While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

Subscribed to top-tier model's SC through Fancentro at her request. There was limited content and the advertising for her 'fleshlight' product began on first day. Immediately after ad the 'chat' se... See more

Rated 1 out of 5 stars

Called to have a transaction on a CLOSED/DELEATED ACCOUNT rectified, still nobody has contacted me. Centrobill can certainly respond to reviews posted on this website, but cant handle the business of... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Managed to track back some fraudulent transactions back to centrobill. Contacted them to advise and request my money be refunded and their response is all sales are final! Absolute joke. Avoid at... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

All I can say is be very careful buying anything from them they operate outside the United States that's why most of the banking systems decline your transactions. If I recall I believe they're out... See more

Company details

  1. e-Commerce Solution Provider
  2. Business to Business Service

Information provided by various external sources

Before posting a review make sure you tried to get in touch with our customer support team using our website https://centrobill.com . Always quote order number and customer support ticket number in your review.


Contact info

1.2

Bad

TrustScore 1 out of 5

274 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Hasn’t replied to negative reviews

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 4 out of 5 stars

Not a scam

While they are a fine-print subscription service, I think the ease of access and UI, along with generally more clear subscription services/ charges than most anywhere else, I think this company is doing a great job at what they do. Unfortunately the reoccurring charges for some items were a bit too pricey for my longterm but I still enjoyed the service provided. I hope that my unsubscribed account doesnt charge me, as it is my understanding the first charge was for the following months and I had unsubscribed during that time.

In all, pending a fraudulent charge this next month occurring or not, top notch for the industry they represent. Great job😁!

October 20, 2019
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Still waiting for my refund

Still waiting for my refund. Cancelled my membership but they still haven’t refunded me. They are a joke

October 18, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Hi Ryan,

You canceled your membership using our self-care website, but why did not you apply for a refund if you wanted your money back?
Anyway, your payment has now been refunded. Thanks for your review.

Regards,
Centrobill Team

Rated 5 out of 5 stars

I was planning to purchase an xtube…

I was planning to purchase an xtube video for 24 hours but then I saw this site, trustpilot, where centrobill gets a lot of negative reviews. And now I am having second thoughts on paying through centrobill, fearing that I might be charged more than what I purchase. Perhaps the centrobill team would be so kind as to shed some light on why they get a lot of negative reviews from people claiming that they have been charged for stuff they didn't purchase. An explanation would be appreciated. Thanks.

October 10, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Hi Chokee,

Thanks for your review.
Paypal, Apple, Fexed or United have lots of negative reviews too, and it does not mean that they're bad companies. It's simply because happy customers do not bother to leave reviews.

Regards,
Centrobill Team

Rated 2 out of 5 stars

Did the free trial bank says was…

Did the free trial bank says was charged 0$ but tried to do free trial with influencer also did not work. Asked for refund but my email was not being accepted. Will like refund if card is charged because i tried canceling just a few hours after I signed up with fancentro

October 6, 2019
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Do not buy Kallie Marie’s account, please credit my account!

Update: Fancentro was extremely helpful in my situation and understood what I was dealing with. I honestly thought I was going to have to put up a fight or go through the ringer because of all these bad reviews. Note: READ THE TERMS BEFORE YOU BUY. The terms and agreement on their website has all the information before you buy an account. It’ll list out the procedures for refunds, what qualifies as a refund, etc, read the document before you buy!!! Most everyone that left a bad review here, it was their fault. It is not Fancentro’s fault that you put in the wrong email and then made a payment on that wrong email. You should always verify your account details before you buy. Also stop blaming Fancentro for charging for free trials. Every single free trial states the date you can cancel before you are charged for that monthly fee. If you do actually cancel before that date and notice that the funds isn’t in your account, it’s not because Fancentro charged you illegally it’s because your bank or credit card is holding those funds for confirmation and it takes awhile for banks to disburse those back into your account. Banks are slow, I would know because I worked at one. And if you forget you have a free trial and try to cancel after the date specified, YOU ARE RESPONSIBLE. YOU KNEW THE TERMS AND YOU FORGOT, STOP TRYING TO BLAME FANCENTRO FOR YOUR NEGLIGENCE. Because you just want a refund. Do your research before you post a bad review or send an email to them and threaten to take them to court because they’ve got all their bases covered and all the legalities. At the end of the day, they don’t have to be accommodating if you’re rude about it but still have tried to help when people lie or are rude to them. Realize that there’s an actual human being working these complaints and emails. We all have empathy, they’re not getting paid to do this job to screw people over. They want to help out as best as they can but you have to realize that there are certain rules and procedures that they must follow no matter what. So don’t be a jerk to them because you want your money back, that’s not going to solve anything and they will be less inclined to help. This is actually the only good review I can see for a long period of time, but you guys deserve more good reviews. All these people that are in fault are trying to ruin a businesses reputation because they wanna be cheap and petty.

