החוויה שלי מהרכישה באתר הייתה מאכזבת…
החוויה שלי מהרכישה באתר הייתה מאכזבת מאוד, הן מבחינת איכות המוצר והן מבחינת השירות והשקיפות:
1. איכות המוצר בפועל
התחתון לא מקיים אף אחת מהבטחות המותג. המידות קטנות מאוד, הבד לא מנדף זיעה בצורה מיוחדת, הגומי מתקפל כלפי מעלה, והוא ממש לא מונע שפשפות. בקיצור – רחוק מאוד ממה שמובטח בפרסומים.
2. מדיניות החזרות מטעה
בעת ההזמנה נטען באתר שאפשר להחליף או להחזיר את המוצרים ללא עלות. רק לאחר הרכישה (כשביקשתי להחזיר) התברר שהמחסנים של החברה בכלל לא נמצאים בארץ אלא בסין, ועלות המשלוח חזרה מגלגולת במלואה על הלקוח.
3. דרופשיפינג במחיר מופקע
מבירור מעמיק יותר וחיפוש קצר בעלי אקספרס, גיליתי שמדובר בדרופשיפינג קלאסי. קיימים שם מוצרים זהים לחלוטין (מלבד לוגו המותג והכיתוב בעברית) ברבע מהמחיר שנגבה כאן באתר.







