Fantastisk blomsterbutik
Fantastisk blomsterbutik! Buketterne er virkelig smukke og holder længe, og servicen er helt i top. Personalet er imødekommende og hjælper gerne med at finde den perfekte buket. Kan varmt anbefales.
While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more
To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more
Der er intet som duften af blomster i hjemmet! Eflora er din kommende blomsterleverandør til en altid frisk buket. Lysten til at give buketter blomstrer, og derfor skal det også være nemt at sende en farverig, smuk og voluminøs buket. Vi vægter kvalitet højt, hvilket er grunden til, at alle vores buketter er håndbåndet af vores dygtige blomsterbindere og alle buketter bliver snøret sammen med natursnor, så blomsternes stilk ikke bliver klemt. Bestiller du inden kl. 11, har modtageren, eller dig selv, buketten næste dag. Duftende, knitrende og dugfrisk. Se de mange smukke buketter, og tjek vores priser.
Runetoften 7-13, 8210, Aarhus, Denmark
No history of asking for reviews
This company hasn't invited their customers, so reviews may not be representative
How this company uses Trustpilot
See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.
Fantastisk blomsterbutik! Buketterne er virkelig smukke og holder længe, og servicen er helt i top. Personalet er imødekommende og hjælper gerne med at finde den perfekte buket. Kan varmt anbefales.
Jeg modtog den smukkeste buket blomster fra e-flora med sprøde velduftende blomster. I hele 14 dage holdt buketten og jeg nød den hver eneste dag, - mange gange! Jeg er meget overrasket over holdbarheden, - men omvendt var det tydeligt, at buketten var bundet af helt friske blomster!
Tak for en dejlig oplevelse! 🌸

Reply from Eflora.dk
Buketten blev slet ikke leveret, men betalingen blev trukket. Der gik 4 hverdage inden de besvarede min henvendelse.

Reply from Eflora.dk
Så fedt at modtage PER’s forårs/liljebuket idag 👌 den er bare så flot 🙌 helt som forventet efter billeder på web 👍
Blomster og levering var til UG, og lever fuldt op til mine forventninger, virkelig en god oplevelse at handle hos Eflora.dk 😃

Reply from Eflora.dk
Blomster blev ikke leveret og jeg fik ikke besked måtte selv opsøge det øv øv

Reply from Eflora.dk
Bestilte sidste fredag en buket til levering i tirsdags - den kom ikke.. Så brugte de to dage på at finde ud af, hvad der var sket og jeg får oplyst, at den vil komme i dag inden kl 17, men det skete så pudsigt nok ikke😡
Nu vil jeg have mine penge tilbage - det firma kan man ikke stole på!! Burde have 0 stjerner!!!

Reply from Eflora.dk
Virkelig dårlig service , Blomster bestilt og pengene hævet , MEN BLOMSTER BLEV ALDRIG LEVERET , der bliver ikke svaret på mail når man beder om at få pengene retur , kann ikke anbefale det firma :(

Reply from Eflora.dk
Varmeste anbefaling herfra.
Jeg bestilte mandag en stor, smuk buket til levering tirsdag.
Jeg blev informeret pr. SMS fra Eflora, da modtageren havde fået buketten leveret tirsdag middag.
Super service og de smukkeste friske blomster. Bestemt ikke sidste gang jeg bestiller fra Eflora.
TAK.❤️

