CBD Bud Shop Reviews 

230
•
TrustScore 5 out of 5

4.9

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 5 out of 5 stars

Recently, I suffered a severely fractured arm & elbow; it required 6 hours of surgery to repair the damage. As I soon as the exterior wound healed I began to use ‘CBD Freeze’ in its roll-on form. T... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

So I received the Delta 8 Gummies today. Was skeptical because I ordered ‘Runtz’ Gummies from Herbalisttea and did not feel a thing, not even relaxed. So, I took x2 Gummies (20MG) and honestly aft... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Excellent company & services. Always reliable even if something goes wrong with royal mail they sort it out immediately & always looks after the customer. Like I have said before I will not go to any... See more

Rated 5 out of 5 stars

Having used the same supplier for my Cbd flowers , I was very sceptical about using another company but seeing as these guys are cheaper I thought I'd give them a go. I purchased the Gelato and got... See more

Company details

  1. Hobby Store

Written by the company

Fast delivery form the UK's original CBD bud shop since 2018. Premium hemp tea flower, natural CBD products and cannabinoid extracts from established, certified, UK legal European sources. Organically cultivated and UK lab tested, with 24 hour Tracked postage free. Premium UK CBD hemp flower and CBD flowers, extracts, dabs, shatters, CBD hash, and more. Gummies and other edibles, CBD Oils, capsules and drinks!


Contact info

4.9

Excellent

TrustScore 5 out of 5

230 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.9

All reviews

(230)

17 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 5 out of 5 stars

High quality

High quality, diverse range of products and the suppliers are great to deal with. Would recommend 👍🏻

October 8, 2024
Unprompted review
CBD Bud Shop logo

Reply from CBD Bud Shop

Thanks Janelle, appreciate that- we try and keep as broad a range of premium varieties as possible, outdoor, greenhouse and indoor- nice to hear this!

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Excellent Service!

Fantastic, well informed customer service. Great products received very quickly. Particularly impressed with the high quality Teas on offer. Highly recommend :)

September 28, 2024
Unprompted review
CBD Bud Shop logo

Reply from CBD Bud Shop

Thank you so much for your kind review! It means a lot to us.

Rated 5 out of 5 stars

Very satisfied

I’m really satisfied with my experience! The delivery was super fast, and their customer service is excellent. You can tell they genuinely care about their customers. I’ll definitely be ordering from them again!

September 19, 2024
Unprompted review
CBD Bud Shop logo

Reply from CBD Bud Shop

Thank you Giulia, we hope you enjoyed our products!

Rated 5 out of 5 stars

The best cbd flower by far.

The best cbd flower by far. Very aromatic and smooth. I've tried cbd bud from a number of stores. I can honestly say the quality of cbd from the cbd bud shop has been the best.

September 8, 2024
Unprompted review
CBD Bud Shop logo

Reply from CBD Bud Shop

Thank you Nicolas,
We really appreciate your feedback and support!

Kind regards,
CBD Bud Shop

Rated 4 out of 5 stars

Great product

Had some problems at the beginning but quickly got sorted great product.

September 26, 2023
Unprompted review
CBD Bud Shop logo

Reply from CBD Bud Shop

Hi Derek, please accept my apologies for your poor experience so far. I can assure you this does not reflect our usual level of service, customer experience is my top priority and I apologise that you feel let down at the moment. If you can please check your emails when you have some time I have responded to you this morning. Kind Regards, Will @ CBDBudShop

Hi Derek,

Could you please consider updating this review, I believe I have resolved the issue you had and provided and explanation. As a small family run business, these reviews can very damaging to our reputation that we worked hard to build up over the last 5 years. Many thanks, Will

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

No delivery

Ordered over a week ago, still haven’t received my item. On the website it says delivery time is 1-3 days.
I have tried to contact customer service a couple of times via email but had no reply. Not filled with confidence I will receive my parcel or get any response so I can arrange a refund.

September 1, 2023
Unprompted review
CBD Bud Shop logo

Reply from CBD Bud Shop

Hi, I believe this has been reslolved though I can not confirm due to lack of order number. I'd really appreciate it if you could please update your review to reflect the resolution, or if you can please contact me asap if you feel the issue is still not resolved I'd be happy to help you.

