CW 

Thanks for visiting Trustpilot. Unfortunately, it’s not possible to leave a review here anymore because the company’s website has closed. Feel free to contact us if you have any questions.

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Website is easy to use and payment is made smoothly. The store has an excellent selection of products But... My order was updated to "Shipped". Paid extra for Signed for delivery via Royal mail... See more

Rated 2 out of 5 stars

Shambles… Ordered a new rig on the 31st took 5 days too come witch isn’t bad, however I did pay for the “upgraded delivery” and it’s shown up with no liquids, and no email to confirm the liquids... See more

Rated 5 out of 5 stars

Excellent store! Very fast dispatch & delivery, and more importantly my Golshi s30 batteries WORK! Ive shopped in so many online stores, and literally every single one either doesn't hold the charge... See more

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service I had an order issue due to incorrect stock available notice, I recieved an email shortly after ordering apologising and asking for more information so they could come up with... See more

Company details


Contact info

All reviews

(378)

0 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Items not received. No communication

Website is easy to use and payment is made smoothly. The store has an excellent selection of products
But...
My order was updated to "Shipped". Paid extra for Signed for delivery via Royal mail. 9 days later I still have not received the order.... Used the live chat 4 times via the website, asking for an update on the delivery but nobody responded and the conversations where ended. I have sent 2 emails asking for the same information, had 0 responses.

I understand Royal mail can have a delay, but it does not take 9 days to deliver a parcel intended to be delivered within 3 days. I am patient and understand things go wrong ect...If there was a delay then I would just like to be informed, that is all.

My last email has informed them that of I do not receive the very simple information I have asked for or even just a response I will be requesting return of funds through my card provider.
The lack of communion is not appreciated

September 12, 2025
Rated 2 out of 5 stars

Shambles…

Shambles…

Ordered a new rig on the 31st took 5 days too come witch isn’t bad, however I did pay for the “upgraded delivery” and it’s shown up with no liquids, and no email to confirm the liquids whereabouts. Terrible communication, waited hours on the chats, very unhappy with customer service.

3 days later where is my liquid 😡 ????

September 6, 2025
Unprompted review
Rated 3 out of 5 stars

Is something wrong at Burn It Up?

Ordered item on 12/08 - confirmation of payment from worldpay but no order confirmation email from Burn It Up.
Emailed them on the evening of 14/08 after no further correspondence received including no dispatch email.
No response received by 16/08 so left a message via their webchat.
As of today, 19/08, still no communication or response from Burn It Up (yes, I've repeatedly checked my spam folder).
Giving them until the end of the week before I dispute the order via my bank.

Edit in response to BIU response:
Given the similar experience of so many others here, I have grave doubts about your sincerity. I'm giving it until the end of the week for my item to turn up. If it does I may change my review, if not I'll be claiming my payment to you back from my bank.
After using you in the past with no issue I am beyond disappointed with you; your lack of communication is unforgivable in this day and age.

Final edit: Item finally turned up 15 days after ordering and with zero communication in the interim.
I'd already lodged a dispute with my bank this morning which I've now cancelled.
Item eventually turned up so review changed to 3 stars, but will not be using Burn it Up again.

August 12, 2025
Unprompted review
CW logo

Reply from CW

Dear Pete,

Thank you for your review.

We apologise that you have not received your order via Royal Mail. All orders from this time frame have been successfully dispatched.

We can only assume your order has been delayed with Royal Mail or lost in their system as it was dispatched on the 14th with a 2-3 day expected delivery time frame.

We can ship you another tank free of charge and should the original order arrive please let us know and we can arrange collection.

We can see a live chat message on Saturday 16th, but cannot find any emails - we will look into this further to make sure they are coming through successfully.

Again, please accept our apologies for this inconvenience.

Kindest regards,
BVS

Advertisement
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

good service

good service. Corrected an error fast and prompt, item came well packaged. No complaints

July 3, 2025
Rated 1 out of 5 stars

Items not received & no response from Burn it Up

I placed an order through Burn It Up Vape’s website and paid via debit card. It’s now well past the expected delivery date, and I still haven’t received my items.

I’ve tried contacting them multiple times — via email, phone, live chat, and even left voicemails — but I haven’t received any response. At this point, I’m left with no product, no update, and no customer support.

I’m disappointed with the lack of communication and service. I’ve now had to escalate this issue through my bank to dispute the charge.

Really frustrating experience. I hope this gets resolved soon — and I’d caution others to be careful when ordering from this site if support continues to be unresponsive.

‘Products ordered on the 28th June’

July 10, 2025
Unprompted review
CW logo

Reply from CW

Dear Emma-Jayne,

Thank you for your order.

We sincerely apologise for the delay with your order. Your items were shipped on the 3rd July under standard non tracked postage.

As they have not arrived as yet we can only assume they have been lost or damaged.

We of course will refund your order for you and if your order does arrive please feel free to keep them at no cost.

We are very sorry for any inconvenience caused.