* Original *
Bought a premium account deal, didn’t get what I paid for, says she posts new shows every day but didn’t. Group premium didn’t post two new shows every day like it said. Supposed to get a 30+ multi girl Dropbox but didn’t. Messaged one of her friends to get everything, was helped out by the friend. Then received a message from Kallie saying that I’m spreading false rumors, that I’m immature and her account is only for 18+, and that she was going to delete me from everything. She blamed fancentro for adding 4,000 new accounts and that’s the reason she’s not doing what you paid for. She doesn’t value her members and doesn’t like doing premium anymore (actual statement about the premium and have a screenshot.) I just wanted a more personalized experience with the owner I buy from and I’ve never had an issue with fancentro in the past. I’ve emailed them multiple times but haven’t gotten a response yet but I’m giving them the benefit of the doubt since this is a weird situation. I would just like a credit to my account so I can use that money I paid for Kallie’s account, on someone that values their members and will give them a personal experience that they paid for. I just hope Kallie realizes what she’s doing and changes, or decides to step down from premium.

September 27, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Hi Zbox,

Thanks for your review. Feedback like yours is very valuable for us.
In the meantime, we have refunded your payment. Hope to have you back again soon.

Regards,
Centrobill Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I can't get my refund but i just cancel…

I can't get my refund but i just cancel my subscription before the 3 days trial. Centrobill said it is a free trial for 3 days, then i start my free trial last night and i cancel it afterwards that time only. but after they got my credits it is supposed to be refunded like every free trial scenarios but i get no refunds. Pls help.

September 25, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Hi Ferdie Carlos,

The order number provided by you does not exist.
We have tried to contact you for the second time now. Please reply and let us help you.

Regards,
Centrobill Team

Rated 3 out of 5 stars

AMOUNT WRONGLY CHARGED FOR FREE TRAIL PERIOD

FREE TRAIL PERIOD
I HAD SUBSCRIBED FOR A FREE TRAIL PERIOD USING MY DEBIT CARD AND TWO AMOUNT Of USD 29.99, I.E USD 59.98 WAS DEDUCTED FROM MY BANK ACCOUNT, AND I HAVE NOW CANCELLED THE SUBSCRIPTION WITHIN THE TRAIL PERIOD... NOW I HAVE NOT RECIEVED ANY REFUND FOR THE TRANSACTION... KINDLY PLEASE INFORM ME THE REASON FOR THE SAME...

September 25, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Hi Ankit,

We do not charge for free trial subscriptions, but rather instruct your bank to reserve an amount on your card. Since both your trials were canceled on time, we immediately instructed your bank to release the amounts held.
That was on September 21st, we have a solid trace of these requests at our acquiring bank and can provide proof upon request. Please kindly call your bank and ask them about these two authorizations. Based on how your bank's statement works, there may be no new "refund" transactions shown but rather just the authorizations are canceled.

Regards,
Centrobill Team

Rated 4 out of 5 stars

I need to know urgently

I need to know urgently if I have any membership with centrobill, since you try to subscribe to a service from you but my card was rejected, the money charged for the attempt was automatically returned but I want to know if I subscribed to something that can take my money away automatically when I click on my bank accounts. Thank you Contact Cristian jeredy @gmail.com

September 24, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Hi Jeredy,

You were not charged, and therefore you have no active membership.
Also please consider removing your email from the public.

Regards,
Centrobill Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Feeling robbed

Hi i have subcribed to an profile 11 days ago and have not been given excess as promised on within 48 hours on your website.I want a refund please as I feel scammed

September 24, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Hi Brent,

We are very sorry for this inconvenience. A full refund has been issued back to your visa card.

Regards,
Centrobill Team

Rated 1 out of 5 stars

Still waiting... would like a refund

I subscribed to a premium snap over 4 days ago now. The ‘influencer’ states to allow them 48 hours to add you back so that we can view the content. This has not happened, and I am still waiting. This has completely put me off and I no longer wish to be subscribed and would like a refund please. Especially seeing as I have seen 0 content. Very disappointed

September 20, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Dear T,

Thanks for your review.
As per our records, you've been granted access to the service shortly after the registration. Either a technical glitch has occurred, or you mistyped some information during checkout. We sincerely apologize for this inconvenience and hope to see you as our customer again.

As per your request, we have now proceeded with a full refund.

Regards,
Centrobill Team

Rated 1 out of 5 stars

Absolute trash.

Only got 1 star because I couldn’t give 0... purchased a FREE trial and I was charged for a membership. Went to cancel my membership and it tells me that I’m not using the correct email when I was looking at the damn account with the email in front of me... very displeased. Also did not receive ANY sort of content because it said it was never charged... bank account says otherwise. Probably taking this to court. Absolutely ridiculous

September 20, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Dear Bruce Preston White,

What you described looks like as if you've mistyped your email address during the checkout, and now unable to log into our self-care website. We have sent you a message, please kindly check and reply.

Also please note that we do not charge for free trial subscriptions, but rather instruct your bank to reserve an amount on your card. If you cancel your trial access, that amount will be released automatically.

