed you during that time. We truly appreciate you bringing this to our attention.

Please feel free to email us at sales@bakerdays.com with your contact number, and we’ll make it a priority to call you back and make this right. We’d really value the chance to assist you properly.

Thank you again for your feedback, and we hope to serve you better moving forward.

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful 80th Birthday Cake

It was easy to order the cake off the website, it was packaged really well. We had a bit of a problem with the delivery and l contacted customer services, and they came back to me really quickly, thank you Marielle

The cake was for my Step-mom's 80th Birthday she was very pleased with the cake. Every one who was at the party said the cake was beautiful and tasted wonderful.

Thank you Bakerdays.

March 27, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that ordering was easy and that the cake arrived well packaged.

We’re especially pleased that our customer service team were able to assist you quickly with the delivery issue—your kind words will definitely be passed on to her.

It means a lot to us that your step-mom enjoyed her 80th birthday cake and that it was such a hit with everyone at the party. Knowing that it both looked beautiful and tasted wonderful truly makes our day!

Thank you again for choosing us to be part of such a special celebration. Until your next one! 🎉

Rated 5 out of 5 stars

Highly recommend

We left getting a birthday cake for my son until the last minute and couldnt believe it was possible to get a personalised cake delivered next day!

The cake was perfect, reasonably priced and yummy. What a great service!

March 6, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Thank you so much for your lovely review!

We’re so glad we could help with a last-minute birthday surprise and that everything arrived in time for your son’s special day. It’s great to hear you were happy with the cake, the price, and of course that it tasted yummy too!

We really appreciate your kind words and hope to be part of your celebrations again in the future 😊

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic - highly recommend

Fantastic service from ordering to delivery - design team helped ensure our request for a photo to be added to a plain cake was supported, with them helping to adjust the picture to centre it more. The cake arrived as stated, beautifully wrapped to protect it during transit to our party. The colours were vibrant and the final product was perfect - thank you to all involved and would definitely recommend

March 20, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Thank you so much for your fantastic review!

We’re delighted to hear that you had a great experience from ordering through to delivery. It’s wonderful to know our design team could help get your photo just right, and that the cake arrived safely and looked perfect for your party.

Your kind words about the colours, presentation, and overall service really mean a lot to the whole team.

Thank you again for your recommendation — we’d love to be part of your celebrations again in the future! 😊

Rated 1 out of 5 stars

I ordered a cake for my daughter’s…

I ordered a cake for my daughter’s birthday. On receipt of the confirmation of my order I noted that the delivery address was incorrect. I immediately emailed bakerdays to rectify this. I received an email to assure me that the amendment had been made. On the day the cake was due to be delivered to my daughter’s address I received a text message informing me that the cake had been delivered to my local post office! The message informed me that I cannot collect the cake until tomorrow. I will then need to post the cake to my daughter’s address at additional cost to myself. My daughter lives in a different city therefore will not receive the cake on her birthday, in fact she won’t receive it until some considerable days after! This obviously defeats the whole object! I am beyond disappointed with the company, would not consider using bakerdays in the future and would certainly not recommend!!! I feel that I have wasted my money on a company who have proved themselves unreliable despite emails to the contrary!

Update - Bakerdays emailed to apologise and offered to repost my daughter’s birthday cake, which should be received tomorrow. Obviously this would not arrive on her birthday as planned. I accepted the offer and await feedback regarding the arrival of the cake tomorrow. Hopefully there will be no further disappointment.

March 24, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Hi there,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how upsetting this must have been, especially given the importance of your daughter’s birthday.

We sincerely apologise for the confusion around the delivery address and the inconvenience caused by the parcel being redirected to your local post office. We appreciate how frustrating this situation must have been, particularly after you had already contacted us to correct the details.

We’re glad we were able to arrange for a replacement cake to be sent, and we truly hope it reaches your daughter safely — even though we understand it is later than originally planned.

We’ll be awaiting your feedback once it arrives and hope that the cake brings at least a little joy despite the delay.

Once again, we’re very sorry for the disappointment caused and appreciate you giving us the opportunity to put things right.

