Mycket dåligt man får inga varor fast…
Mycket dåligt man får inga varor fast man betalar ingen återbetalning heller .de står att varorna är levererade men man får inga varor !! Varken jag eller mina döttrar fått några varor. De står att man kan lita på sidan men nej dom lurar av folk pengar .så inga stjärnor för detta företag dilitea off.








