eu.toucheprive.com Reviews 

373
•
TrustScore 2 out of 5

1.8

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 90 reviews, most reviewers were unhappy with their experience overall. Customers frequently struggled with extremely lengthy delays when trying to secure refunds for returned items, while receiving little to no communication from the customer support team. Many people also encountered recurring issues with missing package items, poor product quality, and frustrating return procedures that made sending back ill-fitting clothes nearly impossible. Some people were entirely satisfied with the attractive clothing designs, product variety, and overall item quality. A few other people also felt that the customer service team was exceptionally quick to respond and handle requests smoothly without experiencing any transaction issues.

What people talk about most

Return policy

Customers consistently note negative experiences with return policy, frequently reporting severe frustration... See more

Order

Clients share negative opinions on order, expressing deep dissatisfaction with missing items, unfulfilled... See more

Product

Reviewers highlight ambiguous aspects of product quality and fulfillment, with some customers expressing... See more

Refund

Customers reported strong dissatisfaction and frustration regarding overdue refunds that exceeded the stated... See more

Response time

Users describe negative interactions with response time, reporting that multiple emails sent to customer... See more

Reviews shaping this summary

Rated 1 out of 5 stars

I bought a winter coat from Touche Prive, it wasn’t cheap. I only wore ita few times and almost immediately the seams in both pockets came apart, leaving holes. I have never owned a coat of such poor... See more

Rated 1 out of 5 stars

Buying from this store is like the lottery. If you win and love what you bought it’s all good but if you don’t good luck trying to get a refund. I waited 4 months for my refund then had to file a cred... See more

Company replied

Rated 1 out of 5 stars

Highly dissatisfied with this website I will never order again!! It has been weeeeks since I have returned my order which arrived too late to me. I have tried reaching their customer service fout time... See more

Rated 1 out of 5 stars

I returned my items weeks ago, the courier confirmed delivery, and Touche Prive still hasn’t issued my refund. Customer service stopped responding entirely. After checking other reviews, I can see m... See more

Company replied


Company details

  1. Women's Clothing Store

Written by the company

"REDEFINING MODEST FASHION" Touché is a trailblazing fashion brand that originated from Istanbul with a vision to revolutionize the way young women dress. Our founding designers saw an opportunity in the declining popularity of mainstream brands and the monotony of traditional fashion design, and set out to create a new standard for women who seek a unique and elegantly modest style.


Contact info

1.8

Poor

TrustScore 2 out of 5

373 reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

Asks customers to review

This company invites their customers to review, whether positive or negative

Replied to 23% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

1.8

All reviews

(373)

153 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more

Rated 1 out of 5 stars

After 8 months still waiting on my…

After 8 months still waiting on my refund!!! The first time they said that they didn’t received it, but I had a confirmation mail which it says they received my return!! After forwarding this email to them, they wanted to investigate by asking their depot. I’m still waiting after several reminders. Shame on you Touche Prive!!

September 1, 2025
Unprompted review
eu.toucheprive.com logo

Reply from eu.toucheprive.com

Dear Customer,

Please contact us at care@toucheprive.com with your order number so we can assist you further.

Best regards,
Touché Privé Team

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I did not like the size

I did not like the size

February 27, 2026
eu.toucheprive.com logo

Reply from eu.toucheprive.com

Dear Emel,

We are very sorry to hear about your experience. We have contacted you at your registered email address to resolve this matter and compensate for the inconvenience.

Best regards,

Yaren
Touché Privé Team

Rated 1 out of 5 stars

My order hasn't shipped in two weeks…

My order hasn't shipped in two weeks and the company is not responding on any channels, all while posting on social media. Horrible experience, I wouldn't recommend ordering trough their website.

March 3, 2026
Unprompted review
eu.toucheprive.com logo

Reply from eu.toucheprive.com

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback. We have reviewed your missing order claim, and our customer support team has already emailed you with a proposed solution.

Please reply to our email at your earliest convenience so we can get this sorted out.

Best regards,
Touché Privé Team

Rated 1 out of 5 stars

Vera bad And disappointing experience with Touché Privé.

Very disappointing experience with Touché Privé.

Order number: EU20236

I wanted to return my order because the quality of the items is very poor and not as expected. My return request was approved, but no return label or return form was included in the package. The instructions clearly state that these should be inside the parcel, which makes it impossible for me to complete the return.

The provided return instructions are incomplete and unclear, and without a return label I simply do not know how or where to send the package back. I have also tried contacting customer service, but it feels like no response is coming back.

At this point, I am still unable to return my order or receive my refund. Very frustrating experience and disappointing customer service.

March 2, 2026
Unprompted review
eu.toucheprive.com logo

Reply from eu.toucheprive.com

Dear Customer,

Thank you for leaving a review. We have reviewed your case, and our customer support team has already reached out to you directly via email with a solution regarding your order.

Please check your inbox so we can finalize this process for you.

