Carvana Reviews 

16,560
•
TrustScore 4 out of 5

4.0

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 2,786 reviews, reviewers had a great experience with this company. Local people frequently mention that the staff is very friendly and professional, helping make all transactions remarkably simple, transparent, and fast. Consumers truly appreciate the very straightforward online evaluation process and often receive fair offers for their vehicles compared to standard local dealerships. However, some customers also noted serious issues with the condition of recently purchased vehicles, reporting unexpected mechanical problems, dead batteries, and worn parts. These buyers expressed significant frustration over needing immediate repairs and finding physical damages that were completely missing from the original online listings.

What people talk about most

Service

Customers had mixed experiences with service, as many reviewers praised the quick, professional pickup... See more

User experience

Customers consistently note positive experiences with user experience, highlighting seamless transactions and... See more

Staff

Clients share positive opinions on staff, frequently describing local representatives and pickup drivers as... See more

Product

Reviewers mention feedback about the product, noting that while selling a vehicle is generally... See more

Price

People report ambiguous experiences with price, as several reviewers noted receiving the best market offers... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

Extremely pleased with Carvana! Simple straight forward process of selling my car. Easy site navigation and data entry. Quick and generous offer received. Out of three companies, Carvana offered... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Carvana offered me the best price for my 2023 Lincoln Corsair exceeding offers from Carmax and our local Lincoln dealers. The process of uploading the required information worked simply and smoothly a... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

If you're thinking of selling your car, go with Carvana! I got quotes from other companies, and Carvana offered me the best price. They made the whole process extremely easy - from getting my quote, t... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

The entire transaction was so simple and straight forward. They communicated with me through every phase, explained each step (via email & text) as we went through the process. I made an appointment... See more

Company replied


Company details

  1. Association or Organization

Written by the company

Simply put, Carvana is a better way to buy a car. You can browse, finance, and purchase a car online and have it delivered to you as soon as the next day. Cutting out the dealerships translates to thousands of dollars in lower costs on every vehicle we sell. We pass these savings on to consumers in four ways: lower prices (our customers save $1,430 on average per purchase), premium cars, a better experience, and no hidden fees.


Contact info

4.0

Great

TrustScore 4 out of 5

17K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 91% of negative reviews

Typically replies within 48 hours

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.0

All reviews

(16,560)

2,816 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more
pickup fee

Rated 1 out of 5 stars

Carvana refused to provide the check…

Carvana refused to provide the check upon pickup of my car as promised. Further it became from bad to worse while I had spent hours and hours demanding my check. They sent it to the wrong state (to delay reimbursement), then claimed "replacement time", then "holidays tune", then "Treasury time", then I discovered that check (received weeks after promised deadline) can't be neither cashed nor they have ability to verify it for processing company. All process made my sale obsolete because it was already too late and I lost big percentage while inventing on how to get money from that "unverifiable check"

August 27, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

We’re truly sorry for the frustration this caused. We understand how important it is to receive your funds as quickly as possible, and we regret the added stress when things don’t go as expected. While issues with processing or account information can sometimes cause delays, we’d really like the opportunity to help if this hasn’t already been resolved. Please send us a DM on our socials so we can take a closer look and help however we can.

Advertisement
Rated 2 out of 5 stars

living in Montana and using carvana…

I live in Montana and because carvana advertises here I assumed that they wou;d also pickup here when you sell. WRONG!!! You have to drive your vehicle to a pickup site that is 400+ miles away and then get yourself home on your own dime. This situation probably holds true for buying too. Not a satisfying experience; However don't assume.

September 14, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

Hello there, I'm sorry to hear about the disappointment with your experience regarding our vehicle pickup service in Montana. We strive to make our process as convenient as possible and clearly fell short here. Thank you for bringing this to our attention; your feedback is invaluable in helping us improve. If you need further assistance, please reach our team at 800-333-4554. We appreciate your patience and understanding.

Rated 1 out of 5 stars

Reddit banned by Carvana for the truth about an experience.

