FOREO Reviews 

6,515
•
TrustScore 4.5 out of 5

4.5

While we don't verify specific claims because reviewers' opinions are their own, we may label reviews as "Verified" when we can confirm a business interaction took place. Read more

To protect platform integrity, every review on our platform—verified or not—is screened by our 24/7 automated software. This technology is designed to identify and remove content that breaches our guidelines, including reviews that are not based on a genuine experience. We recognise we may not catch everything, and you can flag anything you think we may have missed. Read more

Review summary

Created with AI, based on recent reviews

Evaluating 442 reviews, reviewers overwhelmingly had a great experience with this company. Customers frequently praise the support team for being extremely responsive, exceptionally helpful, and always maintaining a truly professional and kind attitude during interactions. People also appreciate the remarkable quality of the beauty devices and the exceptionally smooth resolution process whenever unexpected technical problems happen to them. Some reviewers were not happy with unexpected product defects and experienced frustrating delivery delays regarding warranty claims and delayed customer support replies. A few consumers additionally noted that items arrived completely broken or stopped working shortly after purchase without receiving adequate assistance or timely refunds.

What people talk about most

Product

Customers had ambiguous experiences with the product, with many expressing deep satisfaction for the... See more

Customer service

Reviewers mention positive feedback about customer service, highlighting responsive and helpful... See more

Staff

People report positive experiences with staff, highlighting exceptional customer service during warranty... See more

Service

Reviewers highlight positive aspects of service, noting that support agents handled claims professionally,... See more

Response time

Clients share positive opinions on response time, expressing high satisfaction with the fast and professional... See more

Reviews shaping this summary

Rated 5 out of 5 stars

My Foreo Issa toothbrush did not vibrate. I followed app directions and found it would not connect either. Kathy in Customer experience was dutiful in answering each and every email - about 6 of them... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

My foreo device got issue and I chatted with customer support with advice to file my claim it is 1st time wit foreo. I received response with 2 working days from Pamela-customer support. She is respon... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

Danny at Foreo Customer Service is phenomenal! I had an unexpected issue with my new Luna4+. Danny made the warranty process smooth and easy. Plus he is the kindest, most helpful Customer Service re... See more

Company replied

Rated 5 out of 5 stars

I am absolutely in love with FOREO products for their amazing quality and the fantastic results they bring to my skin. Not only are the devices top-notch, but their customer service is also beyond exc... See more

Company replied


Company details

  1. Beauty Product Supplier

Written by the company

FOREO is the world's leading beauty-tech brand, stocked in more than 7000 stores and winner of more then 100 beauty awards worldwide. Through multidisciplinary collaboration between topflight specialists at the FOREO Institute, we have developed revolutionary innovations that surpass the cosmetic, providing a smarter and more effective way to care for yourself. FOREO is here to revolutionize the beauty industry with a simple promise – to give a new-found confidence to millions, through innovative beauty solutions that work.


Contact info

4.5

Excellent

TrustScore 4.5 out of 5

7K reviews

5-star
4-star
3-star
2-star
1-star

No recent history of asking for reviews

This company hasn't invited customers recently, so reviews may not be representative

Replied to 95% of negative reviews

Typically replies within 2 weeks

How this company uses Trustpilot

See how their reviews and ratings are sourced, scored, and moderated.

4.5

All reviews

(6,515)

590 reviews in the last 12 months

Write a review
Companies on Trustpilot aren't allowed to offer incentives or pay to hide reviews. Reviews are the opinions of individual users and not of Trustpilot. Read more
faq

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service from Pamela!

I own many FOREO/FAQ devices and have been very happy with all of them and never had an issue until now. I was very worried that the warranty process would be a hassle and/or come at a cost to me. Pamela was great to deal with and the warranty claim was processed with zero hassle. She responded to my questions quickly and with clarity and I feel confident continuing to purchase this brand. Thank you.
Carmen

February 25, 2026
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Carmen,


Thank you very much for taking the time to share your experience.

We’re delighted to hear that you’ve been happy with your FOREO and FAQ devices over the years, and we truly appreciate your continued trust. It’s especially great to know that Pamela was able to make the warranty process smooth, clear, and hassle-free for you.

Your confidence in continuing to choose FOREO means a great deal to us. Thank you for your kind words and support.

Kind regards,

FOREO CC

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

I had a great experience with FORCO…

I had a great experience with FORCO Customer care, especially with Arya.

She was very patient, clear, and professional in guiding me through the registration process for my FAQ 202 device. Her step-by-step instructions were easy to follow, and she responded promptly to my questions.

Thanks to her support, I was able to successfully register and start using my device without any issues. I truly appreciate her kindness and efficiency.

