Super asociaal bedrijf
Super asociaal bedrijf. Ze parkeren hun busje/vrachtwagen op een gehandicapten-parkeerplaats. Als je hen er op aanspreekt krijg je een botte reactie. Ze zeggen niet te kunnen begrijpen welk probleem ze daarmee veroorzaken voor mensen met een beperking.
De dagen daarna parkeren ze met opzet op die gehandicapten-parkeerplaats terwijl er vijf meter verderop een parkeerplaats is (maar ja, dat is betaald parkeren….)
Zo’n bouwbedrijf wil je toch niet voor je hebben werken?








