Banner for Direct Meds

Direct Meds Reviews 

17,311
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Looking at 12,758 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the staff and customer service agents for being exceptionally patient, kind, and professional when answering questions and guiding them through the entire process. Consumers also appreciate the remarkably prompt responses, helpful communication, and smooth assistance provided throughout their entire journey with the business. However, some reviewers were not happy with the product, mentioning that they received unexpected product formulations compared to their previous providers. Additionally, a few people noted facing communication hurdles, such as delayed replies or experiencing prolonged wait times when seeking support for their inquiries.

What people talk about most

Staff

Customers had positive experiences with staff, frequently highlighting helpful, professional, and warm... See more

Service

Customers consistently note positive experiences with service, highlighting courteous staff, quick responses,... See more

Response time

Reviewers mention positive feedback about response time, frequently expressing satisfaction with immediate... See more

Reviews shaping this summary

Rated 4 out of 5 stars

Coby was very nice and helpful but I had difficulty understanding him. My meds came at room temperature and he assured me they would be fine. I told him my portal was accessible but prompts weren’t wo... See more

Rated 5 out of 5 stars

Sasha made today's experience great! I'd missed an earlier message from y'all regarding my account. When I called back, Sasha was the representative I spoke with. Sasha was very professional, w... See more

Rated 5 out of 5 stars

Michael Spencer was very helpful, he gave me options to my question and explained each option but allowed me to make the choice with no pressure. Keep this young man as his patience was very valuabl... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

My experience talking to customers services was great Claire Leigh palmer, answered all my questions and was able to help me navigate my way through and helped to get my price down. I’ve been with d... See more

Company replied


Company details

  1. Wellness Program
  2. also in
  3. Online Pharmacy
  4. Registered General Nurse
  5. Vitamin and Supplements Store
  6. Weight Loss Service
  7. Wellness Center

Written by the company

Direct Meds is the fastest growing telemedicine company in the US. They have a laser focus on making ordering medications online quick, easy and with upfront pricing. At Direct Meds, our mission is to make high-quality healthcare more accessible, affordable, and convenient. We specialize in personalized telehealth services, connecting patients with licensed medical providers who create customized treatment plans tailored to each individual's health goals. Whether you're seeking support for weight management, wellness, healthy aging, or preventative care, our team is committed to delivering a seamless experience from consultation to ongoing support. We believe healthcare should be straightforward, transparent, and centered around the patient. Our dedicated customer care team works closely with every patient to answer questions, provide guidance throughout treatment, and ensure they have the resources they need to succeed. We are continually striving to improve our services based on patient feedback and remain committed to providing compassionate care with exceptional service every step of the way. At Direct Meds, your health journey is our priority.


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

17K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

At Trustpilot, it's all about human content. This business can also access our AI-assisted response tool which helps them draft replies.

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(17,311)

12,764 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more
semaglutide

Rated 3 out of 5 stars

Scam! Buyer Beware!!!

I received a promotional text for $200 off which brought my price to $97 for the first month. I paid an extra $50 so I could go month-to-month with “no commitment”. I received a 3-month supply instead of one month, so I immediately called customer service. The rep stated I enrolled for THREE months instead of month-to-month! When I try to cancel online, it says in fine print you must enroll for a minimum of three months. This was NO WHERE on the form I originally filled out!!! I would have NEVER signed up for that long since I had already been on the meds through a different company and only wanted to lose 10 more pounds. They also neglected to send the Zofran as promised for nausea which I must take, or I get very sick. I was told the matter was being escalated and I would get a call within 24 hours. She even asked the name of my pharmacy but no response for 3 days. I contacted the company on their website- no response. I called again today only to hear the same story, “I’m sorry, your issue will be escalated”. I told them I would dispute any further charges on my credit card and would contact the BBB as well as the Federal Trade Commission for this bait and switch fraud!!! Thank goodness I screenshot everything for proof! BUYER BEWARE!!!!