Excellent customer service - thank you, Arya!

February 20, 2026
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Leighann,


Thank you so much for sharing your experience!

We’re delighted to hear that Arya was able to guide you patiently and clearly through the registration process for your FAQ 202 device. It’s wonderful to know her support made it easy for you to start using your device without any issues.

Your kind words mean a lot to us, and we’ll be sure to pass them along to Arya.

Best regards,

FOREO CC

Rated 3 out of 5 stars

FAQ Care Plus Subscription “Free Device Upgrade”

I maintained the FAQ Care Plus subscription continuously for 24 months because the app clearly advertised “FREE DEVICE UPGRADE AFTER 2 YEARS.”
The Terms & Conditions on their App (Section 7.1) also state that subscribers are eligible for “a free upgrade to another flagship FOREO or FAQ device” after 24 consecutive months.

Based on this wording, my understanding was that this benefit represents an actual upgrade to a different or higher-tier device, not receiving the identical model again. I kept paying the subscription for two full years specifically because of this promised upgrade feature.

When I claimed the reward, I was offered the same LED FAQ 202 Mask device instead of an upgraded version FAQ 202 Plus Mask. Customer support explained that the decision depends on internal policies and availability. However, the upgraded model FAQ 202 Plus Mask is still available for sale in their shop, which makes this explanation confusing.

From a customer perspective, offering the same device does not align with the term “upgrade” as described both in the app and in the Terms. If the reward may simply be the identical model again, this should be clearly and transparently stated.

I recommend future subscribers not rely on the device upgrade and consider my experience before you get the FOREO FAQ subscription.

3.02.2026

Customer service, especially the FOREO Customer Care EMEA Team, showed great care in finding a solution to resolve the issue, once again demonstrating professionalism and attention to each customer. Thank you. I will be happy to adjust my rating to five stars once the wording of the FAQ Subscription Plus Terms is clearer to avoid any future confusions.

January 29, 2026
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Antonina,

Thank you for sharing your detailed feedback.

We truly appreciate your loyalty to the FAQ Care Plus subscription and understand your perspective regarding the “Free Device Upgrade” feature.

We apologize for any confusion caused by the wording in the app and Terms & Conditions. Your comments are very valuable, and we’ll make sure to review how the upgrade is communicated to ensure it’s clear and transparent for all subscribers in the future.

We’re glad to hear that our Customer Care EMEA Team could assist you with professionalism and care, and we appreciate your recognition of their efforts. Your feedback helps us improve, and we hope to continue providing a positive experience with Foreo products.

Thank you again for taking the time to share your experience.

Warm regards,

FOREO CC

Rated 5 out of 5 stars

After a a couple of years of owning my…

After a a couple of years of owning my FAQ 102 and paying for the plan, really grateful for the ease to make an claim and Danny’s support when the device was making a rattling sounds and disconnecting from the App during use.

Thanks Danny for your support to make it painless to address and replace!

January 25, 2026
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Sandra,

Thank you for sharing your experience!

We’re glad to hear that Danny made the process of addressing your FAQ 102 issue smooth and painless. It’s wonderful to know that our support and the ease of making a claim helped resolve the rattling and app connection issues.

Kind regards,

FOREO CC

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service

I bought the FAQ 202 mask, and after about a month I experienced an issue with charging. I contacted the company under warranty to ask for help.

Patrick supported me in the fastest and most comfortable way possible. After a short exchange, he quickly arranged a replacement for the mask.

Thank you so much for such a human-centered approach and for resolving the issue so efficiently. Great customer service!

January 23, 2026
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Oksana,

Thank you so much for sharing your experience!

We’re thrilled to hear that Patrick was able to assist you quickly and smoothly, and that your issue was resolved efficiently. Providing a human-centered and effective support experience is very important to us, and your kind words mean a lot to the entire team.

We’re glad you’re happy with your FAQ 202 mask and with our service!

Warm regards,

FOREO CC

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

Awful customer service

I purchased an FAQ device directly from the Foreo website. Not long after receiving the product it stopped working properly. I requested a replacement or refund. They made it extremely difficult and said they would not refund a used product after 14 days under their company policy which is not legal. After many emails and knowing my rights as a consumer they finally agreed to refund. Appalling that I had to go to such lengths. Won’t ever buy another Foreo product due to the poor customer service experience I received.

December 19, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Claire,

We’re very sorry to hear about your experience and regret that your interaction with our support team left you feeling disappointed. This is certainly not the level of service we aim to provide.

