While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

See what reviewers are saying

Rated 1 out of 5 stars

I had a worse experience here. They pretend to be a good firm, but they're not because they're only after your money and then refuse to give you back your return. Avoid them at all costs. My decision... See more

Rated 1 out of 5 stars

Cleared both phases successfully ,in funded account i requested payout since 1 month .i tried for atleast my subscription fees for 50000 dollar acc but still waiting for atleast back my subscription f... See more

Rated 1 out of 5 stars

Worst Prop Firm Ever And Bad Experience. There is no payment method option on deifunded account. How to withdraw my funds? Don't waste your time on bullshitt firm. And bogo promo code it's F**kin tr... See more

Rated 3 out of 5 stars

Avoid them like the plague. Initially promising, but too good to be true. I was hustled into dropping 70k with huge returns promised. When it came time to withdraw, no dice. They demanded 5k more, the... See more

Company details

  1. Educational Testing Service

Written by the company

We are passionate traders by nature, and started DeiFunded to discover the best talent in our community. Our evaluations were crafted to to offer a 
transparent, straightforward
pathway to earn as a trader, from any global location.


Contact info

2.1

Poor

TrustScore 2 out of 5

408 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

Waiting for payout my subscription fees n payout since 1 month

Cleared both phases successfully ,in funded account i requested payout since 1 month .i tried for atleast my subscription fees for 50000 dollar acc but still waiting for atleast back my subscription fees.customer support reply very fast everytime .dei funded experience extremely very good so far only point is payout ....whether i will recieve payout ...Deifunded benefits good customer report i mess many times n they replying instantly low subscription fees,very less spreads,sat n sunday crypto trading available ....only payout is waiting....lets see

May 8, 2024
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

The fraud

The fraud. They ban traders and they don’t show discord link so that newbies don’t know they are scammer. They don’t pay for trader, just want to get more and more money

May 6, 2024
Unprompted review
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello Do Nguyen,

Individuals who have been banned have violated our rules. If you feel like someone has been unjustly banned please send us an email to Support@deifunded.com. We are working through our backlog as best as we can.

Rated 1 out of 5 stars

*Support is useless.

*Support is useless.
*They dont pay.
*They make useless excuses to delay your payout.

May 6, 2024
Unprompted review
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello Roberto,

if you have a question around your account, please reach out to the support team. Support@deifunded.com.

Rated 1 out of 5 stars

Avoid this website at all costs

Avoid this website at all costs, v1 platform is slower than a tortoise, i have sent support tickets and pending 2 months and no response at all. Hope I at least help save others from being scammed like me.

May 3, 2024
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Scam

Scam , beware do not buy account here because you will not get paid !

April 29, 2024
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

False breach of funded account

False breach of funded account. No response to queries questioning the decision. Discord link in the website doesn't work. The discord chat is very negative.

support@ deifunded.com is just the website with the email contact that doesn't reply and the broken discord link.

May 1, 2024
Unprompted review
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello Jay,

If you believe your account was falsely failed please open a ticket with support at Support@deifunded.com.

Rated 1 out of 5 stars

Throw the money into a slot machine rather than into this scam company

I requested my payout on 15.03.24. I have mentioned very often by e-mail that it is about time to arrange my payout. 5 times to be exact.

I don't understand what the problem is with just being fair and paying people their payouts.

In every reply from this "company", they tell you to be patient. Patience patience patience. There are many other traders on the Discord server describing the same problem. Some of them have been waiting for their payouts since February.

Under no circumstances should you buy a challenge from this "company".

Unless you like being taken for a ride.

Fundingpips is just as cheap and pays reliably.

NEVER BUY A CHALLENGE FROM DEIFUNDED

April 28, 2024
Unprompted review
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

We apologize for the delay we have been doing our best to work through our backlog of payouts. Additionally our CEO has posted a video of our plan to work through this and get our customers paid out. For specifics on your account, please reach out to email support at Support@deifunded.com.

Rated 1 out of 5 stars

Lack of support

I have now had a support question open for more than 2 weeks with no response at all. It seems, that as soon as I passed my challenge and got a funded account, all communication stopped.
I will strongly recommend everybody to stay away from this prop firm.

April 12, 2024
Unprompted review
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello Lars,

We assure you that we are a legitimate firm and have paid out more than $600,000 to date. We have also begun to work through our backlog of payouts. If you have concerns regarding a specific incident or situation please reach out to us at Support@deifunded.com.

Rated 2 out of 5 stars

No payout, no special offer, no support

Unfortunately, Deifunded didn't solve their problem yet. No KYC and no payout for 4 weeks (probably will be longer). After I pass both evaluation steps, they didn't provide me second free challenge with BOGO50 "special" offer.
Nevertheless, Deifunded do not response on my support requests on their platform and emails.
I'm keep believing that someone will contact with me.

UPD#1: second challenge account received
UPD#2 (19.05.2024): 1.5 months passed since I requested a payout. I didn't receive a response to any support request. @Deifunded support, I understand that probably you prioritized support for clients with bigger income and longer trading history, but you definitely lost my trust.

March 27, 2024
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Oleksandr,

We are terribly sorry for the delays caused by dashboard v1 reviews. We are working as quickly as possible to handle all reviews and payouts. To date we've paid more than $600,000 U.S. and plan to continue processing payouts. We've also added the extra account to your account and apologize for this oversight during our BOGO deal. If you want to discuss this further, please reach out to Support@deifunded.com.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Totally scam

Totally scam, deifunded try to delay all payout to avoid chargeback from the user

March 7, 2024
Unprompted review
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello RP,

We apologize for the delay in processing payouts however we are working as fast as we can through our backlog. Our CEO has also made commitments to honor payouts and so we kindly ask for your patience. For any further questions or concerns regarding your account, please reach out to Support@deifunded.com.