Update 4/7/25: Jacqueline (Customer Service Supervisor) reached out to me by phone on Friday and cancelled my 3-month "subscription". She was very pleasant to deal with. She also asked the dr to include the prescription for generic Zofran I was promised so I can continue on schedule with my Semaglutide injection on Wednesday. If you so choose to use Direct Meds, just know this is NOT a month-to-month subscription as portrayed on the $200 off promo text. I am increasing my rating from 1 to 3 stars solely due to the service I received from Jacqueline. The ads need to be clearer and not to mislead for me to give any more stars.

March 24, 2025
Unprompted review
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Dear Nelson,

I am so sorry to hear about your experience. Please know that we continually strive to provide excellent customer service, and I truly regret that we did not meet your expectations.

I would love the opportunity to look into this further and rectify any issues that I can. Please feel free to reach out to me directly, provide me with more information (name and email or order number), and we can work together to find the best possible resolution.

Thank you for your feedback, and I look forward to hearing from you.

I sincerely apologize for not giving my name.

Jacquelyn B
Direct-meds Customer Service Supervisor
833-949-8998
help@direct-meds.com

Rated 3 out of 5 stars

UPDATED: Watch for the old switcharoo on the special

Switched Med providers because they called and were definitely customer forward. They offered the special $199 a month, for Semaglutide, for the rest of the time I was a cutomer with them. Three months went really well, the formula they have for the Semaglutide is pretty awesome. Less headaches, less appetite and cravings with even a smaller dose than before. It came time to renew and with out consultation or even a heads up, they switch me to Trizepitide. I went from paying $199 a month to $399. I attempted to call and email(s), no one would tell me how to stop the Trizepitide and get back on the Semaglutide. I am now at the point where I will have to stop my membership and look for somewhere else to purchase Semaglutide.
Moral of this story, if you take the Sale price, watch for the old switcharoo after three months.
In case Direct-Meds actually reviews these, my reference # for the emails is: 70020

UPDATE: I received calls about the reason this happened and they were able to make it right. They took the time to apologize and said they were going to investigate why this happened and my case 'fell through the cracks'. They were able to refund the over charge and offer me a discount for the next month supply. If no other incidents occur I will raise the rating. Thanks for reading

February 23, 2025
Unprompted review
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Dear F S,

I sincerely apologize for any frustration this issue may have caused. Thank you for providing the reference number — it will help me investigate the matter further. I will be in touch with you soon to ensure we resolve this as quickly as possible.

Sincerely,
Jacquelyn B.
Direct-meds Customer Service Supervisor
833-949-8998
help@direct-meds.com

Rated 1 out of 5 stars

BEWARE!

BEWARE!! Direct Meds tries to scam their customers. I paid for the $199 month special. I was definitely not aware that they enrolled me in a 3-month program for an additional two months at $297 per month. That's a total of $793 for Semaglutide. The vial that came didn't even look like a whole 3-month supply—a total rip-off. Not to mention, I ended up going to the emergency room with severe stomach pain and dehydration from throwing up. I had to stop the medication. All was good after I stopped taking it. The customer service was so bad that I got different resolutions from multiple people, but ultimately, they told me I had to pay the full amount anyway. A nurse even tried to offer me Tirzepatide instead of canceling. I contacted my bank about this deception to get the extra charge of $297 back. Never again!

December 31, 2024
Unprompted review
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Dear Danni,

I sincerely apologize for the miscommunication and any frustration you experienced. We truly value customer feedback and always strive to provide excellent service. I’m also very sorry to hear about the side effects you experienced, but I’m relieved to know you’re doing better.

I would love the opportunity to look into this further and discuss your experience to find the best resolution for you. If you could kindly provide your name and email, I will personally follow up to ensure this is addressed properly.

Please let me know how I can assist you further.

Best regards,

Jacquelyn B.
Direct-meds Customer Service Supervisor
833-949-8998

Rated 3 out of 5 stars

Customer service, kim Reeves🌟🌟🌟🌟

I'm waiting on my medication right now the semaglutide. I've already been on summer gluten through clover meds and I did 3 months and only lost 9 lb so I am praying to God that working with direct meds gives me a better result! My biggest concern was getting the dosage correct and at first the dose was not correct but Miss** Kim Reeves** stayed on the phone with me and made sure to get my prescription correct and she did and they do work with your dose so if you are already on a certain dose they will configure a treatment plan that works for you I'm excited I'm supposed to get my package tomorrow and I had a baby on August of 2023 I am one 63 right now hoping to get down to 125!
Shout out to Kim Reeves 💥💫 thank you so much! Pray I get great results! Custom service is 5🌟 praying no issues with receiving my meds. Process was quick and easy!