Rated 1 out of 5 stars

I ordered an anniversary cake it was to…

I ordered an anniversary cake it was to be delivered on the day prior 20 March 2026 ( as it was a sponge cake) to the said anniversary. It did not arrive even on the Saturday. I had to make last minute local alternative arrangements. If this company wants to provide cakes by post ( courier) then it must make its promised delivery dates.
I have learned my lesson to go local in future and avoid companies who promise delivery dates that are not kept. This cause disappointment for special occasions.

March 21, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Hi there,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand how disappointing this must have been, especially for such an important occasion.

We always ensure that our cakes are dispatched in advance of the selected delivery date to allow for timely arrival. However, in some instances, courier issues can unfortunately occur, and in this case, it appears the delivery did not reach you as expected.

We sincerely apologise for the inconvenience caused and the need for you to make last-minute alternative arrangements. This is certainly not the level of service we aim to provide.

Please do contact us at sales@bakerdays.com so we can look into this further and make things right for you.

Thank you for your feedback, and we’re very sorry again that this impacted your celebration.

Rated 2 out of 5 stars

Lied about their listing

I ordered a Valentines Day cake, that was supposed to have an 'amazing hidden heart' made from red velvet. It did not contain this, just a regular cake. The cake was nothing special, but delivered quickly and in one piece. Simply mis-sold though.

February 12, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Hi there,

We’re very sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention.

We always make it a priority to ensure that our cakes match what is advertised, so we’re disappointed to hear that this was not the case for your order.

We’re glad the cake arrived safely, but we completely understand your frustration regarding the design not meeting expectations.

Please do contact us at sales@bakerdays.com so we can look into this further and make things right for you.

Thank you again for your feedback, and we’re very sorry for the disappointment caused.

Rated 1 out of 5 stars

I am extremely disappointed with Bakerdays.com

I am extremely disappointed with Bakerdays.com due to both their failure to deliver my order as agreed and the unsatisfactory way they handled the issue. We ordered three cakes for a retirement event with 150 guests. We had a clear agreement to receive a refund for one cake and the delivery cost, with the third cake to be delivered the following day. Unfortunately, the third cake was never delivered, and I was informed it was lost.

Bakerdays’ only offer was either a 25% refund on one cake or a £100 goodwill credit. Since my boss, who paid for the order, has relocated to Germany—where Bakerdays does not deliver—the credit was unusable. They refused to provide a monetary refund instead, which was very disappointing and felt inflexible.

The delivery was problematic from the start. One of the cakes arrived damaged and shifted on its base, making it unsuitable for the event. Due to the missing cake, there was not enough cake for all attendees, which caused embarrassment at the retirement celebration.

I spent considerable time and effort communicating with Bakerdays, trying to reach a fair resolution reflecting the stress and inconvenience caused. Despite multiple attempts, their final offer did not adequately address the issues. I ultimately accepted the partial refund to close the matter, which I feel is not a fair or proportionate outcome.

Before ordering, I expressed concerns about delivery based on multiple negative reviews and was reassured that my order would be monitored carefully. Sadly, the problems reported in those reviews proved accurate.

Overall, this experience was far from the smooth and enjoyable service I expected. I cannot recommend Bakerdays.com and will not be using their services again.

February 23, 2026
Unprompted review
bakerdays logo

Reply from bakerdays

Hi there,

We’re very sorry to hear that you were disappointed with your experience, and we do understand how important this event was for you.

To provide some context, your order had already been discounted by over 25% at the point of purchase (reduced from £65 to £50 per cake). Following the delivery issue—caused by our courier, DPD, where one cake was unfortunately lost—we offered a further 25% refund as a goodwill gesture.

This means that overall, the resolution provided represents a significant reduction in cost. In effect, the amount paid equates to less than the price of one full-priced large cake for two cakes with pre-12pm delivery, which we believe is a fair and proportionate outcome under the circumstances.

While we completely understand your frustration regarding the courier issue and the condition of one cake, we did work to offer a reasonable resolution in line with our policies. Unfortunately, we are unable to extend this further.

We’re sorry again that this experience did not meet expectations and appreciate you taking the time to share your feedback.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look