Took to reddit about a very bad experience and posted is in the Carvana subreddit. Dry rot tires on a car they delivered and they said they could refund the vehicle minus the delivery fee. No offer to fix the clear issue with the tires. Within 30minutes of posting about it on the reddit group I got banned and got a message. Reply back to speak to a moderator. I asked how the truth is breaking the rules to get banned and was told back "It is at our discretion what posts and topics we allow and remove" "Any posts that we consider a nuisance or otherwise toxic behavior towards the company" They have than given me a contact number to speak to carvana directly, the main number. And I got a notice right after that I have been blocked by Carvana on reddit. After this happened I found lots of info on them banning anybody with a bad experience to prevent it from being a record online for others to see. I can only hope that this website allows all reviews to stay up and doesnt let them pay to remove them. The vehicle will be returned due to safety reasons and a state complaint about this will be made.

September 13, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

Hi Edward, thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear about your experience with your tires and the frustration around your Reddit post. Please note that Carvana does not own, manage, or moderate the Reddit community, as Reddit forums are independently moderated and governed by Reddit's own rules.

Because we do not have your account information here, please send us a private message directly on social media with the email address associated with your account so our team can look into this for you.

Rated 5 out of 5 stars

The process was easy

The process was easy, and the pickup went so well. The pickup agent was professional and friendly.

September 11, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

We’re so happy to hear everything came together so well for you! We’ll be sure to pass along your kind words to the pickup team. Wishing you many great miles ahead!

Rated 5 out of 5 stars

super smooth and easy

We had a super smooth and easy experience with Carvana. We sold our vehicle to them and the pickup was so convenient and quick! I think it took 30 minutes, beginning to end! I got my direct deposit payment within 1 day! Would recommend this hassle-free, no anxiety process to anyone!! Beats spending hours in the dealership or being hounded about trading in etc! I'd also like to mention their offer was nearly $2k higher than Carmax. Can't beat this deal!

September 7, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

Hi Caroline, this is exactly the kind of experience we love to hear about! Thanks for recommending Carvana and for giving us the opportunity to help!

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Extremely disappointing experience with…

Extremely disappointing experience with zero transparency. I placed an order and within about 20 minutes noticed an undisclosed $990 "shipping fee" being charged, before the vehicle had even shipped or been delivered. I canceled immediately, well within their own stated 24-hour cancellation window.

Despite this, the following morning Carvana attempted to debit my account $990, plus an additional unexplained $600, for a vehicle that was never shipped and a transaction I had already canceled.

When I asked their support ("Tyler") to produce the specific disclaimer or documentation authorizing these charges, I was told they don't keep such records because they "rely on customers to read what they're committing to." That is not an acceptable answer from a company attempting to pull nearly $1,600 from a customer's bank account after a canceled order.

My advice: think carefully before using this company. I understand many people turn to Carvana because of bad or no credit and a genuine need for a vehicle, but know what you're walking into. Based on other reviews I've since read, issues don't end at delivery, vehicles arrive with problems, returns take a long time to process, and customer service feels scripted, like speaking to a robot that repeats the same lines without offering real solutions. This company has not shown integrity or a real focus on its customers.

September 10, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

Hey, we’re truly sorry for the frustration and uncertainty this experience caused. We know how concerning it can be to see charges after canceling an order, especially when you expected the cancellation to prevent further payment activity. Shipping fees are based on the vehicle’s delivery location and are shown once a home address is entered during the purchase process. We’re sorry if that fee was not clear at the time. If a payment authorization has already been submitted to a financial institution, we may not be able to stop it while it’s processing. In those cases, the authorization or debit may need to complete before a refund can be issued. We know this can be stressful, and we also regret that your request for documentation and clarity did not receive the thoughtful response it deserved. Please send us a DM with your account email so our team can review the cancellation, payment activity, and refund status with you directly.

Rated 1 out of 5 stars

Carvana’s policies are built to help them, not you

I recently purchased a car from Carvana, very excited to receive it as I’d looked at multiple cars on their site, all of which had very specific photos of even incredibly minor damage. The car I decided to buy didn’t have any specific damage photos, just a vague text description in the Condition section that said “Minor signs of normal use may be present—like small dents (smaller than a quarter) or light scratches (under 4 inches). The most noticeable imperfections are clearly highlighted in Condition photos, so you know exactly what to expect.”

Apparently, over 100 tiny chips in the paint of the hood alone (the front bumper and headlights are affected too and I didn’t even count those) are just “normal wear and tear” and not worth mentioning in the cosmetic condition of the car. In zooming up the photos as far as they’ll go, all of this damage is effectively invisible, and the few chips that are visible look like a reflection, not paint damage. So did they disclose the damage? Not really in the photos, and only in a vague way in words. Based on the information in the listing, I didn’t expect the car to be perfect, but I did expect that a whole-hood-spanning constellation of paint chips might have merited a mention more than “normal wear and tear.”