February 4, 2025
Unprompted review
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Dear Samantha,

Welcome to Direct-Meds! We’re thrilled to be part of your weight loss journey and appreciate the trust you’ve placed in us.

Additionally, I’d like to acknowledge our customer service agent, Kim, for assisting you in resolving any concerns. We truly value customer feedback, as it helps us continue to provide excellent service. If you’re satisfied with your experience, we’d greatly appreciate it if you could take a moment to update your Trustpilot review. Our team loves celebrating those who go above and beyond!

Thank you for your support—we truly appreciate you!

Best Wishes,
Jacquelyn B.
Direct-meds Customer Service Supervisor

Rated 1 out of 5 stars

WARNING

Don’t use this company. I have used semaglutide from 4 different compounding pharmacies. 2 months on theirs, NO weight loss, side effects that made me ill. When I consulted their doctor he told me to go to GP. Spent money to do that to have GP tell me it’s a common reaction to this medicine. No duh.

Went back to direct meds doc, said we could switch to another medication. Company refused and continues to bill me for product THEIR DOCTOR told me to stop taking.

Forced to seek legal action. The incompetence is astounding.

They also do not actually contact anyone or update anything or help anyone.

January 17, 2025
Unprompted review
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Dear Caitlin,

Thank you for reaching out and sharing your experience. I’m truly sorry to hear about the difficulties you've encountered with our services and the challenges you’ve faced regarding the semaglutide treatment. I completely understand your frustration, and I sincerely apologize for any distress this situation may have caused.

Please know that your concerns are being taken seriously, and I will be reaching out to you shortly to discuss your experience in more detail. Our goal is always to ensure our patients receive the best care, and I am committed to addressing this matter promptly.

Thank you for your patience, and I look forward to speaking with you soon.

Warm regards,
Skye
Customer Relations Specialist, Direct Meds
(833) 949-8998 Ext. 2020

Rated 5 out of 5 stars

Connie and the nursing department are…

Connie and the nursing department are amazing! Every single month I have been having some sort of problem with my order. Customer service has been absolutely ZERO help for me. The ONLY TIME anything ever gets fixed and I get my RX, is when I speak to Connie and the nursing department. Connie is TRULY the diamond in this entire operation. If not for her I would have switched companies long ago. The semaglutide is absolutely AMAZING but the nursing staff is even better. I have to thank Connie and the amazing nurses for never letting me down and ALWAYS getting my medication sent out. THANK YOU A BILLION TIMES, THANK YOU, Connie♥️♥️♥️ You truly are the flawless diamond of this entire operation and I don't know what I would do without you! GIVE THIS WOMAN A RAISE♥️

January 10, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

DECEPTIVE ADVERTISING BEAWARE!!

DECEPTIVE ADVERTISING BEAWARE!!