Rated 1 out of 5 stars

Placed order on 27th, still no delivery

Prices of stock was fairly priced and wedsite easy to navigate and helpful, hiwever....Placed order on 27th,
Paid for faster delivery, still nothing
Sent 2 email equiries asking for an update or ETA and no response.

I am still currently waiting for my delivery and a response for Sales@burnitup

June 27, 2025
CW logo

Reply from CW

Dear Jordan,

Thank you for your email. We can see that both your packages were delivered by Royal Mail via the tracking.

We apologise for the delay following your email on the 1st July.

----------------------------------------------------------------------------

Package 1/2 - Delivered - Thursday 03 July 2025, 11:09, Delivered and Signed.

Package 2/2 - Friday 04 July 2025, 10:59, Delivered and Signed

----------------------------------------------------------------------------

Thank you again for your order.

Rated 1 out of 5 stars

Orribile shop online the product you…

Orribile shop online the product you sold me is defective...i would like my money back in my bank account..plus I sent you a video with the Odin v2 mini defective

June 1, 2025
Unprompted review
CW logo

Reply from CW

Dear Francesco,

We have sent you a return label so the mod can be returned and inspected to see why the button is sticking; we also offer a replacement or refund option as discussed.

We do not make the products and we do not sell defective items, we put our trust in the manufacturers and in extremely rare circumstances some items may not perform as expected.

We apologise for any inconvenience caused.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Didn’t receive the stack tube for my…

Great product!

My apologies on my previous comment about not receiving the stack. I got the store mixed up and that was from somewhere else.

Thanks for your service

June 2, 2025
CW logo

Reply from CW

Dear Jaffar & Craig,

We can see that your order was delivered successfully with a Royal Mail photo of you accepting the parcel on Thursday 05 June 2025
10:09am.

** The KEEN MECH MOD BY TIMESVAPE is a mech mod complete, it does not come with a stack tube ** ( https://www.burnitup.co.uk/mech-mods/624-4509-keen-mech-mod-by-timesvape.html )

Rated 5 out of 5 stars

Fantastic service.

To be perfectly open I was sent the wrong items in this purchase. The items I was sent were a more expensive version of the product I had ordered. I contacted Burn It Up and they responded quickly with an apology and advising to keep the more expensive products that were sent at no extra cost which is a resolution I was agreeable to.

It speaks volumes to their level of service that they got back to me quickly with an acceptable resolution that left me at no disadvantage.

With the best of will errors happen. It is how they have dealt with it that show what a fantastic level of service they provide.

May 19, 2025
Rated 1 out of 5 stars

Don’t use never got item

Never reply to emails,chat live calls never had item I ordered now on chat to bank to try and get money back
I check in emails and nothing as I look every day in spam inbox ect I would like a refund please

April 27, 2025
Unprompted review
CW logo

Reply from CW

Dear Lisa,

Thank you for your email.

With regards to your order placed on Sunday 27th April.

We apologise for the delay with your order, we did email you the following day (28th April) to advise of a stock error on this item and asked if you would like an alternative.

We were waiting on a reply, it may be in your spam folder etc.

If you would like an alternative tank we of course can arrange this for you.

We have refunded your order for you and look forward to hearing from you.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Items not delivered, no communication

Placed an order on the 13/04.
Sent an email on the 19/04 asking for an order update, I had taken into consideration that it was bank holiday weekend and the postal service was bound to be slow.
I've had no response, items have not turned up and am out of pocket £40. Absolutely would not recommend.

April 13, 2025
Unprompted review
CW logo

Reply from CW

Dear Amey,

Please supply further information as we cannot trace any orders from your name, email or phone number ?

Please check you have left a review for the correct store.

Thank you very much.

Kindest regards,
BVS

Rated 1 out of 5 stars

Your order one thing they send you…

Your order one thing they send you another thing and when trying to tell them my order has been a mistake they have the face telling you your order was what we sent you and if you want you need to go to our website and order the correct item avoid they are a joke no one accepts responsibility for his mistake you the customer is in the wrong avoid big time.

March 24, 2025
Unprompted review
CW logo

Reply from CW

**Leaving a second separate un-verified review for the same order**

We had emailed you back following previous correspondence, where again we detailed the fact that we did indeed send you the correct coils as ordered, you did not order the 1.20 Ohm Mesh Coils, you ordered the 1.20 Ohm Standard coils.

We sent exactly what you had ordered.

Please do not leave nonfactual reviews, especially following your extremely abusive email to our customer service department.


******************************************************
Dear Joseph,

Thank you for your email.

We have looked into this for you. We have sent you the correct coils as per your purchase order and invoice.

You ordered the GTX 1.20 Coils, not the GTX 1.2 Mesh coils.

There is separate option on the drop down list for the 1.20 Mesh coils.

By all means feel free to order the 1.20 Mesh Coils. You are welcome to return the 1.2 Coils if they remain unused and unopened.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look