Rated 1 out of 5 stars

Do not trade with this firm

Do not trade with this firm. You will be lucky to get payout after 2 months. I still have not got my payout that was due over a month ago. I don't think I will ever get it they stole my money do not waste your time or energy.

April 22, 2024
Unprompted review
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello Roland,

We ensure you we are doing all we can to address our backlog of payouts. We kindly ask that you give us time to correct this matter as our CEO has already committed to rectifying our delays. For further questions regarding your account, please reach out to Support@deifunded.com.

Rated 5 out of 5 stars

The registration process for a funding…

The registration process for a funding account challenge was seamless and smooth

March 31, 2024
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello Cedrick,

Thank you for the kind feedback we are working around the clock to keep operations moving as smooth as possible. If you have any questions or concerns, please reach out to Support@deifunded.com.

Rated 1 out of 5 stars

Waited for 2 months now for my payout…

Waited for 2 months now for my payout and refund. Discord mods are just saying be patient and joke around. Biggest scam and joke firm in the industry rn

April 20, 2024
Unprompted review
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello Ola,

We apologize for the delay in processing payouts however we are working as fast as we can through our backlog. Our CEO has also made commitments to honor payouts and so we kindly ask for your patience. For any further questions or concerns regarding your account, please reach out to Support@deifunded.com.

Advertisement
Rated 2 out of 5 stars

Not happy

Not happy. Bought multiple accounts when US residents were allowed. There is no official annoucement in their discord or official email or any DeiFunded social platforms that they are stopping US trades from trading on their platform. I bought another account recently and the MT5 challenge account credentials did not work and when I raised discord support ticket that is when I got to know that they are not issuing accounts to US traders. In the ticket they responded with question as to why I bought account when I am trading from USA. Their online website never displayed any warning or any note saying US traders are not allowed. They offered refund as they were unable issue new challenge account. I have been waiting nearly a month for them to start with process of refund request. As of today I am still waiting for the refund to be processed.

Update 5/3/2024:
Thank you. Received refund. I bought multiple accounts and are not usable now. I am one of the OG members in the DeiFunded discord group and rooted for this company based on the prop firm profile and being Australian based. I hope DeiFunded will come out all the issues and be stronger again. Allowing US traders with a new platform solution is still a long way I guess. Good luck.

March 16, 2024
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello Fx,

We apologize for the troubles this has caused you. We looked into the situation and have refunded your account purchase which should return to you in 2-7 business days. If you still face issues, please reach out to us via email at Support@deifunded.com.

Rated 1 out of 5 stars

Breach accounts falsely

Breach accounts falsely, no payout, no live chat agent

March 25, 2024
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello Ageel,

Apologies this has happened however I can assure you that we do not falsely breach accounts. If you were denied a payout, then it was for a justified reason. If you feel like there wasn't an appropriate reason given, please reach out to Support@deifunded.com with your account # and the last correspondence from the team.

Rated 1 out of 5 stars

scam prop firm

March 13, 2024
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello Trivox,

We apologize for you feeling that way however we assure you that we are a legitimate firm and have paid out more than $600,000 to date. We have also begun to work through our backlog of payouts. If you have concerns regarding a specific incident or situation please reach out to us at Support@deifunded.com.

Rated 2 out of 5 stars

Y’all keep sending me email to review…

Y’all keep sending me email to review well there you go! Focus y’all energy on the compliance team to settle payout first

March 25, 2024
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Confidence,

We apologize for the delay in the compliance team reviews, they are working to get through the bag log. Please allow us time to continue this effort and again apologies for the inconvenience.

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Scammers!!!

Scammers!!!

Never got my payout just like everyone else.

March 20, 2024
Unprompted review
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello Dirar,

We assure you are are a proper business and are working through out backlog. As communicated via email and social platforms we are working to clear our backlog as fast as possible and ask for patience during this time. If you have concerns regarding a specific incident or situation please reach out to us at Support@deifunded.com.

Rated 1 out of 5 stars

Just sway away from this prop.

March 1, 2024
Unprompted review
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello North,

We apologize for the experience you have undergone. We are in the process of working through the backlog which will allow operations to run smoother. During this time we ask for your patience and understanding. If you have concerns regarding a specific incident or situation please reach out to us at Support@deifunded.com.

Rated 1 out of 5 stars

Biggest scam Prop firm in the entire prop firm scene

Biggest scam Prop firm in the entire history of prop firms.
Screaming "Scam" from every corner.
Their is no real support, no real payouts.
They fake the payout certificates with Random Names.
Day after day, week after week, promises are made by random supporters/helpers via Discord (which, by the way, is completely dubious). The support/helpers on Discord change nearly every week.

Dont get fooled by this company. They will Rug Pull soon.

April 12, 2024
Unprompted review
DeiFunded logo

Reply from DeiFunded

Hello Gotcha,

We are terribly sorry for the delays caused by dashboard v1 reviews. We are working as quickly as possible to handle all reviews and payouts. To date we've paid more than $600,000 U.S. and plan to continue processing payouts. Our team has experienced changes but the core members in Discord and support still remain. If you have concerns regarding a specific incident or situation please reach out to us at Support@deifunded.com.

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.

Learn more about other kinds of reviews.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look