We understand how frustrating it can be when a product does not function as expected, and we apologize if the resolution process felt unnecessarily difficult. Our policies are designed to comply with applicable consumer protection laws, and we’re sorry if there was any confusion or miscommunication during the handling of your case.

We appreciate you bringing this matter to our attention, as feedback like yours helps us identify areas where we need to improve both our processes and communication.

While we regret that this experience has affected your trust in our brand, we truly value the time you took to share your concerns.

Thank you for your feedback.

FOREO CC

Rated 5 out of 5 stars

Excellent support from Tibor!

I had an issue with the power button on my FAQ 301. Tibor from Customer Care was incredibly helpful and professional throughout the entire warranty process. He was very patient in guiding me through the serial number verification and the claim procedures. The communication was fast and clear. My replacement is already on the way. 5-star service! Thank you, Tibor!

December 19, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Xiqing,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’re truly happy to hear that Tibor was able to support you and make the warranty process smooth and stress-free. Providing fast, clear, and caring assistance is exactly what we strive for, and your kind words mean a lot to our team.

We’re glad to know your replacement is already on the way and that everything was resolved to your satisfaction. If you ever need anything else, we’ll be more than happy to help.

Wishing you many great experiences with your FOREO device!

Kind regards,

FOREO CC

Rated 1 out of 5 stars

Concerenes claim number is 3468457…

Concern claim number is 3468457 about an order Purchase details: Order 12969982, dated 10/11/2025; Serial number 5kPr4hWx3BDDTW. unresolved fault with Tproduct FAQ DUAL LED PANEL , Value €899. For a week I’ve engaged your team via email and chat, followed all advised steps, and submitted a warranty claim as the step request was not working therefore i made a claim following instruction of your agent . I retried the process today as stipulate in your mail below; the unit still does not work. The issue appears to be either the plug or the internal electronics and no connected to a firmware

In light of this, please arrange either (1) a full refund or (2) an immediate replacement under warranty. Kindly confirm the next steps and a firm timeline for resolution.

I value prompt, high‑quality service; if this cannot be resolved, I will need to cancel my subscription and escalate a formal complaint or make not a good publicity of your service

December 10, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Sab,

Thank you for your message and for sharing the details of your situation. We are very sorry for the inconvenience and frustration this issue has caused. We understand how important it is for your device to be fully functional, and we sincerely apologize for the difficulties you’ve experienced while trying to resolve this.

Our team has already reached out regarding your claim, and we are actively working to find a solution. We hope to resolve the matter as quickly as possible and will keep you updated with the next steps. Your patience and understanding are greatly appreciated while we work on this.

Thank you again for bringing this to our attention, and we look forward to resolving your case promptly.

Kind regards,

FOREO CC

Rated 5 out of 5 stars

I have experienced a slight electric…

I have experienced a slight electric shock when using my FAQ 102, which I was told that it's not normal. Since I am still in my warranty, I contacted the FOREO CS team, and my case was followed up by Marko. It turned out that Marko is very helpful and efficient in letting me know how to proceed with my claim, and the communication is very efficient. After sending some documents and photo, my claim was approved and I am now waiting to receive the new device. I am happy about the process, and I hope FOREO can keep up its good work on customer service. Thank you Marko for your help again!

November 20, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Gloria,

Thank you so much for sharing your experience!

We’re glad to hear that Marko and our Customer Care team were able to assist you efficiently and guide you smoothly through your warranty claim.

We’re happy that your claim was approved and that a new device is on the way. Your kind words mean a lot to us, and we’ll make sure to share your feedback with Marko. Thank you for your trust in FOREO, and we look forward to continuing to provide excellent support!

Warm regards,

FOREO CC

Advertisement
Rated 1 out of 5 stars

False advertisement and bad customer care

Very bad customer service and false advertisement. I have bought the LED mask but there are no LED lights on the middle of the forehead... Who would invent this? On the more expensive one it states that there are 'more LED lights' on the forehead, but nowhere is stated that the forehead in the FAQ 201 is skipped... Customer service won't give me a refund because I already opend my package, even though they sold me a half truth... I also left a bad review on the website, but this got deleted so there are no 1 or 2 star reviews, pure fraud. I'm really disappointed that I threw my money in the garbage.

Edit: my 1 star review is now live on the website, but after they have read my review here on trustpilot, so I'm having a hard time believing in this coincidence

Edit again: they removed my 1 star review again from the product... What a big scam is this. How many reviews did they actually need to hide for their bad product??

November 17, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Lieze,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry to hear about your disappointment and understand how frustrating this situation must be for you.

We want to clarify that all product descriptions are intended to accurately reflect the design and functionality of our devices. The LED placement on the FAQ 201 differs from other models, and we apologize if this was not clearly communicated.