Reply from Eflora.dk
Kan absolut ikke anbefale at bestille her!
Havde bestilt en fødselsdagsbuket, som skulle leveres igår d. 5/3. Jeg kontaktede kundeservice for at være sikker på, at den blev leveret d. 5. De skrev retur at det gjorde den.
Ved bestilling var der ikke mulighed for at tilføje kort, selvom de reklamerede med det.
Men buketten skulle så leveres igår mellem kl. 8-21. Men der kom intet. Når man trackede den fik man fra deres fragtfirma besked om, at der ikke var oprettet en ordre!
Er megaskuffet og fortryder virkelig, at jeg ikke brugte min normale blomsterleverandør. Virkelig useriøst!
Jeg har skrevet mail igår aftes til eflora om at jeg ønsker pengene retur, da jeg ikke er modtaget. Idag søndag fik jeg en besked om at deres fragtfirma ville levere imorgen (altså 2 dage efter den skulle være leveret). Jeg ønsker ingen erstatningsbuket. Det kan være lige meget når den skulle leveres til en speciel anledning. Kan ikke bruge den til noget flere dage efter!
Så bestil endelig ikke dér!
Opfølgning: de skrev imorges mail retur og tilbød en ny buket eller pengene tilbage. Jeg valgte selvfølgelig pengene tilbage, som jeg også havde skrevet i første mail.

Reply from Eflora.dk
Dårlig oplevelse fra start til .. .. buketten der aldrig kom.
Faldt for det flotte billede af Pers forårsbuket, da jeg havde brug for at sende en buket. Et nystartet "firma" .. .. det plejer at betyde man gør sig umage for at få tilfredse kunder, så jeg ville give det et forsøg.
Det gik lidt stærkt, så da jeg efterfølgende kom til at tænke: "overså jeg feltet hvor man kunne skrive tekst til det "personlige buketkort"", henvendte jeg mig til Kundeservice og fik dette overraskende svar:
"Vi har desværre haft nogle udfordringer med trykken, som har gjort at vi ikke kan sende dem med endnu.
Vi arbejder dog på det og forventer, at vi snart modtager dem fra trykken.
Modtageren kan derfor ikke på nuværende tidspunkt se, hvem buketten er fra, men du kan se via track and trace samt på sms, hvornår buketten er leveret 😊
Vi beklager virkelig, at der ikke er kort til endnu, men det løser sig inden længe, hvor man nemt kan tilføje et personligt kort."
Et firma der med fuldt overlæg sælger og leverer buketter velvidende, at modtager ikke kan se fra hvem og hvorfor de modtager en buket - men stadig på hjemmesiden skriver med "personligt buketkort" .. .. I min verden er det overhovedet ikke i orden.
Jeg fik at vide, at havde jeg kontaktet dem tidligere, så kunne de have vedlagt et håndskrevet kort. Men nu var buketten afhentet af distributør.
Det skal siges, at jeg har to mails der starter med "vi forstår din frustration", men ellers er servicen begrænset til, at jeg vil modtage en sms når buketten er leveret.
Man kunne så have håbet at historien sluttede her. Og jeg havde håbet at kunne give en stjerne for en flot buket. MEN NEJ!!!
Jeg ventede forgæves hele dagen - helt til kl. 21 som var seneste leveringstidspunkt - på at der skulle tikke en sms ind. Jeg tjekkede flere gange for at sikre mig jeg havde indtastet korrekt telefonnummer.
Buketten dukkede aldrig op.
"Modtageren" havde i dén grad fortjent lidt opmuntring, og jeg havde glædet mig til at give den, så skuffelsen her er stor.
Det eneste positive ved historien - og det må jo så være på den baggrund I får den ene uundgåelig stjerne - er, at det så aldrig blev et problem, at modtageren ikke kunne se fra hvem og hvorfor hun skulle have haft en buket.
P.S.: Jeg kunne faktisk godt lide at vide hvor mange buketter I skulle levere i går. For I svarede på min forespørgsel om I dog ikke kunne have kontaktet mig, at I ikke kunne kontakte alle kunder. Det må dreje sig om virkelig mange, siden I vil være bekendt at levere buket(ter) uden afsender.
(Dumme mig. Det gjorde I jo så faktisk heller ikke)

Reply from Eflora.dk
Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.
Companies can ask for reviews via automatic invitations. Labeled Verified, they’re about genuine experiences.
Learn more about other kinds of reviews.
We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.
Learn about Trustpilot’s review process.
Here are 8 tips for writing great reviews.
Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.
Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.