So when the car arrived to me, I was surprised to see what seemed to be a huge piece of undisclosed damage. The rep I worked with at drop-off did not offer help other than saying that I could refuse the car or report cosmetic damage using a specific phone number. Having already paid a non-refundable shipping fee, I was incentivized not to refuse, so on the phone, I was pointed toward their process to submit three cosmetic issue reports, theoretically meant to fix any significant cosmetic issues. Not realizing how onerous the process would be, I submitted representative but not perfect pictures of the damage, and in just a few hours, my claims on the hood and bumper were denied as normal wear and tear. I called Carvana customer service asking for help, and they explained that no further photos or details could be submitted or considered by policy, but that they would try to help anyway.

This began a wild goose chase of work for me. First I was asked to get an estimate for repair of the paint chips, which said it would take $2900 to repair the hood and bumper damage. I took that to Carvana, and they empathetically said it was an unfortunate situation but that the most they could offer was a $250 courtesy credit.

I had also paid to have a Pre-Purchase Inspection done at our local Mercedes dealer. That inspection found the car to be in very good shape but that it had the wrong tires—the rear ones were improperly sized, and the car is sold without a spare tire, so Mercedes insists on run-flat tires in their spec, and none of the four tires on the car were run-flats. The Mercedes manual says in no uncertain terms that using tires other than the Mercedes-recommended ones is a safety issue. I took this information to Carvana, who initially said it would be no problem to get the tires fixed, but when we actually had the dealership try to call in the claim, it was denied, meaning it would be almost $2k for me to pay out of pocket for the tires to be replaced. I called Carvana again and it was explained to me that Carvana policy says that off-brand and non-run-flat tires on a car that came with them aren’t a problem by policy as long as the tire size and wear is correct. They finally did agree that the back tires were wrong, but insisted that we only go to an “in-network” tire shop like a Firestone or Tire Barn for the work, which didn’t make much sense after Mercedes themselves had already told us what was needed. After over two hours on the phone with Carvana in this call alone, we were offered again, nowhere near the $2k it would take to get proper tires on the car, but another courtesy credit of $500.

At this point, I’ve spent over four hours on the phone with Carvana in no fewer than five separate calls with support people who were kind, skilled, and understanding—and completely unyielding in the face of policy.

The car was a hard-to-find model and color, and aside from the issues mentioned here is in great shape, so I chose not to return the car, but I would warn anyone purchasing from Carvana to stop the process or refuse the car at the first sign of undocumented cosmetic damage.

This situation is going to end up costing almost $5k out-of-pocket (less the $750 in “courtesy credits”) just to bring the car to manufacturer safety standards and to repair the undisclosed paint damage.

Here’s the bottom line: Carvana’s process and policies push you toward accepting a damaged car with things like nonrefundable shipping fees, and they allow the hiding of extensive damage as “wear and tear” if it’s not easily photographed. Would not recommend.

September 3, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

We’re truly sorry this experience was so frustrating, especially after the time and effort you put into getting answers and trying to find a resolution. We know that doesn’t take away from the disappointment of receiving a vehicle with concerns you didn’t feel were adequately represented. We do our best to document as much as possible and make noticeable imperfections visible through the 360° photos and condition section, but we’re a fully online retailer selling previously owned vehicles, and we recognize that doesn’t make your experience any less frustrating. For mechanical concerns, aftermarket parts or changes from manufacturer specifications can affect coverage, but safety-related concerns are important and can be submitted for review so the appropriate warranty provider can determine the next steps. We appreciate you choosing Carvana and sharing this feedback, and we’re sorry we fell short of the experience you deserved. If there’s anything further we can assist with, we remain available at 800-333-4554.

Rated 1 out of 5 stars

Same situation, different treatment. Not Ok.

