Alles ging en gaat nog steeds niet…
Alles ging en gaat nog steeds niet goed.
Veranda staat er zo bij dat er nog steeds geen fundering onderstaat,
De schroef in de slaapkamer nog zeer gevaarlijk uitsteekt, de ramen sterk verbogen onder spanning staan.
Met deze man is niet te communiceren.
Ik heb ook een filmpje van hem op instagram en/of op facebook gezien, waar hij een houten veranda van de buren van een klant afkraakt.( Dit doe je niet)
Nu krijgen de reviewers een mail dat hij meer info wil, en wil dus van slechte reviews af.
Op zijn eigen site gaan de slechte reviews er ook af zodat hij 5 sterren houd.
Wees gewaarschuwd.