Worst scam I've ever experienced. I thought I'd investigate Direct Meds after seeing the ads on Facebook. I opened the ad which enticed me with their headline “receive $100 off your first order”, regularly $297 get medications for only $197 with discount, see if you qualify. I opened the ad and began answering a few questions to see if I would qualify for the medications. I put in my weight, height, and answered a few medical questions. I received a message stating “you qualify”. I began filling out my demographics and stopped when I got to the add payment part, and I got out of the ad.
Shortly thereafter, I receive a message from Direct Meds stating “you didn't finish your order we will take “another $100 off’ your first order receive your first order for $97. I’m cautious so I called the Direct Meds helpline and left a message to call me back. I did not complete my order without speaking to someone. I received a call back from Lisa who left me a voicemail to call her back which I did. I was informed by Waylan that Lisa was away he assured me he could help with my questions. Waylan informed me I would be getting three months of medication for just $97 after the three months the cost would increase to $297 for my next order for the next three months. I asked how does that work does Direct Meds withdrawal from my credit card? Waylan stated that they do not do direct withdrawals from my credit card, if I wanted to order more medication in three months I would need to call in and order it directly for the next 3-month prescription. I provided my credit card and was charged the $97 as quoted. The medications arrived quickly. I've been on Ozempic before so I'm familiar with Semaglutide, I know with Ozempic my appetite suppressed very quickly with their medication it seemed slower to feel the appetite suppression not nearly as strong as Ozempic. I had a cruise booked and I left for vacation not taking the medication with me as it needs to be refrigerated. While I am away the Direct Meds company proceeds to withdraw from my credit card an additional $297. I did not notice the withdrawal while I was on vacation, I paid my credit card balance through my online app. Once I am home and settled in, I begin to go through my emails and notice a receipt from Direct Meds for the charge they withdrew of $297 on November 25th. I immediately called the company and spoke with Lester asking to speak with Lisa, or Waylan about the charge. I explained to the rep Lester I was told they would not direct withdrawal and I was away on vacation. I had thought they sent another order of medication while I was away. Mysteriously the call drops. I call right back and get the rep Tara, again I ask to speak with Lisa or Waylan and she assures me she can help me. I explained the withdrawal and that I never received the order. Tara states that they sent me a email that the medication is $297 a month. I paid $97 for the first month. I still owe another $297 for the month of December. I said I was never informed that the medication was $297 a month and I never received such e-mail, I told her I would have NEVER agreed to those terms! I stated that this is fraudulent activity! I told her I demand the $297 credited back to my account and to cancel all orders, and I will return the unused medication back to them. Tara stated they cannot accept the medication back. I again asked to speak to Lisa or Waylan the reps I originally was working with, that stated the price of $97 was my first 3 month prescription, not the $297 a month that she just quoted me. I told her I was calling my credit card company and disputing this charge I told her do not take another $297 out of my account. Again, I demanded to speak with Lisa or Waylan she assured me one of them would get back to me.
Nobody ever called. I did receive an generic e-mail stating that they are sorry for the inconvenience and someone will be getting back with me shortly, that they are a new company and they are extremely busy. I called my credit card company and disputed the November charge of $297 that I had already paid when I paid my November monthly statement. The credit card company refunded the $297 and are investigating my dispute. December 26th I received another $297 withdrawal from my bank card. I’ve called my credit card company and I have requested a new card, I am disputing this charge as well. Direct Meds entices you with the discounts to get your credit card information, then they scam you for these unexpected charges without your knowledge. I will be contacting the BBB to report this company. Deceptive advertising is what they are doing quoting a price then charging another. This is fraudulent activity. If you add up the cost it adds up to $3,364.00 per year. Don't get duped, that is what Direct Meds is doing!

December 25, 2024
Unprompted review
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Dear Trish,

Thank you for reaching out and sharing your concerns. I want to sincerely apologize for the confusion and distress this situation has caused. It was never our intention to make you feel misled or to create frustration during your experience with Direct Meds.

To clarify, you signed up for our Semaglutide program, and the initial shipment includes a three-month supply of medication. We understand that paying for all three months upfront can be a significant financial burden, so we structure the billing in monthly installments. This means the cost of $297 is billed monthly for the three-month supply, following the $97 introductory price for the first month. Once the three-month period is complete, you will receive a follow-up questionnaire from your prescribing doctor to adjust your plan as needed, after which you would move to a monthly plan.

We take this feedback very seriously and will do everything we can to improve communication and transparency about our processes. Your feedback is invaluable, and I am working closely with our marketing and customer service teams to ensure our communications are clear, concise, and transparent moving forward.

I understand how important it is to feel heard and valued, especially when it comes to your health and finances. I will personally reach out to you shortly to discuss how we can make things right. I want to ensure you are satisfied with the resolution and that your trust in our company is restored.

Once again, I deeply apologize for the distress this has caused. Please know we are committed to improving and providing the best possible service to all of our customers.

Thank you for bringing this to our attention. I look forward to connecting with you soon.