I sold my small SUV and was given a pickup time of Wednesday morning between 8-11. Wednesday morning at 6:30, I got a text saying my pickup had been rescheduled for the following Monday between 8-11. Ok, annoying but not a real inconvenience since I wasn't working. Monday at 7:00 am, I get a message that my pickup had been rescheduled for Tuesday between 11am-2pm. Now, I have to take off work to accommodate this 2nd change that I had nothing to do with. After two separate phone calls and spending over 40 minutes on hold waiting for a "manager," I was given a partial refund of my pickup fee. Then, in talking about it with my husband, I come to find out that HIS pickup fee for our other small SUV in May was $200 in total, the amount I was offered in refund. Same size vehicle, exact same pickup location and my pickup fee is MORE THAN 3 TIMES what it was 3 months ago. AND I have been rescheduled twice. So what is different? Is it because I am a woman?

September 7, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

We completely understand why this experience was frustrating, especially after having your pickup rescheduled twice and then learning that a previous pickup had a different fee. Pickup pricing can vary from one transaction to another based on a number of factors, so we understand why the difference would raise questions. Regardless, having your plans disrupted twice is not the experience we want for our customers, and we’re sorry for the inconvenience and frustration this caused.

Rated 3 out of 5 stars

I put my 2023 Subaru and didn’t put in…

I put my 2023 Subaru and didn’t put in what I owed at the time to see what I would get for the car. It quoted me $25000. I was happy with this since I looked up my amount owed and it was $23288 approximate. I chatted with the online chat option and told them and they said I had to re enter my payoff and start over. I did this and my offer from the day before was changed to my payoff and I pay $240 ish to them. I went ahead and did the deal because I’m moving and I needed to sell my vehicles. I put in my 2021 Toyota 4x4 truck and they quoted me $27000 I didn’t owe on this one and this price suited me and I received my funds as planned for my truck and I was happy with this one. I don’t understand how my car was worth less the next day and why my quote of only one day old, which was still valid was changed? This was my very first time trying the app and service. I was impressed with the pickup process and the people that came to get my vehicles, Vern and Tamera, I believe were very professional, quick and very courteous and I was pleased with this part.
I got the response below but my $25000 offer was good until September 9th until I submitted my pay off information and today is Sunday the 6th and I have a photo with my $25000 offer showing good until September 9th? Doesn’t add up for the little guy? But your response is noted.
Sincerely,
Jeff Smith
803-397-3819

September 2, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

Thank you for sharing your experience and for the kind words about Vern and Tamera. We’re glad the pickup process went smoothly. We understand how frustrating it must have been to see your Subaru offer change so quickly, especially when you were relying on the original quote. Vehicle offers can update based on real-time market demand and other appraisal details, including the payoff information entered, which is most likely why your offer changed. We appreciate you giving us the opportunity to purchase both vehicles, and we’re grateful for your feedback.

Advertisement
Rated 2 out of 5 stars

I originally wrote a good review for…

I originally wrote a good review for Carvana because of the ease of purchase and pickup, but now things have gone south. I was unable to get my new Tacoma an inspection within the 7 day window because I picked up the car right before the July 4th holiday weekend, so I took. It in the following week. I was told that the catalytic converter was basically being held together by " bubble gum" and that the truck never should have been sold in that condition( not sure what their 150 point inspection actually checks for!). Okay- so I call Caravana and they put me in touch with Silver Rock. Great. I am told I can open the claim and will be covered. I decide to go to a local shop because it's right down the street and I am totally willing to pay the deductible for an out of network mechanic. So this brings us to Mid July....since then, I have been on the phone numerous times with silver rock trying to get the claim straightened out and put into effect, and the mechanic has been on the phone with silver rock trying to get the claim started. My mechanic sent in photographs and all the documentation three times to Silver Rock and Silver Rock said each time they didn't get it. We've been on the phone with them at least three times a week for the past 3 weeks and we're just getting the runaround. I am willing to bet they are trying to stall so that my warranty runs out. Horrible company with horrible customer service. And now I'm worried that even if the claim does go through my mechanic won't get paid and I'm timely manner. I don't even know what to do. I've left a review on Silver Rock site as well but I think people who are purchasing cars from carvana should also know about their warranty company and I think carvana should really reconsider who they do business with. This is been a nightmare. Iam a school teacher who doesn't make a whole lot of money and now I have to pay almost $5,000 for major repairs that had nothing to do with my driving the vehicle, since I only drove it for one week!!

NOTE: FINALLY got the claim approved late this afternoon. A very stressful experience.