Regarding reviews, we do not remove reviews based on their rating, and we take all feedback seriously. Your comments have been escalated internally to ensure transparency and to help improve our communication and products.

We also encourage you to contact our Customer Care team directly so we can address your concerns and explore any available options to assist you further. Your feedback is valuable, and we truly want to help resolve your experience.

Warm regards,

FOREO CC

Rated 1 out of 5 stars

Paid in full price 3 weeks ago, stilll didn't get my order

I am a loyal customer, I have nine Foreo devices in my house and even thought they broke and passed the warranty, I kept purchasing from them. Recently, I purchased the FAQ 202 on October 16th, don't bother to wait for the Black Friday sale because I want to use it ASAP(big mistake). After a week of waiting I got the mask, but they shipped me a faulty item(won't charge and couldn't turn on). I contact them and asked for a replacement, but they said I couldn't return it since the box was opened, they asked me to claim the warranty. After 2 weeks of email and chats(very frustrated and disappointed), I saw they offered the Black Friday sale with 40% off, so I email them and asked them to return the difference $320 since they didn't ship me the replacement. They said they were unable to do it since my order was placed on October 16th. I paid extra $320 for nothing and still waiting for the tracking information from them. Will Never purchase anything from Foreo

November 4, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Loyal Customer,

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. It’s disappointing to learn that your order arrived faulty and that the warranty process and communication caused so much inconvenience, especially as a loyal customer.

Your feedback is extremely important, and we’ll make sure it’s shared with our team to improve our processes, from shipping to warranty handling and customer support. We sincerely apologize for the delays and any misunderstanding regarding promotions or refunds.

We hope that, despite this experience, we can find a way to make things right for you.

Kind regards,

FOREO CC

Rated 5 out of 5 stars

FOREO Lover

I have BEAR 2, BEAR 2 EYES AND LIPS, FAQ 201, FAQ 202, LUNA 3, UFO MINI, ESPADA… I am a FOREO Lover !
I really like their products, I saw real improvements on my skin, especially with FAQ LED MASK and BEAR products.
I had an issue on FAQ 202 led mask and customer service was really supportive. A special thanks to Nady.
I highly recommand !

October 29, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Chloe,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We're thrilled to hear that you love our products and have seen real improvements in your skin. It’s great to know that our FAQ LED Mask and BEAR devices have made such a difference, and that Nady was able to support you when you needed it.

We truly appreciate your loyalty and recommendation — welcome to the FOREO Lover family!

Warm regards,

FOREO CC

Rated 5 out of 5 stars

I got the FOREO FAQ 202

I got the FOREO FAQ 202, the device starts not working properly 4 months after I purchased it, I contacted FOREO, Lucija helped me straight away, she replied my emails quickly and instructed me to go thru the replacement process. Exceptional customer service!

May 2, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear W,

Thank you so much for your kind words!

We’re sorry to hear that your device stopped working properly after a few months, but we’re delighted that Lucija was able to assist you quickly and guide you through the replacement process.

Your feedback truly means a lot to us — we’re always here to help!

Warm regards,

FOREO CC

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

Confident to Buy Again, Thanks to Amazing Support

My FAQ 201 mask stopped working, but since I had registered it through the app, I was able to submit a claim easily.

Pamela, my support agent, responded within a day with clear instructions. I sent the requested photo, and she approved the claim the same day, and I’ll be receiving a replacement device.

The customer support experience was excellent, and it deserves 5 stars. It gives me confidence to purchase from Foreo again, knowing they stand behind their products with responsive and helpful service.

October 13, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Mary,

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’re thrilled to hear that Pamela was able to assist you quickly and that your experience with our support team was smooth and helpful. We truly appreciate your trust and kind words — knowing you feel confident to shop with us again means a lot.

Enjoy your new device, and don’t hesitate to reach out if you ever need assistance again!

Warm regards,

FOREO CC

Rated 3 out of 5 stars

FAQ 301 hair loss device

FAQ 301 hair loss device - Absolutely fantastic, but beware of the subscription. I tried to write a review about this on Foreo website, but they removed it saying I quoted price information, which I didn't, I just said that for the price of the device it was a bit much to then only let you download programmes with a subscription - you get one programme for free so be careful which programme you pick, otherwise you have to pay a subscription or use it as a stand alone device, which you can, but I like the timing and different vibration options you get automatically when using a programme.

September 4, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Lozzy,

Thank you for taking the time to share your feedback about the FAQ™ 301 device. We’re delighted to hear that you find it fantastic and enjoy the treatment options it offers.