Best regards,
Touché Privé Team

Rated 4 out of 5 stars

I was very happy with the jacket I…

I was very happy with the jacket I purchased so I ordered it in another colour, however it was missing the belt and customer service are ignoring me. Disappointing as they do have some unique items.

I am updating my review as customer service did eventually reply and offer solutions, they were slow to respond but once they engaged they were very quick to respond to every email.

February 19, 2026
Unprompted review
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

I have tried several times to contact…

I have tried several times to contact them by email, as there is no return label in the package and I therefore cannot send the package back.
It is also not possible to contact them by phone.
Order no: EU199778

February 17, 2026
Unprompted review
eu.toucheprive.com logo

Reply from eu.toucheprive.com

Dear Maiken,

We have reached out to your registered email address with information regarding your order. Please check your inbox for the details.

If you experience any other issues or need further assistance, please feel free to contact us.

Best regards,
Touché Privé Team

Rated 1 out of 5 stars

I HAVE NOT RECEIVED ANY PACKAGE

I HAVE NOT RECEIVED ANY PACKAGE. THE TRACKING SAYS IT HAS ALREADY BEEN DELIVERED, BUT I HAVE NOT RECEIVED ANYTHING.

I HAVE FILED A COMPLAINT BY EMAIL AND THE STORE IS NOT RESPONDING TO ME.

February 5, 2026
eu.toucheprive.com logo

Reply from eu.toucheprive.com

Hi Sandy,

As I recall, this issue occurred because the courier company delivered your package to a different location without notifying you, but I am glad that this has now been successfully resolved for you.

We truly hope that your overall experience with Touché Privé remains positive. If you have any further questions or if there is anything else we can assist you with, we would be more than happy to help.

Best regards,
Touché Privé Team

Rated 1 out of 5 stars

“I am extremely disappointed and…

frustrated with Touche Privé. I placed my order and made the payment on December 31, and despite returning the item as instructed, no one has responded to me, nor have I received any refund. This lack of customer service is unacceptable.

An update I have received my payment for the order thanks!

December 31, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

I returned my order two months ago and…

I returned my order two months ago and still haven’t received a refund. The items are very expensive, so I can’t afford to be without the money. According to Hermes, the return was delivered a long time ago. What is this about? Are you treating new customers like that ?

December 30, 2025
Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

winter coat - horrible quality

I bought a winter coat from Touche Prive, it wasn’t cheap. I only wore ita few times and almost immediately the seams in both pockets came apart, leaving holes. I have never owned a coat of such poor quality. I strongly advise against buying it. On top of that, the material becomes freezing cold in low temperatures, like an ice pack, even though the coat is supposedly meant for winter. I do not recommend it to anyone. The quality is absolutely terrible.

November 18, 2025
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Horrible refund policy

Hi...be aware before you are ordering and returning the items in this brand. I have returned my cloth to this company in 17 th December and since then I am constantly emailing them to report a return on Klarna as I bought the item through Klarna. But they didn't reply. Yesterday Klarna has changed me the money for the returned item as this company did not report a return. This is extremely unprofessional disappointing and annoying. Now I will take legal step against them if they don't take a step and refund my money and reply back to my email. DEAR CUSTOMER BE AWARE OF THIS.

I GOT THE REFUND TODAY (16th Jan) IN KLARNA. THANK YOU VERY MUCH. THEY SHOULD IMPROVE THEIR RETURN POLICY.

January 15, 2026
Unprompted review
Rated 1 out of 5 stars

Hello,

Hello,
I purchased items from you that I returned on December 18th.
I checked the tracking information on the postal service website, and it was indeed delivered to you on December 19th.

I haven't received any emails from you, nor any information regarding a refund.

Could you please tell me when I will receive my refund?

December 18, 2025
Unprompted review
Rated 5 out of 5 stars

Excellent customer service

“There was a small problem with my order, but your customer support, quick response, and the way you resolved and compensated it were excellent. You really left a very positive impression on me. Thank you!”

December 30, 2025
Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Update

Update: I have now been refunded for the missing item. Thank you to the customer service team for handling and resolving this matter.

December 23, 2025
Unprompted review
eu.toucheprive.com logo

Reply from eu.toucheprive.com

Thank you for sharing your feedback.

Due to a recent change in our customer service team, some previous email communications could not be accessed. As no order details were included in your message, we are currently unable to identify the related order.

We would like to resolve this matter as quickly as possible. Please contact us again at care@toucheprive.com
and include all relevant details (order number, email address used for the purchase, and a brief explanation). Once we receive this information, our team will assist you promptly.

Thank you for your understanding.

Kind regards,
Touché Prive Customer Service Team

Rated 5 out of 5 stars

Beautiful modest clothes

Beautiful items! Fast delivery. Costumer service was helpful and offered a great discount upon a slight misunderstanding regarding a retour.

October 14, 2025
eu.toucheprive.com logo

Reply from eu.toucheprive.com

Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us.