September 2, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

Thank you for choosing Carvana and for taking the time to share this feedback. We’re truly sorry to hear how difficult this experience has been, especially after such a positive start with your purchase. We understand how frustrating it must be to spend weeks trying to get a warranty claim moving while also facing a significant repair. While our ability to assist with the warranty claim itself can be limited, we absolutely want to help where we can and don’t want you to feel like you’re being passed from team to team. We’ll also make sure your feedback regarding your experience with the warranty provider is taken into consideration. Our team remains available to review what’s happening and see where we may be able to assist. You’re also welcome to send us a DM through our social channels so we can take a closer look.

Rated 5 out of 5 stars

Truly impressed with Carvana!

I will never sell a car outright to anyone else, ever again, so long as Carvana keeps up with reasonable offers and a seamless selling process! I am still a bit in “awe” of how easy it was to sell using this business. I do wish I would have not been so OCD with my car’s details because I was informed at pickup that I really didn’t need to say that my car had seat stains (they were very light, but there) or that it had scuffs and scratches on the outside (they had been touched up, but you could still tell they were there at some point). I sort of feel like I might’ve lost some money by being TOO honest. The only thing that may be better would be allowing alterations like that at pickup. It’s hard to know just how critical the grading process is until you actually “know”. But I absolutely will sell to Carvana again in the future!

September 1, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

Thank you for sharing such a thoughtful review! We’re so glad the selling process was easy and seamless for you. We truly appreciate your trust in Carvana and look forward to helping you again whenever you’re ready for your next sale!

Rated 5 out of 5 stars

Highest offer and simply sale

Highest offer and simply sale! Gave me their offer price upon pickup and deposit was made next day into bank account!

Would definitely use again!

September 1, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

That’s what we like to hear! We’re happy everything came together smoothly and that you felt good about the experience. Thanks for choosing Carvana, James!

Rated 4 out of 5 stars

The process of selling my car was fair and easy but be aware of drop off locations and pickup fees

The process of selling my car was really straight forward and easy. They offered a fair price. However, when it came time to turn it in, I was told the nearest place to me was 2 hours away! They could pick up the car at the cost of $150.00. I chose for them to come and get it because it was “so far away”. When the driver called me at 7:45 am to let me he would be about 15 minutes away, I asked are you coming from the facility they had told me the day before and he said no the drop off location was only 15 minutes away. Needless to say, I was not happy that they charged me $150 for a 15 minute drive. I would have delivered it myself and not pay a fee. I felt duped!

September 1, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

Hello, thank you for sharing your experience with us. I'm glad to hear the selling process was smooth and that you received a fair offer. However, I’m truly sorry about the confusion regarding the pick-up location and the fee you incurred. Your feedback is valuable, and we'll use it to ensure better clarity in the future. If there's anything else you'd like to discuss, we're here to help.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Fair price and fast

Fair price and fast. Pickup driver was very efficient and friendly

September 1, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

Thank you, Frank! We’re glad everything came together so smoothly and that our pickup team made a great impression. We appreciate you choosing Carvana and taking the time to share your experience.

Rated 1 out of 5 stars

Worst purchase I’ve ever made.

Worst purchase I’ve ever made.
They tell you that you only need a certain down payment just to get your attention and make you complete the purchase. Then, after you’ve already made the purchase and submitted your documents, they suddenly tell you that your credit has changed and ask for an additional down payment.
They also advertise next-day delivery, but after you submit all your documents, they pushed my delivery date 7 days out. After the 7 days waiting, got another email asking for 7 more days. Completely unacceptable and dishonest! The car is mostly likely broken, and I'll probably have to return within 7 days, of course they will charge me a delivery fee
They simply don’t stick to what they promise. If you’re in a rush or actually need a vehicle by a specific date, I would strongly recommend looking elsewhere.
I ended up finding Flexcar to be a much easier option. You can get newer cars, the process is simple, and you have the flexibility to swap cars when you need to.
Very disappointed with this experience.

August 24, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

We’re sorry this experience left you so disappointed. We understand how frustrating changes to financing terms and delivery timing can be, and we appreciate you sharing your concerns. We also want to clarify that the initial terms shown online can change once the required information is submitted and reviewed. Final terms are based on factors including credit, income, and the vehicle selected, and the displayed down payment may update accordingly. We also understand the frustration around the delivery timeline. Some vehicles require additional shipping time when they are located outside the customer’s local area, and our available delivery appointments are live and can fill quickly. We’re always working to make sure our messaging reflects those timelines as clearly and accurately as possible. We’re sorry this experience did not meet your expectations. Your feedback will be taken into consideration, and we’re available through DM on Facebook, Instagram, or X should you need any further assistance. For eligible vehicle concerns that are documented under our limited warranty and result in a return, a shipping fee may be refundable. Please note that shipping and delivery fees are separate charges.