We also appreciate your comments about the subscription. Please note that the subscription is completely optional and intended for users who wish to access extra features and benefits. The device itself delivers full results and performance even without a subscription, so you can use it as a standalone device with confidence.

If you’d like more information about the available programs or subscription options, our customer support team will be happy to assist you anytime.

Kind regards,

FOREO CC

Rated 5 out of 5 stars

FAQ 221

I reached out to customer service that my 221 stopped charging. Each and everyone of the CS team was very helpful. After a few inquiries and verifications, I received an email that a replacement is on the way. Thank you and kudos to the team.

August 30, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Marisa,

thank you so much for your kind words!

We're really happy to hear that our customer service team was able to assist you and arrange a replacement so quickly.

Your feedback means a lot to us, and we’ll be sure to share it with the team.

Best regards,

FOREO CC

Rated 1 out of 5 stars

Foreo not responding

Foreo has ghosted me after I informed them I want a full refund on the FAQ 102 I recently purchased.
No communication.
This behaviour from a retail company is despicable.
It is my right to expect a full refund within 60 days of purchase.
Do NOT purchase.
An utter scam. Does not work properly and I've purchased better from Ali Express.
I really believe this company is in its death throes and desperately trying to maximise profits before they claim bankruptcy.
They are behaving in the way that Matchesfashion did before its collapse.
BEWARE and do not purchase.

August 1, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Gillian,

Thank you for sharing your experience.

We’re sorry to hear about the frustration you’ve had and completely understand your disappointment. Please know that our team never intends to leave customers without support, and we are fully committed to resolving refund requests in line with our policy.

We kindly ask you to reach out to us again with your order details so we can promptly review your case and ensure your refund is processed correctly.

Best regards,

FOREO CC

Advertisement
Rated 5 out of 5 stars

FOREO's customer care is great!

FOREO's customer care regarding the warranty claim for my FAQ 201 mask was really quick and helpful. The team answered all of my questions and met my concerns with patience and understanding! I've just received my new device and can't wait to use it! I would like to thank Lilia from the customer care team for the kind assistance!

July 15, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Aglika,

Thank you for your wonderful review! 💜

We’ll be sure to pass on your kind words to Lilia—she’ll be delighted to hear how happy you are with her assistance. We hope you absolutely love using your new FAQ™ 202 and enjoy all the benefits it brings!

If you ever need any further assistance, we’re always here for you.

Warm regards,
FOREO CC

Rated 5 out of 5 stars

Great customer service

I got my FAQ 202 just a few days and found malfunction in programmed treatment. I am happy to have my case handled by MARKO, he is helpful and patient to guide me through to reveal the problem and had promptly reported my case for approval of warranty claim.

Highly appreciate his great attitude in offering assistance and timely responses.

June 5, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear Helen,

Thank you for taking the time to share your experience! We're sorry to hear about the initial issue with your FAQ 202, but very glad that Marko was there to support you. His dedication, patience, and quick action truly make a difference, and we’ll be sure to pass along your kind words to him.

We appreciate your trust in us and are always here if you need anything else!

Warm regards,

FOREO CC

Rated 3 out of 5 stars

I bought the FAQ 102 and I wanted to…

I bought the FAQ 102 and I wanted to love it… However if you are a plus size girl for get it, the mask won’t cover your whole face. I have space between my eyebrows and forehead that aren’t covered and my lower chin is not covered either. It is definitely for a small thin face. And the nose isn’t covered either? Come on do better. Maybe make it in two sizes.

May 31, 2025
Unprompted review
FOREO logo

Reply from FOREO

Dear [Natalie,

Thank you for sharing your honest feedback — we truly appreciate it.

We're sorry to hear that the fit of the FAQ™ 102 mask didn’t meet your expectations. Your comfort and satisfaction are very important to us, and we understand how frustrating it must be when a product doesn’t feel inclusive for all face shapes and sizes.

Please know that we’ve taken note of your comments and will forward them to our product development team. Feedback like yours is incredibly valuable and helps us continue improving our products to better serve everyone.

If there’s anything we can assist you with or if you’d like to discuss this further, we’re here for you.

Warm regards,
FOREO CC

The Trustpilot Experience

Anyone can write a Trustpilot review. People who write reviews have ownership to edit or delete them at any time, and they’ll be displayed as long as an account is active.

We use dedicated people and clever technology to safeguard our platform. Find out how we combat fake reviews.

Learn about Trustpilot’s review process.

Here are 8 tips for writing great reviews.

Verification can help ensure real people are writing the reviews you read on Trustpilot.

Offering incentives for reviews or asking for them selectively can bias the TrustScore, which goes against our guidelines.

Take a closer look