Regards,
Centrobill Team

Rated 3 out of 5 stars

I've bought a premium snapchat almost 3…

I've bought a premium snapchat almost 3 days ago. Haven't got the deals I paid for which included snapchat premium groups and Dropboxes. I contacted support yesterday got one response and none after that. Please can I get some assistance.

September 20, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Hi Gin,

Thanks for your review.
We've sent you a message internally to figure out some details. Please kindly reply, and we will make sure your inquiry is taken care of asap.

Regards,
Centrobill Team

Advertisement
Rated 3 out of 5 stars

Facecentro refund?

I was using facecentro and was told one price to be paid and was charged for an entirely different price. I immediately cancelled my subscription and attempted to contact centrobill support and have yet to hear from them about my refund for the incorrect charge...

September 19, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Hi Pierre,

We have sent you a private message here to confirm some details.

Regards,
Centrobill Team

Rated 1 out of 5 stars

i was going to purchase something

i was going to purchase something very small on Xtube, it was supposed to be a 1-time 99c fee...i got to the next page, they wanted $2.95 in x-tube money to be purchased....it wouldn't let me do my 1 time 99c purchase....then they tried to suck an extra $1 out of me, for 1 day, then after that, $29.95/month for recurring membership....so i looked for terms of service & terms of use for Centrobill, & i couldn't find anywhere where i could actually connect to a human being by phone or internet chat......searched all over , as far as i knew to search, even looking for a sister company, that might have a number, and of course, nothing...no phone number or even a link to a customer service representative chat....after that, i dug up reviews from trustpilot & saw NUMEROUS bad reviews of the company....i read them to see what the arguments were about..and each time Centrobill argues, with grievous pettiness, with their PAYING customer(s)....and provokes them usually further then how already or annoyed they already are.....instead of actually aiding them in CIVILLY fixing their issue...i'm sorry, but i won't be doing any business with Centrobill.....isn't it nice how you diverted from fixing any problems that exist, but rather, shifting the blame to me and calling me BAD.......sad way to deal.....not civil at all..o & by the way, for all of you reading the reviews, if you look at the top of the page, you'll see there's a chart for ALL THE REVIEWS & averaged out, 64% of the reviews are bad & 12% are poor.....great & excellent ratings speak for themselves....quite low really, to be honest...you know Centrobill, NUMBERS DON'T LIE!

September 17, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Dear Lee,

Thanks for your review. Trustpilot is a place where customers (and not customers, like you) mainly come to leave their BAD reviews. You are yourself a proof.
We are not facilitating our customers to leave good reviews for us, nor paying for the reviews. We are open to the feedback of any kind, either positive or negative, and use it to improve our business.

Regards,
Centrobill Team

Rated 2 out of 5 stars

i cant cancel my Membership on…

i cant cancel my Membership on hentai.xxx
please help me

September 16, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Hi Sura22,

We have sent you a message and asked for some other details in order to locate your membership.
Or you can follow the instructions here: https://centrohelp.com/v2/faq#cancel

Regards,
Centrobill Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

This site is a sham...

This site is a sham...purchased a $85 tier package from this Olivia “influencer”. After 4 days she gave me access to her snap chat (that was $45 for access) but never sent the 85 videos and photos that were to come with the purchase. Tried canceling the purchase within a few days of purchase, as I knew it was a scam. Snap stories were just replayed from memories. Never got the 85 videos (17 days later now) customer support said she fulfilled her obligation of the sale. Would not respond after that. Guys, just dispute it with you bank within 6 weeks. Customer service will not refund you if it was a one time purchase, or if the “influencer” does not follow through. Currently just filed a small claims summons and complaint in my local civil court against fancentro, as they were the billing agent for the influencer. I would like court records to show how much of a sham this is. They’re so ignorant they clearly did not see my email signatures showed I was an attorney. Clearly I know my legal rights, I also know how to file complaints and civil actions. Worth the $184 filing fee to have their name now forever documented in the Wisconsin court system as being sued. I have reached out to centro bill customer service. They had issues contacting the seller. Stated because she added me to her snap (though it’s a scam account) she fulfilled her obligation. Even though I purchased 85 videos and never received them. Photo of centro bill description states 85 videos upon purchase. Not 16+ days later. Centro support did not fulfill its fiduciary duty to the consumer.

September 14, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Hi Joshua,

Thanks for your feedback. If there's anything we can do to improve your experience, feel free to reach out to us at support@centrohelp.com.


Regards,
Centrobill Team

Rated 3 out of 5 stars

Honest company

I purchased a membership and immediately noticed it was the wrong site the artist was using and canceled within minutes, i put in to cancel and get a refund and i would just like to know when and if that would happen

September 13, 2019
Unprompted review
Centrobill  logo

Reply from Centrobill

Hi Tre,

We have instructed your bank to credit funds back to your card about an hour ago. In some cases, it shows up instantly, but sometimes it may take a day or two until your bank reflects it in your statement.

Regards,
Centrobill Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look