Rated 1 out of 5 stars

Product gone off

I bought two begs of black mamba ashish, 28g each, both gone off. Dried out, no smell or flavour. I emailed the costumer service two times with no response. Bad product, I'm not going to use this website anymore.

May 5, 2023
Unprompted review
CBD Bud Shop logo

Reply from CBD Bud Shop

Hi Marcello, Thank you for your order and I’m sorry to hear that you did not enjoy the black mamba hash. We have a wide variety of other CBD Hash that may be more suited to your personal preference. If you can please maybe check your junk mail, you should see that I have got back to you with a resolution via email. I will also forward the email again now for you. Thanks, Will @CBDBudShop

Rated 1 out of 5 stars

P&P over £15

Just ordered charms £2.00+
But postage is over £15
From Ireland???
Didn't see P&P charge til too late.
Will try to cancel order!!!

April 1, 2023
Unprompted review
CBD Bud Shop logo

Reply from CBD Bud Shop

Hi Julie, I'm sorry you have us mixed up with another website. We do not sell charms and we also do not charge £15 for shipping. I'd really appreciate it if you can remove this review from our trustpilot page when you get the chance. Thank you, Will @ CBDBudShop

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

2nd time review again gone off cbd…

2nd time review again gone off cbd brown with mold and rotten now no one replying sent pictures no reply customer service I kept proof just been messed about again wow am not trying to take advantage this product was dark brown with mold on it I am not making up any thing on here if the product is no good i would of been happy to say so 100% stop bullying me about reporting me I know wen product is not fit to use seem to have had this twice with your company as I was saying on my previous reviews I showed you proof and replayed this is ok to use and left me hanging on antill now over a month later wen u know your products will be fresh looking as it 4.20 tomorrow wat a load rubbish I feal hurt and disappointed 😞

March 29, 2023
Unprompted review
CBD Bud Shop logo

Reply from CBD Bud Shop

Hi Chris, Thank you for taking the time to leave a review. We received an initial complain about your order being too dry, so as a goodwill gesture we sent you a new order from our brand new stock. I received an email shortly after you received the new order complaining of mould and you included some pictures. The new stock you received was as fresh as it gets and not mouldy at all, and your own pictures confirm this, I can only assume that you are trying to take advantage of our good nature in an attempt to get more free products. I will be reporting this review and your other review to trustpilot as neither of them reflect a genuine experience.

Rated 5 out of 5 stars

having tried hemp for many years I…

having tried hemp for many years I would say that this is another good experience a company I trust and have bought before I would recommend definitely .it is better than just tobacco on its own,. not as good as some cannabis but BETTER than nothing and is a taste I can give the thumbs up to.definitely relieves a bit of stress for me personally
order# 11495

February 13, 2023
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I paid for next day delivery however it…

I paid for next day delivery however it didn’t come the next day I was then told it would be refunded however I paid via crypto and I haven’t received anything and the only way to contact the customer service is via trust pilot because they don’t reply via email dissapointed!

March 5, 2023
Unprompted review
CBD Bud Shop logo

Reply from CBD Bud Shop

Hi Yusuf, please stop including false accusations in your reviews. I have replied to your emails and also have a direct customer service number that you can call as well if you still need help with something more urgent. Trustpilot should not be used as a method of contact, please check your spam/junk mail before accusing us not replying. We work so hard to look after our customers and unfortunately we can’t please everyone but their is no need for such dis-respect given the efforts we put in to helping our customers, the rest of our reviews are a testament to the fact that we go way above and beyond for our amazing customers.

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Great operation and product

I must say I'm very impressed with cbd budshops service.all the products they sell are of the highest quality and taste great. They are also very reliable and prompt when it comes to delivery.ive been using them regularly for months now and havnt had any problems whatsoever.highly recommend
Order #11488

February 28, 2023
Unprompted review
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

I have bought CBD products from this…

I have bought CBD products from this shop before, and it has helped with my back pain, which is getting worse, I have been bounced off lots of different pain relief medical, mostly opiate based. And have had trouble getting off of them. CBD is the future of pain relief. I just wish I could afford more, but I'm living on benefits because of my disability and can't always afford them in the cost of living crisis we are currently in.
Thank you CBD bud shop. You provide a fantastic service, and I wish you all the best in the future.

February 27, 2023
Unprompted review

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look