Warm regards,
Skye
Customer Relations Specialist, Direct Meds

Rated 1 out of 5 stars

Dangerous. Stay away

I bought (or so I was led to believe) one month of Semaglutide. I just wanted to try it and it was a great black Friday deal. Little did i know, it was a membership. I took my first injection and go so ill I had to go to my primary care. She told me constitution of the active ingredient was not compounded correct and at the appt I found out I was diabetic. So she put me on trulicity and told me not to take any more GLP1. Especially from the internet compounded. So I contacted direct meds and told them I could not continue and I didn't want it anymore and gave them my reason. I was assured my membership was canceled. Well I was charged 297.00 a week before Christmas and didn't know it. They said it is for my 3 month membership. First off the vial they sent me was not the correct formulation and two It is no where near enough for three months. (If you are at the lowest dose, you MIGHT have enough. Now they have caused my account to overdraft and I have incurred numerous charges, totaling over 100.00. Please stay away.

November 11, 2024
Unprompted review
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Dear Renee,

I want to sincerely apologize for the confusion and frustration you’ve experienced, as well as the distress caused by your recent experience with Direct Meds. Your concerns are deeply concerning to us, and I assure you that I will personally look into your account immediately to address this situation.

I understand how upsetting this must have been, especially given the health challenges you’ve described. Your safety and satisfaction are our top priorities, and I deeply regret that our service has not met your expectations or needs.

Please allow me some time to thoroughly investigate your account and confirm the details regarding the charges, the membership status, and any potential errors related to the product formulation. I will follow up with you shortly to provide clarity and resolve this matter promptly.

Thank you for bringing this to my attention, and I deeply appreciate your patience as I work to make things right.

Warm regards,
Skye
Customer Relations Specialist, Direct Meds

Rated 1 out of 5 stars

Fraud/Scam

I inquired about the Semaglutide and was told I would pay $199 and be locked into that rate as I am already on the max dose from a different company however I was just charges $199 and then an additional $399 and the lady I am speaking to says they will only refund me the $199 because they do not see where there's a charge for $399 even though she asked me to email her my bank statement showing the charge and stated she does not know why I was charged the $399 and I have asked to speak to a supervisor and of course no one is available......this is a scam, I haven't even been approved for the medication as it is under review, I don't want the medication I want my money back. I am reporting this as fraud and will seek legal counsel for theft. This is a felony, thank god my husband is a cop

December 18, 2024
Unprompted review
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Dear Jennifer,

First and foremost, I deeply apologize for the frustration, confusion, and inconvenience this situation has caused you. At Direct Meds, we are committed to delivering transparent and honest service, and I am truly sorry for the distress this experience has created.

I want to assure you that I am personally looking into this matter as a priority. I understand you were informed that you would only be charged $199 and instead saw an additional $399 charge, which is both unexpected and unacceptable. Please know that I will thoroughly review the charges and ensure that any overcharged amounts are refunded to you promptly.

To address your concerns:

I will immediately investigate why the $399 charge occurred, verify it, and resolve it.
I will personally follow up with you directly to explain the resolution in detail, ensuring you receive the support and clarity you deserve.
I understand how upsetting it is to encounter such an issue, and I assure you that we are committed to making this right.

Thank you for bringing this to our attention. I will follow up with you as soon as I have more information, and I will ensure you are refunded promptly for any discrepancies. Please do not hesitate to reach out directly if you have further questions or concerns in the meantime.

Warm regards,
Skye
Customer Relations Specialist, Direct Meds

Rated 1 out of 5 stars

Do not give a dime to this company!!

Do not give a dime to this company!!! All seemed fine in the beginning. Received meds and correspondence from medical professional, seemed on the up and up. However, once using the meds I realized they were not providing the amount of medication I was paying for. I am a retired nurse and understand dosage of medication. They tried to tell me they provided me 3 months of medication when it was actually 6 weeks worth. What about the other 6 weeks???? That is how they keep their cost of semaglutide to a minimum…they only give you half of your meds.
When I reached out regarding the shortage I received two form letters trying to justify the shortage. According to them I was mistaken…
Seems to be a recurring theme…
Save your money and find another company to purchase from…this product could be your answer but not from this company!!!!!

