Jeg fik IKKE hvad jeg bad om
Jeg fik IKKE hvad jeg bad om. Jeg fik tilgengæld iste, men de klippede mit hår ned i det, så det kunne jeg jo ikke drikke. De fjernede ALT mit tekstur og 5 cm for meget af mit pandehår. Nu har jeg intet. Fik ikke engang en fade. Nu står jeg 365kr fattigere med en uacceptabel frisure. Mine venner siger jeg ligner en der lige har fået en omgang leukemia😡 Stemmerne bliver højere for hver dag mit hår ikke gror..
Mors