Rated 5 out of 5 stars

Everything was Easy

Everything was quick, transparent, and easy to deal with from quotes, to pickup, and payment.

August 29, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

That's exactly what we're going for! Thanks so much for the kind words and for choosing Carvana!

Rated 3 out of 5 stars

The assessment for my car sale was easy…pick up not so much

The assessment for my car sale was easy and quick. I filled out the vehicle info, sent in the odometer reading and got my offer quickly. I felt the price they offered me was fair. It took 2 days for the official offer, and when I was able to book my pickup appointment. I was shocked that I was charge $690 for a pickup... I could have refused it but we were into the process and had removed our local listings for the vehicle. I was disappointed that it was never disclosed earlier in the process they would charge me that much for a pickup.
I scheduled the pickup for the next week, I took the afternoon off from work to bring the vehicle to a place it could be towed away (the car was being kept on street parking). The day of pickup I was told the car was not being picked up, someone came and did the inspection and put a lockbox on it and said it had to be kept on private property (driveway) until a tow truck came. This car sat there for more than 48 hours, unable to be moved because they took the keys and blocking the driveway.

August 28, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

Hi Amanda. I'm glad you found the assessment quick and fair, but I'm sorry about the pickup charge surprise and the mix-up on the day. It sounds frustrating to deal with those unexpected bumps. Your feedback is super helpful for us to improve. Thank you for sharing your experience!

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Don’t waste your time, they sell cars with issues they know are there

Honestly I had high hopes but after multiple issues and conflicting information I’m glad I decided to return. We originally purchased a jeep renegade, pickup was a breeze however the car spent 5 of the 7 days we had for a return at the body shop. There was a laundry list of things wrong including an engine oil leak they couldn’t find and a BENT FRAME. I only found out about these issues because I utilize a parking garage at work and had a grinding sound when making a sharp left turn in the garage. They praise themselves in their inspection process, how did they miss a completely crumpled frame?!? We decided to give it another shot and I called to exchange for a different car. I set my pickup/exchange date, filled out everything and my date was moved without notice not once, but twice. When I called to let them know I wasn’t able to make the “new” date due to a previous or scheduled engagement I was told “I don’t know what to tell you those are the times and I can’t change them” and they also said “we don’t have any times sooner”. I asked to cancel and I would return the jeep and get my deposit back. I was told I could return the jeep the next day…so much for not having anyone available to help me sooner. I was transferred to several different people before finally getting a result, and was told there was no delay/reason the new car was moved but still couldn’t get it any sooner. When we returned the jeep they stuck stickers in the windows and posted it for sale again the same day, even after being notified multiple times with photo evidence of the issues.

August 24, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

We’re so sorry to hear about your experience, Brittany. This isn’t the level of service or vehicle quality we strive to provide, and we completely understand your frustration. We’d like to look into what happened. Please send us a DM with the email address associated with your Carvana account so we can provide more clarity and discuss this further.

Rated 5 out of 5 stars

This was a very easy transition for me…

This was a very easy transition for me selling my car to Carvana. They made everything smooth sailing all the way. Of course I had several questions, especially regarding the DMV, but again, they answered promptly. The only thing that surprised me was having to pay $250 for car pickup. Yes, I was offered to drive my car 73 miles for drop off at no cost to me but I cannot drive that far.
All and all I still give Carvana 5 stars! Thank you.

August 26, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

Thank you for the thoughtful feedback, Tee! We’re happy our team could make the process smooth and answer your DMV questions promptly. We appreciate you choosing Carvana despite the pickup fee, and we hope to see you again!

Rated 5 out of 5 stars

Fast and fair

The offer I received was thousands higher than the four other dealerships I contacted. The entire process was simple and easy with payment in my account the very next day after pickup.

August 25, 2026
Unprompted review
Carvana logo

Reply from Carvana

Thank you, Wendy! We’re glad our offer stood out and that your sale was simple, seamless, and paid quickly. That's exactly what we aim for!

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look