December 2, 2024
Unprompted review
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Dear Debra,

Thank you for reaching out and sharing your concerns. I truly understand your frustration, and I sincerely apologize for any confusion or inconvenience caused regarding your recent order.

I will personally be looking into your account and reviewing the details of the medication and dosage you received. If any errors were made, rest assured that we will promptly rectify the situation and send you the full, promised amount of medication without delay.

At Direct Meds, we strive to provide high-quality service and products, and we take feedback like yours very seriously. I appreciate your patience as we work to investigate this matter thoroughly, and I will ensure you receive clear and accurate communication moving forward.

Thank you for bringing this to our attention, and I look forward to resolving this for you. If there’s anything specific you’d like to add or discuss further, please don’t hesitate to reply or call us directly at 833-949-8998.

Warm regards,
Skye
Customer Relations Specialist, Direct Meds

Rated 1 out of 5 stars

Do not order the sublingual…

Do not order the sublingual semaglutide. It does not work at all, took them for 1 month, paid $299, which I think is way to much since it is a compound. Did not loose a pound and still hungry. I am know ordering the semgaglutide pills, from another place, not compound for half a price and what a difference.
Please be aware.

October 28, 2024
Unprompted review
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Dear Valued Consumer,

Thank you for sharing your experience with us. We’re sorry to hear that our sublingual semaglutide did not meet your expectations. Your feedback is important, and we take it seriously as we strive to ensure all our customers receive high-quality products and excellent service.

While compounded medications can vary in effectiveness due to individual differences, we understand how frustrating it can be when a product doesn’t deliver the results you hoped for. We’d love the opportunity to learn more about your experience and address any concerns. Please contact us directly at help@direct-meds.com or 833-949-8998 so we can discuss this further and see how we can make things right.

We appreciate your feedback and hope to regain your trust in the future.

Warm regards,
Skye
Customer Relations Specialist, Direct Meds

Rated 1 out of 5 stars

Because of Direct-Meds, I'm living a nightmare

I was reading about Direct-Meds and I believe I filled out a questionnaire. On Nov. 13, 2024 I received a package with an ice pack, a vial of something, some pills and alcohol wipes. Medical information sheets were included with explanation on ingesting these meds. Missing in the package were: a receipt, cost, method of payment slip, explanation of my membership or a subscription - or if I even had/have one. I sent two separate emails, requesting answers to all of these questions and more. I was blessed to have Minnie Williams on the line with me. Minnie Williams was well spoken, polite, patient, kind, respectful and a pleasure to work with. I requested Minnie Williams immediately CANCEL FUTURE WITHDRAWALS FROM MY ACCOUNT AND FUTURE SHIPMENTS. Minnie explained to me I was not responding to the Doctor with Direct-Meds. I told her, I could not "Log-in" to my so called - account. She tried for 15 minutes to send via email, a code for me to enter to access my account. In this account would be some answers to my questions. I never received a code. I am unable to access my account.
Apparently, I ordered a 1 month supply of weight loss products at the cost of $199- $297. I could communicate with a doctor within this portal.
Where is the PROOF??? Where / How am I to know I spent this money on this product?
We're talking putting Semaglutide in a needle by an uneducated person, hopefully sanitarily. Then taking Ondansetron Odt pills, not having a clue what these can do to my body and mind.
Of course, they did not offer a refund- NOT SURPRISED!!! This is insanity, possible fraud, and scary as hell. If I could figure a method to receive my $199-$297 refunded,
I'd be thrilled beyond belief to have an “honest” company , behave with integrity!
I am now praying to God, this company will NOT draw anymore funds out of my account. What a nightmare.

November 12, 2024
Unprompted review
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Dear Judee,

Thank you for sharing your feedback. I'm truly sorry to hear about your recent experience with Direct Meds and appreciate the opportunity to address your concerns.

At Direct Meds, we are committed to providing excellent service, and we regret that we didn’t meet your expectations. We take customer feedback seriously, and it’s clear that we missed the mark in this instance.