Your kind words and thoughtful review truly mean the world to our team. It’s incredibly rewarding to hear that our efforts to deliver outstanding service and high-quality products are making a difference.

Your satisfaction is our top priority, and knowing that we’ve met your expectations is the best reward.

If there’s anything else we can do to enhance your experience or if you have any suggestions for us, please don’t hesitate to reach out. We’re always here to help.

Once again, thank you for being a part of our journey. We look forward to the opportunity to serve you again soon.

Kind Regards,
Touché Privé Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Zero Response for Weeks!

I am writing this review out of extreme frustration with both the incomplete order and the complete lack of customer service.

On 18 Nov, 2025 I placed an order for the Pleated Chiffon Dress with Binding Belt (Red / S). The dress arrived on time, but it was delivered missing the binding belt, which is clearly listed as part of the product.

I immediately reached out to the company via email on November 20th to report the incomplete item and ask for a resolution (either the belt shipped, or a return/refund process).

It is now 16th Dec, 2025, and despite sending multiple follow-up emails, I have received absolutely no response, acknowledgment, or resolution from the customer service team in over four weeks.

This level of service is completely unacceptable. I am left with an incomplete item and no way to contact the seller to fix their error. I would strongly advise potential buyers to be aware of the extremely poor after-sales support provided by this company.

November 20, 2025
Unprompted review
eu.toucheprive.com logo

Reply from eu.toucheprive.com

Thank you for sharing your feedback.

Due to a recent change in our customer service team, some previous email communications could not be accessed. As no order details were included in your message, we are currently unable to identify the related order.

We would like to resolve this matter as quickly as possible. Please contact us again at care@toucheprive.com
and include all relevant details (order number, email address used for the purchase, and a brief explanation). Once we receive this information, our team will assist you promptly.

Thank you for your understanding.

Kind regards,
Touché Prive Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

REFUND NEVER HAPPENED

Order was returned and I never got my money refunded, customer service isn't replying to my emails and no cutomer service number in The Netherlands.

November 4, 2025
eu.toucheprive.com logo

Reply from eu.toucheprive.com

Thank you for sharing your feedback.

We have reviewed your return, and we would like to kindly inform you that your return package was delivered to our warehouse on 18 November, and your refund was completed on 5 December. The delay occurred due to the high volume in November.

We truly value your understanding and appreciate that you chose us. Your feedback helps us improve and provide a better experience for you and all our customers.

Kind regards,
Touché Prive Customer Service Team

Advertisement
Rated 2 out of 5 stars

The sizes are not right

The sizes are not right, most clothes are short in length and that is a pity because the collection is really beautiful. It's a shame!!!

November 29, 2025
eu.toucheprive.com logo

Reply from eu.toucheprive.com

Thank you for sharing your feedback with us.

We understand how important the right fit is, especially when you find a collection you really like.

Your feedback is incredibly valuable to us. We will share your comments with our design and production teams so we can improve our sizing and provide a better experience in the future.

Thank you again for helping us improve.

Kind regards,
Touché Privé Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

For almost three months NO refund

I returned my order to this company almost three months ago, and I still haven’t received my refund. I contacted their customer service multiple times, and each time I was told there were “technical issues” and that I needed to wait, but they never specified how long. Since then, they have stopped responding to my emails completely.
This level of service is extremely disappointing. I followed all return instructions, shipped the item back, and provided proof, yet I’ve been left waiting for months with no resolution and no communication. I’m posting this review so other customers are aware of the ongoing issues with refunds and customer support.

September 13, 2025
Unprompted review
eu.toucheprive.com logo

Reply from eu.toucheprive.com

Thank you for sharing your feedback.

Due to a recent change in our customer service team, some previous email communications could not be accessed. As no order details were included in your message, we are currently unable to identify the related order.

We would like to resolve this matter as quickly as possible. Please contact us again at care@toucheprive.com and include all relevant details (order number, email address used for the purchase, and a brief explanation). Once we receive this information, our team will assist you promptly.

Thank you for your understanding.

Kind regards,
Touché Prive Customer Service Team

Rated 1 out of 5 stars

Order marked as delivered but was not

Haven’t received my order and they don’t dare to reply to my claim while it has been more than 48hours. I should have been more conscious about the reviews claiming that it’s a scam, because it’s indeed is, don’t buy from them ! Yet they dare to answer that it was delivered but it wasn’t and they don’t even respond to mails I’m gonna report them asap. Never order from there!

November 27, 2025
eu.toucheprive.com logo

Reply from eu.toucheprive.com

Thank you for sharing your feedback.

We have checked your order, and we would like to kindly inform you that your package was delivered on 29 November, which is three days after the order date. Delivery times may vary depending on the destination country, and you can always find detailed information on our Shipping & Return Policy page:
https://eu.toucheprive.com/pages/shipping-and-return-policy

Thank you for choosing us, and we truly appreciate your patience and understanding.

Kind regards,
Touché Privé Customer Service Team

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look