I would love to understand more about your specific experience so we can investigate further and make things right. If you’re willing, please reply back to my email with a good time to call you. Our team is eager to resolve any issues and ensure that your next experience with us is a positive one.

Thank you again for your feedback. We value your business and hope to have the chance to regain your trust.

Best regards,
Skye
Customer Relations Specialist
Direct Meds

Rated 2 out of 5 stars

No response to customer questions

I have been using Semaglutide from Direct-Meds for 5 weeks. Have only list 6 pounds. Last week I got a bill for $199 for my NEXT 3 months. I immediately contacted them and asked them to give me a call. That was 6 days ago and I have not heard from them. I am wondering if the product they provide is a watered down version to keep you subscribing but I am unable to get an answer. Their customer service and ability to respond to questions leaves much to be desired. Needless to say, I canceled that future order until I get some answers (one of which is why I have only lost 6 pounds in 5 weeks!)

They are absolutely terrible about responding to questions. I am going to be calling the Better Business Bureau tomorrow!!

November 11, 2024
Unprompted review
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Dear Amy,

Thank you for sharing your experience. I’m sorry to hear about the frustration you’ve faced, and I truly understand how important timely communication and transparency are.

First, I want to address your concern about the results you’re seeing. While many individuals experience weight loss with Semaglutide, results can vary depending on factors such as dosage, individual metabolism, and lifestyle changes. We encourage you to discuss your progress with your prescribing provider to determine if any adjustments might be needed.

Regarding the billing and delay in response, I sincerely apologize for the inconvenience caused. This is not the level of service we aim to provide. Your feedback is valuable, and we are reviewing our processes to improve response times and customer support. I will personally ensure that a representative contacts you promptly to address your concerns and clarify the charges.

Lastly, I understand your concerns about the product’s quality. Please rest assured that we adhere to strict standards to provide high-quality, authentic medications. If you’d like, we can arrange a discussion with our medical team to answer any questions about the product.

Thank you for bringing these issues to our attention. We are committed to addressing them and restoring your confidence in our service. Please reach out to help@direct-meds.com at your earliest convenience so we can assist you further.

Best regards,
Direct Meds Customer Relations Team

Rated 5 out of 5 stars

So far, so good. Excellent customer service!

So far, so good! I was trying to complete the process of signing up from my phone, but was experiencing some difficulties. After sending them an email, Brindy replied and fixed everything, including deleting multiple accounts that I had inadvertently created, plus adding the discounts that I had been trying to get. Customer service is top notch, but I am just starting the semaglutide injections, so can't say if it will be effective. Two days after the first injection I experienced some nausea and just generally didn't feel good most of the day. Nothing serious, no vomiting. The day after that I was fine. So that was first week, tomorrow I will inject 💉 second dose, and hopefully will have no worse symptoms than the first week, or maybe none at all.

October 21, 2024
Unprompted review
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Hello Leonard,

I’m thrilled to hear that our wonderful customer support team was able to find a solution and improve the process for you. We completely agree—Brindy is definitely top-notch and an amazing asset to everyone here at Direct Meds.

If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out to our customer service line.

Best regards,
Sarah
Intake specialist

Rated 2 out of 5 stars

I've been on this semaglutide before…

I've been on this semaglutide before and both companies i had a zoom call with to go over my health my goals and what product would be best for me.
This company NOTHING, no zoom call no call. No concern about me as an individual. We are not all thr same. I've been on this now 5 weeks and have had zero weight loss, no loss of appetite, no side effects, which of course is good.. There are alot fake companies out there, this might be one?

August 29, 2024
Direct Meds logo

Reply from Direct Meds

Hi Patricia. We apologize for not hitting your expectations. Potentially in an effort to make the order process as fast and easy as possible, we missed the step to make you feel heard and engaged as an individual. We'll make sure you're contacted today by one of our customer experience specialist.

As for the weight loss issues, we'll speak with the doctors and see what options we've got for dosage but rest assured we'll explore all options to make sure you see the results you're looking for. We've had very successful results reported back to us but we'll create a process to monitor patient results so we can proactively step in as needed to support you as a patient.

Show reviews in all languages. (17,311 reviews)

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look